тая статия е смеееех и тъпота!ако въобще се приеме хипотезата, че поради някаква причина двигателя е под пълна газ, която не може да се отнеме, има сума ти начини да спреш колата (освен вече цитираните). просто нема какво да се коментира.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ха...вижте това!!!
Collapse
X
-
да колега, доколкото се сещам най-отляво има 1 педал, съединител се наричаше май, не знам много добре какво прави ама... май нещо там... абе като сменям предавките го натискам... хаха тая статия е най-големия майтап който съм чел напоследък и то сериозна медия го публикува, "аутомедияпро". ха, запецнал педалът на газта, колата се набичила до 210, спирачките пегрели, ама той бил про драйвър и затва като пич карал до не знам кога си... айде айде и ние коли караме, не сме чак толкова прости... натискаш съединителя, изключваш от скорост, пък после дори и с прегрели спирачки пак ще спреш... виж ако колата е автоматик, е малко по-сложно, въпреки че пак може човек да направи същото. до колкото си спомням не се казва подобно нещо в статиятаFiat Punto S55 1.1
Fiat Forever!
Коментар
-
Казано е че е автоматик!То че е измислица - измислица е ама да си представим подобна ситуация:Изключва двигателя, колата явно е на скорост (щом не е успял да превключи на неутрална). Няма горене в цилиндрите, защото не се подава искра (модела е 318 - бензинов) и автомобила не ускорява. Колата спира от двигателната спирачка, а освен това може да спре и с натискане на спирачките (вместо да загряват при пълна газ).Не е ли това най-адекватната реакция???FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар