Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защита от токов удар - каква?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Отделно стои въпросът с ел.инсталацията. Защитите на СОНО дават на късо входното напрежение и при тази ситуация изключва/изгаря съответния предпазител в ел.таблото.След включване/смяна на предпазителя всичко си идва на мястото. От друга страна на самата защита е опоменато колко "токови удара" от какъв мащаб може да предотврати. Мисля, че издържаше 5 събития от порядъка на 5 кV и 5кА или едно от порядъка на 20 кV и 10 кА.В случай че бушона е манипулиран с дебела жица за повече от 15 А може да гръмне цялата защите. Просто японските плазмени разрядници, които се вграждат в устройството буквално се стапят и следва взрив!
    Няма начин да няма начин!

    Коментар


      #17
      Соно, моно и дарадоно.Все едни и същи боклуци са.Ако няма серифициране по IEC 61 643-1 то каквото и да вземете все ще си мислите, че имате защита.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        SONO Комбиниран протекторWP230W:Сертификат CE Стандарти БДС 17183-90+И1:5/1993 IEC 61643-1:98+A1:2002 Сертификат ISO Пак ли си остават същите боклуци или само си чешем езиците?
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #19
          Чешете си езиците наистина. Има една стара приказка, и тя много често е истина - предпазител са слага за да го пазят елементите след него. Па ако ще и електронен да е. Важно е бързодействието на защитата - за какво време ще индикира опасно високо напражение и ще сработи за да прекъсне вергата към техниката която трябва да предпази. Сертификатите се издават за качество и безопастност на изделието. Сертификата не ангажира производитела да спазва тхнически характеристики, като бързодействие в случая. Дефектно-токовата защита предпазва от утечки и отпадане на фаза при тривазния ток. Комбинирана е със предпазител които изключва при консумация на голям ток. Тя сработва когато тока преминал по "фазовия" проводник е по-голям или по-малък от тока през "нулевия" проводник. При токов удар в захранващата мрежа, съотношението на тока в двата проводника се запазва и дефектно-токвата защита "си няма идея" че нещо не е наред.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Ами в този случай стават.Но е странно, което колегата по-горе каза.Ако тия Соно отговарят на този стандарт, то тогава няма да включват входа на късо, ако това е така, както е написал колегата малко преди това.Също всеки уважаващ себе си производител никога няма да направи защитата да ти действа 1-2 пъти и след това да я сменяш.Един от спецификациите, залагани в защитите от този вид е да се задействат за време под 1 наносекунда!Някъде има ли този показател даден в Соно?Признавам си не съм търсил подробно техническо описание на тази марка.Ако Соно за тия пари си покриват стандарта, както си го написал, то си заслужават.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              BO написа:
              Също всеки уважаващ себе си производител никога няма да направи защитата да ти действа 1-2 пъти и след това да я сменяш.
              Всъщност всички правят така... Даже автоматичните предпазители на Шнайдер (тези, дето масово ги слагат в таблата) го имат в спецификациите си. Дават гаранция за няколко задействания.Това дават за Infosec-а:Electrical specifications Nominal voltage 200 - 250 VAC Peak voltage 775 Volts Maximum power 10 A Surge energy rating 238 Joules (H-N) Peak current 8/20 µs 6500 A Response time < 1 nanosecond
              Alfa 159 SW 2.4 Ti
              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

              Коментар


                #22
                Сложи си един генератор да ти захранва всичко, и се екранирай в метален кафез, най добре всичко това да е подземно. Иначе сигурно няма. Всичко гори. Дори базовите станции на виваком дето са предвидени да са с защити от мълнии
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #23
                  BO написа:
                  Ами в този случай стават.Но е странно, което колегата по-горе каза.Ако тия Соно отговарят на този стандарт, то тогава няма да включват входа на късо, ако това е така, както е написал колегата малко преди това.
                  Късото се получава, когато не е заземена защитата, т.е. няма заземяване в контакта. Както фазата, така и нулата, са свързани през плазмен разрядник към земя. В този случай, ако дойде по жицата по-високо от 260-270 V, в зависимост от параметрите, се задействат и двата разрядника и при отсъствие на заземяване се получава окъсява на фаза и нула. Това е направено с цел защитата да действа дори да я свържеш неправилно, защото все пак някой може да не прочете инструкцията, където е писано, че "трябва да светне светодиодната индикация", което означава, че защитата е правилно монтирана. Ако не свети, то защитата се изключва от контакта, завърта се на 180 градуса и отново се включва. Между впрочем защита работи непрекъснато като изрязва всички пикове по ел.мрежата като ги превръща в топлина. Затова трябва да се подбере защита с напрежение на сработване към 270 V, когато обекта се намира близко до трафопоста и в контакта е 250 V!
                  Няма начин да няма начин!

                  Коментар

                  Working...
                  X