Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвети и мение за Темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвети и мение за Темпра

    Търся икономична и прилична по габарати кола.И се натъкнах на една Темпра 1.6 моноинжекция с АГУ.Та я ме информирайте малко,за въпросни автомобил.Утре или вдругиден ще хода да я оглеждам,че да знам какво да гледам.Интересува ме главно двигателя и издръжливостта на купето,от към ръжда и подобни.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    #2
    Какво разбираш под икономична? Този мотор е добър, но Темпрата си е тежичка, особено ако е комби. За ръжда - средна хубост, по-добра е от Типо. Проблеми с инсталация, като повечето Фиат-и.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      muns61 написа:
      ... Проблеми с инсталация, като повечето Фиат-и.
      Така е, до 99г почти всичко е на Бош по електрониката и затова има много проблеми...
      Stop giving directions, just say "Follow me."
      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

      Коментар


        #4
        Не не е комби.Икономично разбирам,че с това ще ми излиза 10лв/100км,а с Бравата ми излиза 15лв/100км в студено време.А аз на ден минавам близо 200км.И ако я търкалям 1 година се изплаща 2-но,просто е на далавера колата,ако реално е здрава,по думите на собственика.Просто казано,трябва ми евтина кола за работа,да не троша Бравата.А и с една кола е трудно,поне при мен.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #5
          Трудна работа да ти даде такъв разход. Най-икономичната кола в този клас е Вектра А 1,6.Другият вариант е Астра Класик моно 1,6.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Ако става въпрос за ази на мене ми харесва и за парите си е супер. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=80698
            FIAT BRAVO 1.6
            FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
            LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

            Коментар


              #7
              Не,не е тази.Тази която видях е във Варна и е за 700лв.Единственото което се забелязва е изгоряла боя,което мен неме притеснява,за работна кола.На лято,може да се направя на бояджия .
              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

              Коментар


                #8
                Колега,за 700 лв.не знам какво ще вземеш.Предната ми кола беше Темпра но 1400 кубика,карбуратор и с аналогово табло.Разхода и на газ беше средно 7.5 и за навъртяните 95000 км.проблеми не ми е създавала.Поддръжката е за без пари и проблеми с ръждата няма.За 1.6 мотора колеги са ми казвали,че на газ не е икономичен и електрониката създава проблеми но както писах в началото не знам за тия пари какво очакваш.
                Не всичко което има две бузи ......... е лице.

                Коментар


                  #9
                  Пича,по телефона каза,че горяла 10 градско във Варна,а аз предимно извън града ще я карам,както споменах близо 200км минавам на ден извънградско.Газовото било с електронен изпарител,такъв какъвто трябва да е,за да е икономичен .Също каза,че заминавал извън граница,затова я продавал.Ще ида да я погледна,все пак Варна не е толкова далеч.За мен е важно,мотора и скоростите да са здрави и да няма ръжда,окачването според мен е лесна работа
                  Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                  Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                  ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                  Коментар


                    #10
                    Ако не е удряна, няма да имаш ядове с ръждата. За двигателя няма да коментирам, защото не ми е познат, обаче за електрониката бош = Едит. НАистина ако искаш икономичен здрав служебен дарак - вземи си вектра А, иноишест, както каза колегата по горе, обаче там с ръждата е много сложна работата.
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #11
                      kal0yanch40 написа:
                      Пича,по телефона каза,че горяла 10 градско във Варна,а аз предимно извън града ще я карам,както споменах близо 200км минавам на ден извънградско.Газовото било с електронен изпарител,такъв какъвто трябва да е,за да е икономичен .Също каза,че заминавал извън граница,затова я продавал.Ще ида да я погледна,все пак Варна не е толкова далеч.За мен е важно,мотора и скоростите да са здрави и да няма ръжда,окачването според мен е лесна работа
                      Тоя разход ще го постигне ако я бута :D Мотора е здрав,предполагам,че най често ще сменяш гарнитура на капака,не е скъпа но дразни.
                      Не всичко което има две бузи ......... е лице.

                      Коментар


                        #12
                        kal0yanch40 написа:
                        Пича,по телефона каза,че горяла 10 градско във Варна,а аз предимно извън града ще я карам,както споменах близо 200км минавам на ден извънградско.Газовото било с електронен изпарител,такъв какъвто трябва да е,за да е икономичен .Също каза,че заминавал извън граница,затова я продавал.Ще ида да я погледна,все пак Варна не е толкова далеч.За мен е важно,мотора и скоростите да са здрави и да няма ръжда,окачването според мен е лесна работа
                        Този разход и нощем в 3 часа няма да го даде. Не е електронен, а с електрическо управление изпарителя. И не се различава по разход от вакуумен.Двигателят е здрав, ако всичко му е наред. Проблем е периферията - генератор, водна помпа, термостат.Срещал съм износени гърбици на разпред. вал, заради калпаво масло.Мои познати и клиенти, които са имали такава кола, с мотори не са имали проблеми.Ала за тези пари какво очакваш? И мислиш ли, че ще е надеждна да пътуваш често извънградско?Май ще си вземеш монтьорски набор. Сподели какъв бюджет си заделил.
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #13
                          Темпра ,това е Типо с багажник.На времето бях чел някъде по нета ,че това е първия здрав Фиат.Карал съм такъв и наистина е здрав ,но това което е харесал колегата вече е на почти 20 + години.Не знам какво очаква от такъв автомобил.
                          Не всичко което има две бузи ......... е лице.

                          Коментар


                            #14
                            Наистина ме отказахте,за което много ви благодаря.А какво ще ми кажете за 1.4 Карб,на Типо.Мисля че е по-удачен вариант,но давайте съвети и мниния.Дават че гори 7.5/100 ГАЗ,което ми се струва по-реално.
                            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                            Коментар


                              #15
                              kal0yanch40 написа:
                              Наистина ме отказахте,за което много ви благодаря.А какво ще ми кажете за 1.4 Карб,на Типо.Мисля че е по-удачен вариант,но давайте съвети и мниния.Дават че гори 7.5/100 ГАЗ,което ми се струва по-реално.
                              Преди имах Типо 1.4 карбуратор. Градско даваше 10-11 литра бензин, а извънградско - 7 литра. С две думи не може да се нарече много икономична кола.
                              преди - TIPO
                              сега - VOLVO XC60

                              Коментар

                              Working...
                              X