Махат специалния преглед за кола на газОтпада прегледа на газовата уредба с отделен сервиз.За в бъдеще ще ни преглеждат автомобилите и уредбите като едно цяло.Дори и да се вдигне цената на прегледа с някой лев,пак ще си спестим разхождането по сервизи.Надявам се ,че това ще сложи и край на досадното показване на стикери за преглед при зареждане на газ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добра новина за притежателите на газифицирани автомобили.
Collapse
X
-
bubachko
galinchooo написа:Ей тая новина чаках..... :D :D :D
Коментар
-
Подкрепям горното!Улеснение е за нас, но е безумие...Не че и прегледа на бутилките не протича като ГТП, ама все пак има и хора които го правят както трябва."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
bubachko написа:galinchooo написа:Ей тая новина чаках..... :D :D :DVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
bubachko написа:galinchooo написа:Ей тая новина чаках..... :D :D :D
Коментар
-
Незнам,какво против имате.Бомби са стари таралясници от рода на лади и москвичи,и коли на които лично съм виждал как хора сами си слагат газовите уредби.И така ги слагат,че лошо може да ти стане(пълен сбинщаин).Поради простата причина да си спестят някои лев за монтажа.А при условие че е сложена от специализиран сервиз,не виждам къде е бомбата ама аиде.Нали трябва да си почешем езиците пак.Тук в Бургас прегледа на газово го извършваше един чевечец,който така ти преглежда газовото,колкото може да прегледа и малкия ми син.С една гъбичка ходи само да види дали има теч някъде,а изобщо не вижда как е прекарана инсталацията,тръбопровод и т.н.Поне аз не съм чул някъде да е гръмнала кола по различна от лада и москвич.Ако греша поправете ме.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
кола
И аз не съм чул да гърми бутилка Гърми ако някъде по двигателя изтича газ има си уред за това да се провери.Какво правят на прегледа на газовата взимат ти парите и ти подпечатват стикера това е .Който неще да не слага газова и толкова Не е гаранция че някой пък няма да го удари по пътя и пак да стане беля.
Коментар
-
bubachko
kiro_of_the_day написа:...Кое точно е бомба?Айде стига глупости!!!
Коментар
-
Добра новина за притежателите на газифицирани автомобили.
Съоръженията под особен надзор ( при които попадат и тенджерите под налягане ) изискват преминаването на въздушни и водни проби , а това не е заложено при газовите уредби . Просто ни вземат ( вземаха ) пари и това е .Бих платил с удоволствие , ако извършат гореупоменатите проби или поне контрол на шевовете .П.П. Красе , благодаря за добрата новина .FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
bubachko замисъла е много добър.Друга бира е ,че при нас всичко е опорочено по презумпция.И на мен ми е по спокойно когато всичко се проверява както трябва.Пример:Отивам на преглед и ми преглеждат уредбата както трябва.Съответно няма да ходя на друго място за същата дейност.Пример2:Отивам на ГТП и виждам ,че всичко е "мижи да те лъжем". Хващам се и отивам на преглед при "специалист".Решението е много лесно и просто.Ти лично виждал ли си на който и да е специалист ,каквито и да е било документи доказващи ,че е такъв?Или ти преценяш на място дали ти харесва как ти е прегледал уредбата на автомобила?Карам на газ от 6-7 години.През това време са ми извършили един по обстоен преглед и то веднага след монтажа.През останалото време само ми удрят печат на стикера и до там.А съм ходил на три различни места за тази дейност.Можеш да питаш Коста как му дадоха паспорт на Типото в Бургас и в какво се състоеше прегледа.
Коментар
-
Що си мислите, че бензиновата система на автомобила, от резервоара, та през помпата и чак до дюзите в двигателя, е по-малка бомба?!?!?!?!?!?Стига с тия клишета, бомба, та бомба.Колкото е бомба една бутилка с газ, точно толкова е бомба и един резервоар, пълен наполовина с бензин.Щом дадено лице е оторизирано да прави преглед на бензиновата уредба, не виждам причина да не прави преглед и на газовата.То голямата уредба - една бутилка, един изпарител (редуцир), 2 клапана и 2 тръби...Аз лично не чакам някой друг да ми каже дали нещо ми е изправно или не. Всички тия стикери за прегледи са такава проформа, че...Сега като давам по 15 лв за преглед на АГУ-то, да не би някой да ми го гледа?!?Работя с газови уредби, промишлени, с резервоари, които захранват цял завод например... Системите са изключително прости и надеждни, и АКО се спазват ЕЛЕМЕНТАРНИ правила за работа с тях - са абсолютно БЕЗОПАСНИ. Всички бели досега са ставали поради некадърността или простотията на различни индивиди.Пример ви давам - в един завод, западен, покрай Ямбол, тъпия работник, дето уж квалифициран да работи с газова резачка, дренира първоначално течния пропан-бутан в общозаводската канализация... Щото е МАЛОУМНИК и само трябва друг някой като него да си пусне фаса вътре, и целия завод да иде на небето...Същото е и при колите.Изключително съм доволен от тази промяна в наредбите, щото предишното положение беше безсмислено.
Коментар
-
Мен ме интересува каква ще е цената на прегледа като ги слеят.12-15лв. е преглед на АГУ.Имам странното чувство,че сега ще го вдигнат не с 12-15лв. ами ще закръглят увеличението на 20лв.И тогава разликата от 5-8лв. х N броя автомобили и се вижда за какво иде реч.Не че нещо ни събарят тия пари ама аман от хвърляне на прах в очите,че ще е по-евтино и удобно.Светът е такъв,че никой не си мърда пръста за нещо ако няма икономическа изгода...с малки изключения.А и аз досега никога не съм се вдигал точно за преглед на АГУ да паля колата,за да ида.Като имам някаква работа в тоя район минавам и от пункта.Друг е въпроса,че прегледа е елементарно проверяване на снадките със сапунена вода.Това може и сам човек да си го направи.Не виждам въобще за какво ни вземат парите ежегодно.Изпитание на бутилката се прави на 5г в лабораторни условия.През останалото време следенето за евентуални течове по газовата/бензинова система са си горе долу еднакво упражнение и са по силите на всеки малко от малко технически грамотен човекEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар