Миналата година бутилката ми за LPG на Типото направи 5 години /май/ и ми направиха уставно изпитване със сваляне на празната бутилка и водно изпитване. В Кюстендил няма 6-5 при тия прегледи - не можеш да минеш на преглед без да си минал при Ангелков /лицензиранта фирма за контрол/ !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добра новина за притежателите на газифицирани автомобили.
Collapse
X
-
Радва ме това, че в този форум има мислещи хора, грижещи се за безопасността си, но реалността е малко по-различна. В България е пълно с бедни и неграмотни тарикати, познавам лично такива за които е гордост това, че е минал преглед "само по документи", той самия лаик нещастен явно не вижда и не иска да види, че предницата му се разпада и спирачките му едвам хващат, та и в пунктовете им е писнало от такива навлеци и лека полека почват да карат всичките през просото. Наскоро отвориха нов пункт за ГТП, нови машини, нови хора - съвсем различен преглед, ще видя на следващия път дали ще са толкова всеотдайни...та и с газовите уредби като всяко друго нещо, аз и затова не съм я декларирал, сам си я проверявам.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
dani389 написа:Не само прегледите на газови уредби трябва да махнат ами ГТП че за 15 години съм минал куп прегледи и целта е само да си платиш.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Sev написа:прегледите в България са пълен майтаптози за АГУ е смешена ГТП е още по-смешенвижте бланката, която ви давати се запитайте какво провериха в колата от изброените точкив най-добрия случай проверяват изгорели газове, спирачки и светлиниа останалите неща?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Re: Добра новина за притежателите на газифицирани автомобили
krasio_79bs написа:Махат специалния преглед за кола на газОтпада прегледа на газовата уредба с отделен сервиз.За в бъдеще ще ни преглеждат автомобилите и уредбите като едно цяло.Дори и да се вдигне цената на прегледа с някой лев,пак ще си спестим разхождането по сервизи.Надявам се ,че това ще сложи и край на досадното показване на стикери за преглед при зареждане на газ.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Можеш да питаш Коста как му дадоха паспорт на Типото в Бургас и в какво се състоеше прегледа.Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
kosta написа:krasio_79bs написа:Можеш да питаш Коста как му дадоха паспорт на Типото в Бургас и в какво се състоеше прегледа.
Коментар
-
Sev написа:прегледите в България са пълен майтаптози за АГУ е смешена ГТП е още по-смешенвижте бланката, която ви давати се запитайте какво провериха в колата от изброените точкив най-добрия случай проверяват изгорели газове, спирачки и светлиниа останалите неща?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ПРЕКРАСНО !Тъкмо ми сложиха АГУ-то на алфата и отидох на преглед. Тоя тип ми даде стикера, подпечата паспорта и каза да си ходя. Помолих все пак да провери газовата защото е слагана наскоро от човек, може да има пропуск, нещо хлабаво и т.н. Да ама не!Същия изтъкна, че след като не ми мирише на газ значи няма проблем и се издразни. Платих си и понеже не ми дадоха касова бележка си поисках да си я приложа към паспорта. След това не беше много прилично... попсувахме се, взех си подпечатания паспорт и парите, той си взе стикера, попсувахме се още малко и се разделихме Една хранилка по-малко!
Коментар
-
Тази новина, има смисъл донякъде. Защо - с очите си виждам, как мои приятели ходят на преглед на АГУ, там където са я монтирали. От там им разписват всичко, без дори да вдигнат капака, без дори да излезнат от офиса си и да видят колата. Те знаят, че ако не създадат проблеми, човека пак ще ги потърси. В интерес на истината, който е съвестен и настоява да се направи прегледа както трябва, не са отказали хората. Да нонякъде и ние шофьорите сме си виновни, защото има "Тъпанари", за които приоритета минат преглед е с предимство. От тази гледна точка, ако нещата са поне малко по-стриктни, има смисъл. На тези хора в пунктовете, поне няма да им пука.Винаги когато съм настоявал на обстоен преглед(не само на мой автомобил, но и на приятел), хората са се чудили, но са имали респект след това.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
По едно стечение на обстоятелствата това ми е професията, всеки ден гледам всякакви безумия. Съгласен съм че повечето сервизи не си гледат работата а само взимат парите, но има и друг момент и тея дето карат повечето кошари сами гледат как да минат между капките та да не дават излишни пари за оправяне на газовата инсталация по изисквания. Като кажа на някой че бутилката не е стегната и се движи в багажника той ми вика че тя си е така и няма проблен да го пусна той щял да я стегне, когато го върна ме псува а не мисли че е за негова безопастност. Мога само да ви кажа че няма седмица да не си ходя мокър след водна проба на бутилка неиздържала изпитанието. Така че не виждам как еди кой си монтьор ще проверява тези уредби без да има квалификацията за работа със съоръжения под налягане.Хората дето писахте че едвам ще дочакате тези промени явно си цените живота. Не трябва да отпада прегледа от газаджий. Трябва да се затегнат самите сервизи за да не пускат фиктивно, ако се случи това да се вземе лиценза на същия сервиз и да видя после какво ще работи. Това е моето мнение.Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
bobi_bravo написа:По едно стечение на обстоятелствата това ми е професията, всеки ден гледам всякакви безумия. Съгласен съм че повечето сервизи не си гледат работата а само взимат парите, но има и друг момент и тея дето карат повечето кошари сами гледат как да минат между капките та да не дават излишни пари за оправяне на газовата инсталация по изисквания. Като кажа на някой че бутилката не е стегната и се движи в багажника той ми вика че тя си е така и няма проблен да го пусна той щял да я стегне, когато го върна ме псува а не мисли че е за негова безопастност. Мога само да ви кажа че няма седмица да не си ходя мокър след водна проба на бутилка неиздържала изпитанието. Така че не виждам как еди кой си монтьор ще проверява тези уредби без да има квалификацията за работа със съоръжения под налягане.Хората дето писахте че едвам ще дочакате тези промени явно си цените живота. Не трябва да отпада прегледа от газаджий. Трябва да се затегнат самите сервизи за да не пускат фиктивно, ако се случи това да се вземе лиценза на същия сервиз и да видя после какво ще работи. Това е моето мнение.
Коментар
-
galinchooo написа:Незнам,какво против имате.Бомби са стари таралясници от рода на лади и москвичи,и коли на които лично съм виждал как хора сами си слагат газовите уредби.И така ги слагат,че лошо може да ти стане(пълен сбинщаин).Поради простата причина да си спестят някои лев за монтажа.А при условие че е сложена от специализиран сервиз,не виждам къде е бомбата ама аиде.Нали трябва да си почешем езиците пак.Тук в Бургас прегледа на газово го извършваше един чевечец,който така ти преглежда газовото,колкото може да прегледа и малкия ми син.С една гъбичка ходи само да види дали има теч някъде,а изобщо не вижда как е прекарана инсталацията,тръбопровод и т.н.Поне аз не съм чул някъде да е гръмнала кола по различна от лада и москвич.Ако греша поправете ме.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар