Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пищящо зарядно на лаптоп/изпуши/.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jenshen73 написа:
    Правилно ти е чувството. ROHS - потърси в гугъл какво означава и много неща ще ти се изяснят.
    И на мен ми стана интересно...я поясни?Щото знам какво е RoHS, още като го въведоха като изискване...щото внасяме от САЩ и се наложи да им поясняваме и на тях за какво става въпрос.Но не виждам АБСОЛЮТНО никаква връзка между това, за което говорим, и RoHS ?!?

    Коментар


      #17
      Редуцирана употреба на вредни вещества, сред които е оловото, а то беше част от припоя преди RoHS. Съответно - всичката техника по RoHS стандарт мре от липсата на олово и температурни деформации. Да пояснявам ли повече или се светна вече?
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #18
        Аз се светнах. От това ли се напукват спойките на 5+ годишната техника? Аз смятах, че просто пестят тинола??

        Коментар


          #19
          tomny написа:
          Аз се светнах. От това ли се напукват спойките на 5+ годишната техника? Аз смятах, че просто пестят тинола??
          От това, да. Липсата на олово прави припоя не толкова пластичен и от температурните деформации се получават красоти - като последно отваряното от мен зарядно за лаптоп - трансформатора просто беше изпаднал...На това се дължат и кухите спойки или тъй наречените "студени" спойки.
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #20
            Да, вярно е, просто не го свързах с проблема. Все пак олово в припоя има, но в по-малки количества. От друга страна, тинол ( това дето му казваме калай, и се използва за запояване по платки) с по-малко олово в него, се топи при по-висока температура. В тези модули, които имат елементи отделящи много топлина, тинол с ниско съдържание на олово усължава живота им. Спойките се пукат по-лесно от температурните разширения, но пък тинол с високо сдържание на олово омекава прекалено от загряването на някои елементи и се отделя от пиновете и "островчетеата" на платката, за доста по-кратко време от това което минава преди да се напука тинол с ниско съдържание на олово. Както се казва - нож с две остриета. И двата варианта си имат предимства и недостатъци от техническа гледна точка. От екологична ... малко не е съвсвм ясно, защото вместо употребата на олово, което и без това си е част от природата, се отделят повече вредни газове за производство на енергията необходима за достигане на по-висока температура за разтапяне на припой с по-ниско съдържание на олово...
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              Дидо, оловото не е вредно за природата, а за хората. Иначе - тинол-минол дрън-дрън, калая е химичен елемент също, сам по себе си не е припой, трябва ми и олово
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #22
                Зарядното изпуши чакам съвети за ново.Лаптопа е Компак Пресарио CQ61.Зарядното е 19 волта 4,74 А 90W буксата към лаптопа е с външен диаметър 7,4 мм. вътрешен 5мм. и има централен пин.Точно сега не ми се олекваше с 70 - 80 лв. ама няма как.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  Около 21лв с доставката. От Англия, значи е тук за 4-5 дни. Забележи че този е 90 вата.http://www.ebay.co.uk/itm/19v-4-74a-...43a8Около 14лв с доставката. От Хонг Конг, за колко време Божа работа, може и месец да иде. Имай предвид, 60 вата.http://www.ebay.co.uk/itm/18-5V-3-5A...a1e1Обаче са без кабел от мрежата до адаптера, ползвай си стария. Аз съм поръчвал така адаптер за на жената Асуса, дойде от Англия за няколко дни и си го ползва и досега без грижи.

                  Коментар


                    #24
                    jenshen73 написа:
                    Tornado написа:
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Торнадо, оправи си кабела преди да е станало късно. За другите колеги ще поясня, че в тези черни кутийки има импулсно захранване, не обикновен трансформатор. В него има електролитни кондензатори за филтриране на напреженията, и във веригата за обратна връзка. Като се промени капацитета им (стойноста) се нарушава работата на схемата и това пищене е първия признак за предстоящ проблем. Всъщност проблем вече има, но все още зарядното работи сравнително дбре и не прави впечатление. Все пак не е желателна употребата на такова зарядно, защото може да повреди и лаптопа. На повечето модели са залепени пластмасовите капаци на зарядното, но може да се отворят за ремонт и залепят отново.
                    Да режа кутията и да презапоя кабела като отстраня разкъсаната част нали?Как най-лесно отваряте такива залепени кутийки?Лаптопа е в гаранция ама дали си заслужава да се разхождам до Ст.Загора и да стоя без компютър 1 месец.
                    Лаптопа ти е в гаранция, но не и захранването към него. Отвори го (ако не ти се дават пари за ново оригинално) и смени кондензаторите. Тия, които имат нужда - си личат Ако нещо ти е неясно - знаеш как да ме намериш
                    За първи път не съм съгласен с теб. Продавам доста лаптопи всякакви марки и няма такъв филм. Колкото е гаранцията на машината толкова е и на захранването(зарядното).Друг е въпроса за батериите, но не го обсъждаме сега. Дори не нося лаптопа а само зарядното и на следващия ден отивам и си вземам новото. Докато са в гаранция официалните сервизи не ги ремонтират а ги заменят. Ако някъде е друго значи не е истински сервиз. Не искам да споря защото това е истината. На пазара сме от далечната 93 година и са минали хиляди лаптопи о друга техника през мен.
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #25
                      Обаче ако проблема е от пречупен/прекъснат кабел, се води неправилна употреба и няма гаранция. Без външни видими механични дефекти, гаранцията се уважава.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Обаче ако проблема е от пречупен/прекъснат кабел, се води неправилна употреба и няма гаранция. Без външни видими механични дефекти, гаранцията се уважава.
                        Така е, но при него доколкото разбрах няма видими забележки. Ако има, само кабела се сменя без проблем. Аз на месец поръчвам по 60-70 кабела за различните марки общо. Знам вече от кои най-много грижи има. Смяната е за 5 мин. и крайния резултат е, че не си личи че е отваряно захранването.
                        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                        Коментар


