Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за BMW 725TDS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    най-лесната работа е да провериш цените, влизаш в drive.bg, когато работи и проверяваш вериги, съединител, термостат, окачване
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      Ако мога да се включа и аз....Не може да се прави съпоставка между колата, която караш и това БМВ! Нито с Фиат, нито с коли от тази клас !!!За съжаление на мога да изкажа много компетентно мнение относно тази 7ца, тъй като не съм имал досег с нея - освен с бронирана такава, бензинова, автоматик...но тя не може по нищо да се сравни с тази!!! Другият ми досег с БМВ 7 серия е, че имам такава в семейството. Само, че по-новата 2006 година! Тук, отново не мога да кажа нищо, защото колите са доста различни. 7цата е комфортна кола, кола за дълъг път, кола със стил и излъчване....Да, частите са скъпи!Да, слагат се само оригинални такива!Да, като ти се скапе акумулатора, отиваш в БМВ сервиза, за да ти го сменят и да "кажат" на колата, че има нов такъв, защото има сложна система за разпределянето на тока по цялата ел. система....Ако не го направиш, рискуваш да се скапе и новия, тъй като зареждането от страна на алтернатора ще е доста повече от необходимото и т.н....Има доста особеност, с които никога не си се сблъсквал!!!Да, турбините на дизелите са консуматив и никой не го крие!!! Щом си решил да караш БМВ, значи такива "дреболии" не бива да ти правят впечатление!!!Аз съм човек минал през 3 италианки, лошо от колите си не съм видял. Но оттук нататък винаги ще си купувам БМВ!!!В момента карам БМВ Е90 - демек 3-ка дизел, автомат!Разхода градско ми е 8 сега в момента!Извънградско паднах до 4.5 септември отиване и връщане до Халкидики!Данъкът ми е висок!Чистачките ми са 120лв.... не стават никакви други!!! Мога да пиша още доста, ама за съжаление не е за твоя модел кола!!!Ако мога да ти бъда полезен с някаква информация, кажи...Погледни в БМВ форума, там ще намериш всичко, което ти е необходимо като техническа информация
      BMW E90 320D
      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

      Коментар


        #18
        Венко, аз не знам нито един TDS, който да не е прегрявал... ама нито един, а имам доста приятели и познати с такива 3-ки и 5-ци...7-мицата, към която си се насочил е много добър и истински автомобил, но както ти е писал и друг колега - само БЕНЗИН с РЪЧНИ скорости... За Мерцедеса важи обратното - той трябва да е дизел... и автоматик ))Замисли се над следното: Защо цената на една 725 TDS е от 4000 до 9000лв, а на една S300 TD от същите години ЗАПОЧВА от 9000лв... та дори някои екземпляри достигат до над 20 бона... Сигурно има защо
        M-Benz E 250 TD 150hp
        M-Benz 200d 75 hp
        Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

        Коментар


          #19
          Оооооо, подкрепям твъро ЗА ’S300TD’, но въпроса тук е, че има конкретна оферта за ’725tds’

