Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте съвети - сигурна и удобна семейна кола.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Тойотата също отпадна. Остана Королата и Ц5, като съотношението е около 30% на 70% в полза на ситроена и королата почти си заминава от класацията.Какво ще кажете за SsangYong Rexton 270Xdi 165ks ?Чета много противоречиви мнения и то доста крайни. Включително и, че продаваните в Бг са много по-некачествени от тези в Германия например.

    Коментар


      #77
      CHILIEV написа:
      Какво ще кажете за SsangYong Rexton 270Xdi 165ks ?
      За 6г. и 120000км са сменяни само масла, филтри и гуми. С мотор по лиценз на Мерцедес. Много нестабилна и тромава, лоши спирачки. Не маневрена, без парктроник паркирането е мъка. Скърцащи пластмаси от мома. Интериора създава чувство за ниско качествена изработка. Нудобни седалки. Климатика е приличен, но парното и изобщо не е добро. Колата е купена от Ратола чисто нова и повечето екстри бяха монтирани в Бългапия, т.е тука вкарват базов модел и го пудрят, след това продават на цената на такъв със заводски монтирани екстри.
      Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
      Chevrolet Aveo

      Коментар


        #78
        Благодаря, Kemaloff. Повечето мнения в нета (да не кажа почти всички) са подобни на твоето. Определено ще отпадне като вариант.Интересно е, че се твърди, че това се отнася за закупените от Бг бройки. Внесени такива били със съвсем друго поведение. Дали е вярно не знам ама не мисля и да пробвам... просто ми стана интересно.

        Коментар


          #79
          Ами питай Григор, той имаше май по едно време една такава служебна.... аз знам, че мах беше дръвче откъм возия...

          Коментар


            #80
            Колега ,след като изчетох цялата тема оставам с впечатлението,че не знаеш какво търсиш.Скачаш от лек автомобил през ван и стигаш до джип.След толкова време ,изясни ли си ти какво искат родителите?
            Не всичко което има две бузи ......... е лице.

            Коментар


              #81
              Само една случка да опиша във връзка с многото избиране . През далечната 1983 година ми излезе реда за купуване на Жигули . Отивам в мототехниката сутринта и там сме се събрали всички на които ни е излезнал номера за кола и чакаме като първи влиза тоя с най малкия номер да си отбере от строените за продан коли . Бяха двама по възрастни от нас останалите и много капризни . Жената особено гледаше всяка кола под лупа . На една не и харесва боята ,на друга тапицерията на трета имало някъде малко одраскано. И така два часа се въртяха и ние останалите вдигнахме врява или да вземат ил да се махат че няма кой да ги чака . Най после избраха една Жигула и продавача им я изкара отпред пред мототехниката .Влезна следващия а ние останалите останахме да чакаме реда си . През това време тия с купената тола заплатиха парите и най после седнаха в Жигулата да си тръгват . Мъжа пали колата включва на скорост и таман да тръгне колата гасне защото ръчната спирачка е дръпната докрай. Така няколко пъти се опита докато жена му при поредния опит не се намеси и с лявата си ръка пусна ръчната спирачка и мъжа както беше дал газ докрай Жигулата излетя като торпила и се удари в насрещната циментова подпорна стена . Да не ви казвам какво се получи с Жигулата . Та мисълта ми е че от много столове накрая се сяда на земята . А не би ли било по добре младежа да остави родителите си сами да си изберат това което им хареса .Все пак те ще я карат постоянно тая кола . :D
              Фиат Панда 1.2 2006година
              Синджира си идва ,а козата я няма...

              Коментар


                #82
                nnikin_n, ако беше изчел цялата тема щеше да видиш, че нещата се въртят основно около 3 автомобила с 2-3 залитания към други. Което си е нормално, няма как изведнъж да знаеш към какво да се насочиш. Отделно, че в началото на тази страница съм писал, че нещата клонят към Ц5.Коцев, не, не. В никакъв случай не избирам аз колата на родителите ми. Те са си набелязали няколко модела и малко по малко отпадат благодарение на съвети и отзиви на познати и из форумите. Аз само помагам. Ако трябваше аз да им избера кола се сещам за доста по-добро според мен возило, но те не искат. Иначе си прав де. Аз бях решил каква кола да си купя миналата година, навъртя сума километри и гледах доста бройки, но късмета ми не бил този. Най-малко съм предполагал, че ще си взема алфа тогава, даже ги прескачах съвсем усърдно. Ама тва е Сега е останал само Ситроена Ц5 като вариант. Даже вече са гледали няколко бройки из Варна.

                Коментар


                  #83
                  Никой нищо не каза за триото VW Sharan/Ford Galaxy/Seat Alhambra !!! Нямам лични наблюдения, но съм чувал само суперлативи за дизеловите им версии...
                  M-Benz E 250 TD 150hp
                  M-Benz 200d 75 hp
                  Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                  Коментар


                    #84
                    msotiroff написа:
                    Никой нищо не каза за триото VW Sharan/Ford Galaxy/Seat Alhambra !!! Нямам лични наблюдения, но съм чувал само суперлативи за дизеловите им версии...
                    Преди време, в подобна тема, някой беше писал да гледаме с какви коли се прибират гастарбайтерите от Германия, през България, за Турция. Имайки възможност да си купят всякакви коли в Германия, но можещи да прекосят Европа, изводът беше - точно тези ванове.

                    Коментар


                      #85
                      Дайте съвети - сигурна и удобна семейна кола.

