Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за BMW 725TDS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнения за BMW 725TDS

    Пак ще започна с това да не ме насочвате към други форуми. Може да се регистрирам и попитам и там, но ще потърся мнения и тук.Има вероятност да купя един такъв баварец-1997 г. или да си бартеросам астрата за него. Кратко търсене с Google ме насочи към едни гадни мнения конкретно за този двигател - проблеми с прегряването и др. Ако тук има хора с впечатления от този или друг близък модел БМВ, нека споделят мнения. Интересуват ме и цените на частите при тези коли, сравнени с народните марки - опел, фиат, фолксваген, форд.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    #2
    Нямам наблюдения върху това БМВ, но имам наблюдения върху Опел Омега Б със същия мотор.ГНП- доста слабо място.За 40000км 2 пъти смяна със втора ръка (но проверени в сервиз разбира се), че нова беше към 2000лв.И омегата започна да загрява... първо казаха пукната глава, при втори майстор беше гарнитура на главата... не разбрахме какво и беше, защото я продадохме набързо без пари, ама човека сия кара още.Имаше проблем с педала на газта(електронен ли как го водят).А проблема със загряването се реши след като майстора направи перката да работи постояннп, но пък тогава датчика отказа и стана една...Затова брат ми реши да я продаде, че му омръзна да се занимава.Преди гнп-то да фтаса първия път, сменя гарнитура на главата(ремонта му излезе към 600лв.Затвориха двигатела, след около 5000км започна да се чува странен шум откъм мотора, последва пак отваряне и смяна на верига с обтегачи някакви и .. абе все едно смяна на ремци и ролки(така си го представям).Може нещо от това , дето съм написал да е глупост погледнато от към изказване, но не съм майстор и ти говоря по спомени.Не искам и да съм критерий за избора ти, защото просто брат ми не беше попаднал на читава кола.Успех и дано да намериш читав екземпляр.

    Коментар


      #3
      Основните неща които ще чуеш са, че много прегряват и че турбините им са едва ли не консуматив.Същото и за скоростната кутия. Нещо подобно като за окачването на Фиат и чупенето му. Ако случиш на автомобил ще те вози доста дълго все пак това е 7-ма серия дори и дъртичка си е седмак...гадното ще е разхода на нафта защото градско е доста. Иначе аз бих те посъветвал да оглеждаш доста двигателя защото обикновено високите серии са карани много и на дълги разтояния което не означава заминал мотор, но.... Вземи някой с теб да провери реалните километри на колата. Определено ще ти завиждам ако си я вземеш )ама благородно де. Винаги съм се кефил на седмаците...PS. Това е същия мотор който се слага и на 5-та серия и е най-често срещания сега в България по тези автомобили...M51D25 най-малкия....
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #4
        Венко, позволявам си да вмъкна малко оффтопик в темата....Не знам, при какви условия си стигнал до дилема между Астрата и 7-ца ТДС, но лично моя съвет е, ако държиш да караш кола от такъв клас, в конкретния случай с ТДС двигател, май е по-добре да си избереш бензинов автомобил и да му монтираш газов инжекцион!Иначе по темата - ако си отваряш очите на четири и попаднеш на обгрижен екземпляр, то колата никак не е страшна, обаче намирането на читава такава е трудничко

        Коментар


          #5
          Kuku написа:
          Венко, позволявам си да вмъкна малко оффтопик в темата....Не знам, при какви условия си стигнал до дилема между Астрата и 7-ца ТДС...
          Случайно. Мой познат, който си сменя колите през половин година и е нещо като търговец, ми предложи да я купя, като ми гарантира, че е обслужена и е в отлично състояние. И след това стана дума и за бартер и той подхвърли, че ще му е по-лесно да продаде астрата ми (астра Г, 2004 г.) от това БМВ. Да допълня, че БМВ-то е с автоматична скоростна кутия. И разбира се ми е напълно ясно, че въпреки разликата от 7 г., БМВ-то е в пъти повече кола от моята бръмчалка. Но пък струват горе-долу еднакво в момента .
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #6
            Едно нещо е гарантирано - вземеш ли това BMW, остава вечно твое. Щом търговец на коли признава, че трудно ще я продаде сега, какво остава след 2-3-5 години.
            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