          Коментар


            #20
            Какви екстри има конкретния екземпляр освен хубавата возия ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Е няма такава дилема, честно.Седмицата не е народна кола.А и като знам как си избираш коли, тази още от сега ти казвам, че 99.75% няма да ти хареса Поддръжката ще е на космически суми от Астрата, и ти казвам, че може и да те вози 2-3 години преди първия ремонт, по някаква случайност, но дойде ли първия ремонт ще стане както колегата по-горе спомена - ще стои пред вас завинаги.Помисли малко и ще достигнеш сам до отговорът, който реално те интересува. Аз, ти, той и тя искаме да караме извънземни коли, но...За малко повече пари (твоята кола в този момент не е непродаваема) по-добре да си вземеш един Тезис с активното окачване и като возия ще е на много по-голямо ниво от тази седмица. Но пак идва дилемата - остава си вечно твоя. Ако имаш пари за кефа и искаш да изгориш с тях, купувай, карай и като се развали в Надин, защото след теб това ще е собственика.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #22
                emzo написа:
                Какви екстри има конкретния екземпляр освен хубавата возия ?
                Тръгвам в командировка и нямам време да ги изброя, а и едва ли съм ги запомнил всички. Но имаше страшно много глезотии, като CD-changer за 6 диска, страхотна музика, автоматично затъмняване на огледалата, когато ги осветят фарове, някакви телевизорчета (поставени на такова място, че отвън не се виждат) и телефони видях вътре, за огромния подлакътник няма нужда и да споменавам, климатроник, АБС, не знам си колко air bag, тракшън контрол, подгрявания на седалки и стъкла и много други.А като стана дума за хубави коли изобщо, просто офертата е конкретно за тази, защото ми я препоръча познат. Или ще вземе точно тази 7-ца, или поне следващите няколко месеца ще си бръмча с астрата. А както казах, може и да я купя, а астрата да замине в Студентски град .
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #23
                  snake написа:
                  астрата да замине в Студентски град .
                  Значи поне един човек може да спечели от цялата работа :D
                  Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                  ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                  Коментар


                    #24
                    donnna написа:
                    на магазина за резервни части за БМВ отгоре пише - всичко от по 300 лв. нагоре....едно 525 седи вече 5-6 м. точно пред нас - на комшията - нещо изчаткало под капака и умрело.....мани-бегай с туй БМВ - кола 1997 ще я бартеросваш за кола 2004 г. ....
                    Знам я тази 5 наистина е прегряла и няма намерение да я прави,сега си взе пак 525 ТДС ама те всичките тракат.От 1 км се познава ТДС ли идва.

                    Коментар


                      #25
                      BO написа:
                      Е няма такава дилема, честно.Седмицата не е народна кола. - Кой твърди, че е?А и като знам как си избираш коли, тази още от сега ти казвам, че 99.75% няма да ти хареса
                      Не знаеш как избирам коли. За поседните 6 години астрата ми е четвърта кола, така че тази плоча се изтърка и е фалшива, не мислиш ли? А пък историята как някакво БМВ го зарязали след като се развалило, е много трогателна. Ще ви снимам две произведения на италианското автомобилостроене - купе и брава, които стоят изоставени на улицата в Пазарджик повече от година. И какъв извод можем да направим от това? Никакъв. Дори за бравата се обаждах в полицията, защото е с пловдивска регистрация.Става дума за поддръжка на кола. Все пак е кола, а не самолет. Пуснах темата, за да се ориентирам дали мога да си позволя обслужването на такава кола и благодаря за полезните мнения, които получих в темата, на ЛС или по телефона. За себе си вече съм решил какво да правя, ако звездите се наредят благоприятно за сделка .
                      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                      Коментар