                      Те ги купуват за да си возят челядта , бе джанъм Наследниците им спят във вановете , а самите собственици върху найлони на асфалта по паркингите на Сърбия , Хърватска и Словения .По средата на задната седалка на едно ’’ Галакси ’’ пътувах до Италия и се побърках - неудобна работа...
                      FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                      FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                      Коментар


                        #86
                        nkalizatura написа:
                        Фолксваген Пассат Б 5.5 TDI 130 коня 2002-2005, /facelift/ ПЕРФЕКТНИЯ ВАТОМОБИЛ! здрав надежден, комфортен, бърз, и някой ако каже нещо за помпата дюза.... че не е добър избор ..... просто не е тема за разговор! Окачването е рехаво с този алуминии! иначе.... друга по-добра кола не само не съм виждал то просто няма !!!
                        И аз това обяснявам, но изглежда родителите са решили да се натресат на душегуб от сорта на Ц5 и толкова...
                        ex-Punto 1.9JTD

                        Коментар


                          #87
                          За пасата, фейслифтовия помпа-дюзата са характерни проблеми с турбината, бъгава електроника, ужасии с окачването и проблеми с рейката.
                          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                          Коментар


                            #88
                            Проблемите с турбината са характерни точно толкова колкото и при всеки турбо мотор с VTG. А по-специфичните са, замърсена геометрия(оправя се с почистване) и клапан N 75 мисля беше. И двете не са болка за умиране и не костват големи средства и усилия. Това за електрониката за пръв път го чувам, като в сравнение със Ситроен/Пежо може дори да се нарече вечна. Ще помоля да обясниш за рейката, защото същата се слага на много други автомобили, които не може да се каже, че страдат по-често от други от подобен проблем. Окачването е идентично с А4,А6, и Пасат 5 , т.е. преди фейслифта и след то е абсолютно еднакво. Не знам карал ли си автомобил с подобно окачване , но комфорта и хендлинга не могат да се сравнят с много други автомобили. Ако пък е куатро, т.е. и с независимо и отзад, тогава колата е просто като залепена за пътя и много по-сигурна от всяка една друга , което за цена от 280-350лв за пълен комплект окачване внос от Германия, не мисля, че изобщо подлежи на дискусия. Ето и цена на брой без отстъпката , за да бъда по-конкретен: горен преден ляв носач - 30 лв. горен преден десен носач - 30 лв. горен заден ляв носач - 40 лв. горен заден десен носач - 40 лв. долен преден ляв носач - 45 лв. долен преден десен носач - 45 лв. долен заден ляв носач - 55 лв. долен заден десен носач - 55 лв. кормилен накрайник външен ляв - 15 лв. кормилен накрайник външен десен - 15 лв. биалетка ( вертикална щанга ) лява - 15 лв. биалетка ( вертикална щанга ) дясна - 15 лв. Имал съм такъв Пасат и за момента не виждам по-добра покупка на пазара в този ценови диапазон. Весела Коледа !
                            ex-Punto 1.9JTD

                            Коментар


                              #89
                              Освен Пунтото,имам и Опел-Астра комби.Преди да го купя никога не бях заглеждал комбитата.Оказа се много удобен и функционален автомобил.Побира страшно много неща,като му събориш седалките вътре влиза цяла детска кошара.Когато тръгнеш на почивка примерно не мислиш как да сместиш багажа и децата,просто има достатъчно място.След няколко години вярна служба съм решил да го сменям,и смятам да си взема Сценик 1.9dti,който е под 100к.с.,следователно с малък данък/не обичам да давам напразно пари на държавата/.Сценика е много удобен семеен автомобил с достатъчно пространство за семейство и багаж.Но всичко е въпрос на предпочитание и личен избор.Важното е на теб да ти харесва и да случиш на читава кола.
                              0884 987 137

                              Коментар


                                #90
                                tattoos написа:
                                Проблемите с турбината са характерни точно толкова колкото и при всеки турбо мотор с VTG. А по-специфичните са, замърсена геометрия(оправя се с почистване) и клапан N 75 мисля беше. И двете не са болка за умиране и не костват големи средства и усилия. Това за електрониката за пръв път го чувам, като в сравнение със Ситроен/Пежо може дори да се нарече вечна. Ще помоля да обясниш за рейката, защото същата се слага на много други автомобили, които не може да се каже, че страдат по-често от други от подобен проблем. Окачването е идентично с А4,А6, и Пасат 5 , т.е. преди фейслифта и след то е абсолютно еднакво. Не знам карал ли си автомобил с подобно окачване , но комфорта и хендлинга не могат да се сравнят с много други автомобили. Ако пък е куатро, т.е. и с независимо и отзад, тогава колата е просто като залепена за пътя и много по-сигурна от всяка една друга , което за цена от 280-350лв за пълен комплект окачване внос от Германия, не мисля, че изобщо подлежи на дискусия. Ето и цена на брой без отстъпката , за да бъда по-конкретен: горен преден ляв носач - 30 лв. горен преден десен носач - 30 лв. горен заден ляв носач - 40 лв. горен заден десен носач - 40 лв. долен преден ляв носач - 45 лв. долен преден десен носач - 45 лв. долен заден ляв носач - 55 лв. долен заден десен носач - 55 лв. кормилен накрайник външен ляв - 15 лв. кормилен накрайник външен десен - 15 лв. биалетка ( вертикална щанга ) лява - 15 лв. биалетка ( вертикална щанга ) дясна - 15 лв. Имал съм такъв Пасат и за момента не виждам по-добра покупка на пазара в този ценови диапазон. Весела Коледа !
                                + 1. Изявени проблеми с рейките нямат. Големите ужасии с окачването са не за друго, а заради цената му, която съвсем между другото е около 1/3 от цената за решаването на проблема с полуоска/каре/чашка при либра. По-скоро на пасата проблемите му са с Абс модула, с едни отвори за изтичане на течността под чистачките, които като се запушат и водата прелива вътре в/у модула за стъклата. Май май туй то. Колегата го каза и за Н75, който е 80-90 лв нов.
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X