            Коментар


              #7
              Re: Мнения за BMW 725TDS

              snake написа:
              Има вероятност да купя един такъв баварец-1997 г. или да си бартеросам астрата за него.
              Е това ще ти е най-голямата грешка за 2011 година! Иначе плюса е в това, че конкретно тази седмица е една от малкото коли, които могат да возят толкова добре. Но дизел - правилно си чул, аз бих взел само бензин. Подръжка - от кола подобен клас загубих около 15 000 лв за 3 години само от подръжка (6000) и обезценка (9000), като в тези пари не са включени обичайните разходи за гуми, каско, ГО, данък (който в наши дни изобщо не е малък). Но кеф цена няма :D

              Коментар


                #8
                Змия,тва е колата само че не нафта и не автоматик
                Bravo 1.2 16v
                Lancia Dedra 1.8 16v
                Suzuki GSXR250R

                Коментар


                  #9
                  Ако е читава защо не! Веднъж се живее! За кога да чакаш.Колкото и да харчи в Пазарджик няма задръствания като в София.Задължително пълно каско, че .....
                  F31 BMW 320d

                  Коментар


                    #10
                    Аз също се бях навил по едно време да вземам такава - много ми харесва. Проблема с прегряването на последния цилиндър го имат всички 6-таци на BMW особено и 2-литровия бензин слаган на 5-ците (имахме такъв 13-14 години). Масов проблем е във всички Range Rover-и които джиткат с този мотор. Можеш да прочетеш малко мнения из техните форуми как се лекува това, при нас лично стана с някаква арабска водна помпа с друга перка, която май даже не беше за този модел и струваше около 50лв след което никога повече нямахме проблем с греенето. Ако колата наистина е читава и последния цилиндър не е станал на леш - приятно каране, стига да не го тормозиш ще те вози дълго. Отностно разхода - ами какво да очакваме - 7-ма серия, то си е чудо, че не гори 20 /100 в града... гори гори колко да гори .. .и на мен купето ми гълта по 12-15/100 ама - кеф майка - цена няма. И при мен купето е вечно - купуваш такава кола и нагласата ти е, че е вечно твоя. Ако искаш да се почувстваш малко бял човек, да ти е кеф ей така да караш кораба я вземай тази кола. Ако мислиш от сега каква ще е поддръжката - карай си Астрата. На нашата 5-ца едно време се наложи да се сменят носачите - с връзки от Дару Кар излезнаха 1000лв 4-те. Още 400 за накрайници и предницата е като нова. На 7-цата тези неща са по-скъпи. За частите едно време предишния собственик (който си я беше купил нова) ни каза - без ментаци - само истински части, защото тези коли лъжат много, перфектно са изолирани откъм шум, много са тежки, скоростта не се усеща и много лесно можеш да се утрепеш с нея. А да - накладки - около 300лв само предните и веднъж сме сменяли ауспуха - 400лв.
                    Fiat Coupe 1.8

                    Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                    Коментар


