Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ударено БМВ-E39

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ударено БМВ-E39

    Привет момчета!Ако има някой тенекиджия във форума искам да го помоля за съвет относно това БМВ. Може ли да се оправи добре тази кола , като нямам претенции да стане перфектна-а то сигурно не е и възможно. Ако я взема евентуално ще си я правя аз в сервиза , където работя. Може ли да мина без стенд за разпъване на коли или там както му казват?
    Прикачени файлове
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    #2
    СПОРЕД МЕН ТАКА ОТ СНИМКИ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРЕЦЕНИ ,НО АКО МОСТА НЕ Е МРЪДНАЛ ИМА ДВА НОСАЧА КОИТО СЕ СМЕНЯТ И СИ ОК, НО АКО Е МРЪДНАЛ МОСТА ИЛИ ТРЯБВА ДА СЕ СМЕНИ СЪС ЧИТАВ ТАКЪВ ИЛИ ТРЯБВА ДА СЕ ИЗПЪНЕ
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Моста почти сигурно е фира ... Калник 2ра ръка ако намериш заден ... махаш задното стъкло, режеш тоя, заваряваш другия, шкуриш и боя ... стоп, броня втора ръка ... Задния капак не се вижда ... ако е кривнат и той ... Щом питаш - значи е на оферта. Щом ще имаш време и условия да си я правиш ти - ти трябва да си предцениш дали можеш ... ако можеш ... само части и боя ти е горница ...
      Fiat Forum Bulgaria

      Прекаленият светец и богу не е драг !

      Коментар


        #4
        Ichkin написа:
        Моста почти сигурно е фира ... Калник 2ра ръка ако намериш заден ... махаш задното стъкло, режеш тоя, заваряваш другия, шкуриш и боя ... стоп, броня втора ръка ... Задния капак не се вижда ... ако е кривнат и той ... Щом питаш - значи е на оферта. Щом ще имаш време и условия да си я правиш ти - ти трябва да си предцениш дали можеш ... ако можеш ... само части и боя ти е горница ...
        Задължително ли трябва да се свали задното стъкло?Задния мост(магарето) и два носача са счупени. Това не ме притеснява много , защото мога да ги набавя евтино но някоя морга. За мен ще е по-трудно да се оправя с изкривената ламарина. Но макар и трудно мисля, че мога да се справя и с това. В сервиза има ме всичко необходимо за ремонта. Собственика на колата иска 600 евро за нея, но за сега съм склонен да му дам 400 - в краен случай бих дал 500 евро. Колата е E39 523 автоматик-типтроник. Вчера карах съвсем малко една такава, но комби- стори ми се доста спъната. Очаквах да е доста по-пъргава.
        SEAT Leon Cupra 300
        Triumph Street Triple 765 R

        Коментар


          #5
          При всички случаи панела трябва да се смени, а за да стане това прозореца се маха (чупи ,сменя) или както дойде за да може да се насади новия панел което не е лесна работа.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            VooDoo написа:
            Ichkin написа:
            Моста почти сигурно е фира ... Калник 2ра ръка ако намериш заден ... махаш задното стъкло, режеш тоя, заваряваш другия, шкуриш и боя ... стоп, броня втора ръка ... Задния капак не се вижда ... ако е кривнат и той ... Щом питаш - значи е на оферта. Щом ще имаш време и условия да си я правиш ти - ти трябва да си предцениш дали можеш ... ако можеш ... само части и боя ти е горница ...
            Задължително ли трябва да се свали задното стъкло?Задния мост(магарето) и два носача са счупени. Това не ме притеснява много , защото мога да ги набавя евтино но някоя морга. За мен ще е по-трудно да се оправя с изкривената ламарина. Но макар и трудно мисля, че мога да се справя и с това. В сервиза има ме всичко необходимо за ремонта. Собственика на колата иска 600 евро за нея, но за сега съм склонен да му дам 400 - в краен случай бих дал 500 евро. Колата е E39 523 автоматик-типтроник. Вчера карах съвсем малко една такава, но комби- стори ми се доста спъната. Очаквах да е доста по-пъргава.
            Ами огледай го на живо, че не знам на тия бмв-та как е точно, но съм почти сигурен, че ще трябва да се свали ... Това не значи да се чупи ...може да се свали здрав - сваляш го, чистиш го и си го лепиш пак същият. Имай предвид, че не се знае дали ще има по моргите заден панел обаче.П.П. : Щом не те притеснява задният мост, то определено нагласянето на панела е най-сложното, което ще те измъчи - както е казал колегата горе.
            Fiat Forum Bulgaria

            Прекаленият светец и богу не е драг !

            Коментар


              #7
              Ichkin написа:
              ...................
              Става дума за детайл номер 2 от снимката, нали? Този панел на болтове ли се държи или е заварен?
              Прикачени файлове
              SEAT Leon Cupra 300
              Triumph Street Triple 765 R

              Коментар


                #8
                2 и 32 заедно ти трябват. На болтове щеше да е много лесно :D Принципно крайната ламарина само е на точкава заварка /пункт швайц/ ... Вече трябва да си видиш дали само крайната ламарина ще те спаси или трябва да режеш с дебелите слоеве и да заваряваш и тях. П.П. Имай предвид, че не съм тенекеджия, просто аз така ги виждам нещата :D
                Fiat Forum Bulgaria

                Прекаленият светец и богу не е драг !

                Коментар


                  #9
                  Ichkin написа:
                  2 и 32 заедно ти трябват. На болтове щеше да е много лесно :D Принципно крайната ламарина само е на точкава заварка /пункт швайц/ ... Вече трябва да си видиш дали само крайната ламарина ще те спаси или трябва да режеш с дебелите слоеве и да заваряваш и тях. П.П. Имай предвид, че не съм тенекеджия, просто аз така ги виждам нещата :D
                  Благодаря ти много за полезната информация! От всички коли , които съм карал най-много ми допада БМВ-то. В момента карам едно старо E36 318 в което налях излищно много пари:1000 евро- "минимум" ,както обича да казва Жоро "Бекъма" :D . Колата е евтина и лесна за подръжка, но и липсва приятния звук на шестцилиндров двигател .
                  SEAT Leon Cupra 300
                  Triumph Street Triple 765 R

                  Коментар


                    #10
                    Гледайки снимката, в мен изниква въпрос - възможно ли е да има крива полуоска...?

                    Коментар


                      #11
                      Едно време такива натиснати се чукаха. Това може да се отреже някъде около ръба и да не се качва чак до джама и тавана.
                      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                      Коментар


                        #12
                        Колата си става идеална без да се познава.Без заден панел няма да минеш - гаранция, но не е нужно да сваляш стъклото. Както казва колегата по-горе реже се панела на удобно място и се заварява здравия, за да се избегне целия гърч със стъклото.Поне за мен това е по-лесния вариант, отколкото да сваляш стъклото. Освен това е сигурно и няма риск да го счупиш.П.П. Не само полуоска ами направо имам съмнения и за диференциала...
                        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                        Коментар

                        Working...
                        X