Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за BMW 725TDS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Благодаря! Искрено и без лоши чувства .
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #32
      $100 за обтегач на агренажа? Wtf?
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #33
        Хубава кола си е това БМВ. Колкото и да не ви се иска- вози много по хубаво от мареа примерно, обезшумено комфортно.Но си е скъпо за подръжка, рано или късно ще трябва да му правиш ремонт на нещо и си искат доста пари. Ако колата наистина е здрава, без скрити проблеми си заслужава. Какво като астрата е 2004-та не е от класа на тази кола, но пък разхода за обслужване ти е по нисък сега.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #34
          jenshen73 написа:
          $100 за обтегач на агренажа? Wtf?
          Този мотор е с верига, няма ангренаж!!!!
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #35
            Ама текат поне две неща от него! Минимум! Чукаш на дърво ако са толкова. Обикновено са повече! Аз... мълча по въпроса, за... колите (силно казано), чиийто началник на отдела за двигателите e... жена. Няма по-несполучливо нещо! Няма повече да коментирам! Ти си знаеш!

            Коментар


              #36
              blagun написа:
              jenshen73 написа:
              $100 за обтегач на агренажа? Wtf?
              Този мотор е с верига, няма ангренаж!!!!
              Веригата не е ли агренажна такава? Питам, че не знам, но от линка дето беше публикуван пише "Обтегач" = $101 и некви центове. Пък нека си е с верига баси, как няма да трака и да различаваш от километри, че идва баварска щракалка. Венко, нямам си на идея какво толкова те влече в тази кошница, но аз лично ще си карам Мара поне докато не издъхне мотора. Пък и тогаз май ще намеря втора ръка по-евтин от една твоя глава на БМВ-то.
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #37
                jenshen73 написа:
                blagun написа:
                jenshen73 написа:
                $100 за обтегач на агренажа? Wtf?
                Този мотор е с верига, няма ангренаж!!!!
                Веригата не е ли агренажна такава? Питам, че не знам, но от линка дето беше публикуван пише "Обтегач" = $101 и некви центове. Пък нека си е с верига баси, как няма да трака и да различаваш от километри, че идва баварска щракалка. Венко, нямам си на идея какво толкова те влече в тази кошница, но аз лично ще си карам Мара поне докато не издъхне мотора. Пък и тогаз май ще намеря втора ръка по-евтин от една твоя глава на БМВ-то.
                Че и на бензиновата ми Дедра идваше там някъде обтяжната ролка!
                Bravo 1.2 16v
                Lancia Dedra 1.8 16v
                Suzuki GSXR250R

                Коментар


                  #38
                  PREDATORst написа:
                  jenshen73 написа:
                  blagun написа:
                  jenshen73 написа:
                  $100 за обтегач на агренажа? Wtf?
                  Този мотор е с верига, няма ангренаж!!!!
                  Веригата не е ли агренажна такава? Питам, че не знам, но от линка дето беше публикуван пише "Обтегач" = $101 и некви центове. Пък нека си е с верига баси, как няма да трака и да различаваш от километри, че идва баварска щракалка. Венко, нямам си на идея какво толкова те влече в тази кошница, но аз лично ще си карам Мара поне докато не издъхне мотора. Пък и тогаз май ще намеря втора ръка по-евтин от една твоя глава на БМВ-то.
                  Че и на бензиновата ми Дедра идваше там някъде обтяжната ролка!
                  Не виждам линка с обтегача, но най-вероятно става въпрос за пистовия ремък!А за да се разтрака веригата на едно БМВ, то трябва да е на доста километри!!! Мисля, че на всички трябва да ви е ясно кое е по-добро, ангренажен ремък или верига!А този, който плюе срещу БМВ, никога няма да изпита радостта от шофирането
                  BMW E90 320D
                  ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                  ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                  ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                  Коментар