                      #11
                      "Бягаи делече!"Това ми доиде наум ведната,като прочетох какво обмисляш колега.Дори не го бях осмисли още напълно.Сега помислих и пак натам клоня.Доводите ми вече са изброени повечето от колегите.Все пак да каже,че те очаква определено тежка откъм финанси поддръжка.Двигателят ако е 143к.с. е този които се монтира и на 3та и 5та серия и кои знае още какво.Не съм карал кола с монтиран такъв,макар да имам възможността,но се позових в една троика - дърпа си стабилно печката и то без маисторсво или нещо.Брат ми я намачка леко и направо си лепи за седалката,което стар дизел си е много добре все пак.Доколкото знам дори на 3ката този двигател не е особено икономичен.Работният обем си казва думата.Извън града предполагам ще е голям кеф да се кара.Това към което си се насочил обаче е два класа нагоре и поже би поне 50% по-тежко,ако не и повече.Автоматично това означава много намалена динамика и повишен разход.Добавяме и автоматичната скоростна кутия и имаме още поне литър нагоре в града(а може и извън,не се знае).Все пак това не е наи-ново поколение автоматична кутия и при нея това правило за разхода си важи.Карал съм само бензинови автомати,в изключение на едно чисто ново СантаФе за проба(2,7 ЦРДИ мисля,с чип и около 190к.с.).Всяка една такава кола която съм карал,като я настъпи яко човек реагира мнгоо бързо,сменя от бързо до агресивно и в такъв режим върви супер,НО - в другите режими понякога е дразнещо.Редуваши се и нелогични нисходящи смени при съвсем леко натиснат педал за минимално ускорение и обратното....определени иска да се свъкне.Комфорт при шофиране в трафик - ненадминат естествено.Като цяло ще купиш един вече старичък автомобил,макар и висок клас,които каквото и да си говорим ще изтропа рано или късно,както е нормално за всяка кола втора употреба(че и при новите вече се случвало ) ).Иксма да си взимам автомат кола и то много по-нисък клас и много четох по въпроса,коя кутия как работи,но наи-важното - колко стува ремонта,защото всеки автоматик се разваля.Впрочем почти абсолютно всяка една скоростна кутия рано или късно.Пробегът е показателен,а един колега ти намекна да очакваш голям такъв.И наистина - само с огромен късмет тази кола може да е около или под 200000,като това е много оптимистично и ако е така ще я познаеш според мен.Цифрите за ремонт на автоматична кутия са доста сериозни и то не само заради скъпите части,които при по-старите кутии без типтроник и самонагаждания и т.н. не са чак толкова непосилни,а по-скоро заради много малкото сервизи занимаващи се специализирано с такъв ремонт и абсурдните им цени и наплив естествено.Помисли добре дали имаш възможност да поддържаш таква кола дори и без сериозно ремонти и имаи наум и кутията,ако не си късметлия.Не е изключено да е правена и ако е ремонтирана добре да нямаш грижи.Така или иначе ще си вземеш много луксозен и удобен,но стар автомобил срещу доста по-нова,пък макар и непретенциозна кола.На мен лично Астрите не ми харесват много,наи-вече отвътре,но твоята ми се вижда много хубава колица,дано не ти дожалее после за нея.Каквото и да решиш - успех!
                      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                      Коментар


                        #12
                        7цата си е 7ца и ако е гледана и поддържана качествено няма да има ядове.Колега ако ти е по джоба да я караш и поддържаш.. мятай се и се кефи, ако мислиш, че ще имаш затруднения си карай астричката... това е истината.Кола и жена на късмет.Ако ти гарантира по някакъв начин, че колата няма никакви проблеми ОК взимай я, но ако дори нещо те усъмни бягай.

                        Коментар


                          #13
                          на магазина за резервни части за БМВ отгоре пише - всичко от по 300 лв. нагоре....едно 525 седи вече 5-6 м. точно пред нас - на комшията - нещо изчаткало под капака и умрело.....мани-бегай с туй БМВ - кола 1997 ще я бартеросваш за кола 2004 г. ....
                          Fiat Punto 1.1-Синята птица
                          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                          Коментар


                            #14
                            Да ама, като седнеш в креслото и подкараш парахода, нещата рЕзко се променят
                            Alfa 159 SW 2.4 Ti
                            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                            Коментар


                              #15
                              За позволяване, почти всеки тук може да си позволи да я купи. Ще ми я дадат за 5000, ако реша да я купувам. Барабар с 4 нови нови гуми 16-ки. Данък - догодина в Пазарджик ще е около 115 лв. Разходът, по данните от auto.ru, не е нищо притеснително. Обслужена е скоро. Притеснява ме единствено поддръжката, цените на частите, за които получавам доста противоречиви мнения.Астрата наистина е 2004 г., икономична и здрава и до момента не ме е вкарала в почти никакви разходи. Но комфортът на бавареца и на неземно ниво. Ще видим .
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар

                              Working...
                              X