                        #26
                        snake написа:
                        BO написа:
                        Е няма такава дилема, честно.Седмицата не е народна кола. - Кой твърди, че е?А и като знам как си избираш коли, тази още от сега ти казвам, че 99.75% няма да ти хареса
                        Не знаеш как избирам коли. За поседните 6 години астрата ми е четвърта кола, така че тази плоча се изтърка и е фалшива, не мислиш ли? А пък историята как някакво БМВ го зарязали след като се развалило, е много трогателна. Ще ви снимам две произведения на италианското автомобилостроене - купе и брава, които стоят изоставени на улицата в Пазарджик повече от година. И какъв извод можем да направим от това? Никакъв. Дори за бравата се обаждах в полицията, защото е с пловдивска регистрация.Става дума за поддръжка на кола. Все пак е кола, а не самолет. Пуснах темата, за да се ориентирам дали мога да си позволя обслужването на такава кола и благодаря за полезните мнения, които получих в темата, на ЛС или по телефона. За себе си вече съм решил какво да правя, ако звездите се наредят благоприятно за сделка .
                        Не си хванал идеята.С по-прости думи, които не може да се интерпретират погрешно - ако имаш пари да я поддържаш без значение какво ще й стане в бъдещето, тогава я купувай. Ако го мислиш, че няма да се развали, или ако се развали нещо то ще минеш с 1000лв, защото толкова може да отделиш, то по-добре я подмини. Защото ако мислиш по втория начин, то тогава ще дойде момента да виси пред вас като паметник. А несъмнено този момент ще настъпи, повярвай.Просто ако имаш достатъчно финансови средства, то въпроса ти - скъпа ли е поддръжката не би го задал. Просто няма да те интересува. Ще те интересува самия автомобил и ще бъдеш много щастлив. Ако не е така и съм се объркал аз от твоя въпрос то съжалявам за което
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          ВО, мненията ти в темата не са полезни по никакъв начин. И ще се опитам да ти го обясня с по-прости думи: интересувам се от поддръжката на тази кола. Не мога да знам дали ми е по джоба, затова задавам въпрос. До тук всичко е ясно. Писаха ми хора, някои ми се обадиха, дадоха ми конкретни цени за части и ремонти. Ти ми пишеш не за първи път, че знаеш как избирам коли и освен това стигаш до прозрението, че ако имам пари, няма да се интересувам от цени, а ако нямам, то да не си я купувам. Хайде кажи ми с какво е полезно това . Намираш си приказка ли, наистина не разбирам.За мареата ми отидоха 4 000 лв. за ремонти. Много ли са, малко ли са? Всичко е относително.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #28
                            Стига с тази скъпа подръжка.Ние имаме две Q7, и от както им мина гаранцията подръжката им е съвсем скромна като разход.Преди ни вземаха по 600лв. за смяна на масло и филтри, и ни караха на 15000 да сменяме.Сега ни е под 200лв. при това с масло за 30000км (има флекс интервал).Смених на скоро биалетки и тампони за около 200лв.Предни накладки 170 лв. заедно с датчиците.Най скъпото нещо което сме сменили е 420 лв. една електронно контролирана клапа на пътя на въздуха към инжекциона. (и то вероятно в някой сервиз ни бяха сложили износена от друга кола - с изядени зъбни колела). Тази част иначе в Порше е 900лв. и пак е VDO-Simens.
                            F31 BMW 320d

                            Коментар


                              #29
                              Колега, аз по принцип не съм не съм фен на немски коли, още по-малко аз лично някога ще дам пари за БМВ. Визия и возия има, ама нещо не са толкова издържливи. Цени - бегай бързо. Е ако не си бровец и да си по-висок като си седнеш на портфейла, отколкото когато стоиш прав. Само си помисли - предни накладки 170 лв... и на моя ФИАТ са с "датчици" - метална пластина във феродото с кабелче Ако нямаш ИЗЛИШНИ пари, бягай от БМВ втора ръка ! Всички са карани яко и като ги усетят че дават фира - айде на пазара. Това е автомобил, който хората си купуват да го настъпват ( който няма пари за БМВ си купува Гоуф ) и в много редки случаи да си го ползват нормално. Внимавай да не си купиш паметник с луксозни седалки, и да си го гледаш замечтано през прозореца. Пожелавам ти успех !
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                ОК, за да съм полезен свъннах на моя познат с такава щайга:За последната година запомнящите се ремонти:1. Ремонт на скоростната кутия - 2200лв2. Ремонт на двигател - 1700лв.3. Ново турбо - 2200.4. Ремонт отново на двигател - 1000лв.Абсолютно всичко друго (дребни ремонти за по 300-400лв) не са включени.Както споменах, може тази година да е била каръшка за колата, ама ако нямаш тези левчета в джоба може да се окаже, че колата ще виси пред вас неопределено време, естествено при лошо стечение на обстоятелствата. Дано ги имаш и дано си купиш колата и още по-важно, дано да я караш следващите 5 години само с по една смяна на масло. Много по-добър избор е от всякаква Астра и т.н. Караш истински автомобил.За да бъда още по-полезен възползвай се в комбинация от тези два сайта. Ще може да добиеш максимална представа за цените:http://www.darucar.bg/index.php?show...pid=47507п.п. Само гледай да няма активно окачване, че там със сигурност ще се наиграеш здраво.Поздрави.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X