                    #39
                    blagun написа:
                    jenshen73 написа:
                    $100 за обтегач на агренажа? Wtf?
                    Този мотор е с верига, няма ангренаж!!!!
                    Ангрренажната верига също си има обтегач ! Единствено ангренажен привод изпълнем с директно предаване на движението чрез зъбни колела, няма обтегач. Такъв е ангренажа на Запорожец - старите модели с въздушно охлаждане. Ладите и москвичите също са с ангранажни вериги и си имат обтегачи.P.S.: Всяко удоволствие се заплаща ! На мен и в космоса ми се лети, но като нямам пари само си мечтая.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #40
                      За да бъда още по-полезен възползвай се в комбинация от тези два сайта. Ще може да добиеш максимална представа за цените:http://www.darucar.bg/index.php?show...1&mospid=47507 тези два сайта са много хубави ,само че колегите които не са много наясно ,да не ги сравняват цените на частите с на мареата от на"чичо гошо магазина" и от тези сайтове ,защото тук става въпрос за цени на части от представителството на БМВ така да се каже оригинални части които се използват за първоначалното вграждане които е нормално да са по скъпи .Аз след като си продадох темпрата си взех TDS вече 3 години и как пък не ми е мръднала температурата с милиметър от нормалното показание, а на темпрата дигиталното табло си показваше каквото си иска и така я прегрях . 7-цата естествено е по скъпа за подръжка, но няма нищо общо с който и да е фиат ,или опел така че ако човек може да си го позволи колата си е суперПС наскоро имаше подобна тема даже защо на бмв термостата 100лв в дару кар и го има наличен, а на мареата в ауто италия 200 и нагоре лева и се чака 1 месец
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар


                        #41
                        Абе то и на АУДИ А4 му е 7 лева термостата ... ама я направи едно обслучване и го сравни с на Мареа-та, да видим как са цените. Окачването му и то струва си майка си и бща си... А това, че ти си купуваш части от магазина на чича ти Герги си е твой проблем. Аз си ги избирам по качество, не по цена.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #42
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Абе то и на АУДИ А4 му е 7 лева термостата ... ама я направи едно обслучване и го сравни с на Мареа-та, да видим как са цените. Окачването му и то струва си майка си и бща си... А това, че ти си купуваш части от магазина на чича ти Герги си е твой проблем. Аз си ги избирам по качество, не по цена.
                          без да искам да влизам в спор искам да кажа че не говорим за А4 а за бмв и да, можем да направим едно сравнение в обсужването и ще се убедиш че на мареата е по скъпо /специално за обслужването което се прави при покупка на втора ръка кола -ремъци ролки масло филтри при този двигател на бмв и водна помпа/
                          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                          UNO 1.0 FIRE

                          Коментар


                            #43
                            stef написа:
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Абе то и на АУДИ А4 му е 7 лева термостата ... ама я направи едно обслучване и го сравни с на Мареа-та, да видим как са цените. Окачването му и то струва си майка си и бща си... А това, че ти си купуваш части от магазина на чича ти Герги си е твой проблем. Аз си ги избирам по качество, не по цена.
                            без да искам да влизам в спор искам да кажа че не говорим за А4 а за бмв и да, можем да направим едно сравнение в обсужването и ще се убедиш че на мареата е по скъпо /специално за обслужването което се прави при покупка на втора ръка кола -ремъци ролки масло филтри при този двигател на бмв и водна помпа/
                            Добре де, разбрахме. Важното е колегата да разбере колко е добре или колко е зле да има кола от миналия век, пък била тя и BMW. Аз лично ако тръгна да сменям колата някой ден - също ще питам много, че да не патя много. Мареата я купих на око - без никаква информация...
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #44
                              http://drive.bg/groups.php?ModelId=5403ето тук може да провериш съединител, радиатор, лагери, ремък, термостат и т.н. По принцип съм забелязал, че е по-скъпичко в този сайт
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #45
                                Да, това е колата, но не е това двигателя. Много неикономичен мотор е този, а и проблемен. 7-а серия става с 3.5 литровия шестак и 4.4 литровия V8 (М62) и по-възможност с ръчна скоростна кутия. Ако се държи на дизел е добре да е 3 литровия.
                                Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                                Коментар

                                Working...
                                X