                          #27
                          veselin10 написа:
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Обаче ако проблема е от пречупен/прекъснат кабел, се води неправилна употреба и няма гаранция. Без външни видими механични дефекти, гаранцията се уважава.
                          Така е, но при него доколкото разбрах няма видими забележки. Ако има, само кабела се сменя без проблем. Аз на месец поръчвам по 60-70 кабела за различните марки общо. Знам вече от кои най-много грижи има. Смяната е за 5 мин. и крайния резултат е, че не си личи че е отваряно захранването.
                          :D Малко се изсили с минутите А не си личи, ако зарядното се отваря с отвертка, а не да с налага да го цепиш с ножа и чука. И аз съм ремонтирал доста зарядни, имам представа от тая работа.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            само че не е нож, а си поръчах да ми направят едно...подобно ама не точно.... за чука, без него не може ама за минутите не се изсилвам.... и наистина не си личи без значение дали ще го лепя после с капчица или с хлороформ.П.П. от години не съм виждал зареждачка с винтове.... ама от много години...
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #29
                              Погледни тук .Може да намериш нещо като за твоя лап топ.

                              Коментар


                                #30
                                veselin10 написа:
                                jenshen73 написа:
                                Tornado написа:
                                Dido_Lyubenov написа:
                                Торнадо, оправи си кабела преди да е станало късно. За другите колеги ще поясня, че в тези черни кутийки има импулсно захранване, не обикновен трансформатор. В него има електролитни кондензатори за филтриране на напреженията, и във веригата за обратна връзка. Като се промени капацитета им (стойноста) се нарушава работата на схемата и това пищене е първия признак за предстоящ проблем. Всъщност проблем вече има, но все още зарядното работи сравнително дбре и не прави впечатление. Все пак не е желателна употребата на такова зарядно, защото може да повреди и лаптопа. На повечето модели са залепени пластмасовите капаци на зарядното, но може да се отворят за ремонт и залепят отново.
                                Да режа кутията и да презапоя кабела като отстраня разкъсаната част нали?Как най-лесно отваряте такива залепени кутийки?Лаптопа е в гаранция ама дали си заслужава да се разхождам до Ст.Загора и да стоя без компютър 1 месец.
                                Лаптопа ти е в гаранция, но не и захранването към него. Отвори го (ако не ти се дават пари за ново оригинално) и смени кондензаторите. Тия, които имат нужда - си личат Ако нещо ти е неясно - знаеш как да ме намериш
                                За първи път не съм съгласен с теб. Продавам доста лаптопи всякакви марки и няма такъв филм. Колкото е гаранцията на машината толкова е и на захранването(зарядното).Друг е въпроса за батериите, но не го обсъждаме сега. Дори не нося лаптопа а само зарядното и на следващия ден отивам и си вземам новото. Докато са в гаранция официалните сервизи не ги ремонтират а ги заменят. Ако някъде е друго значи не е истински сервиз. Не искам да споря защото това е истината. На пазара сме от далечната 93 година и са минали хиляди лаптопи о друга техника през мен.
                                А защо батерията? Замисли се - батерията стои вътре в лаптопа - тя трябва да има гаранция колкото лаптоп, но няма, а зарядното твърдиш, че има гаранция - пробвал ли си някога да си получиш гаранция на захранването от твои доставчици? Чел ли си гаранционните условия? Защото аз с тази техника се занимавам от 16 години и все още имам колеги, които продават клавиатури и мишки с гаранция 7 дни "лимитирана от производителя", памети и процесори с гаранция 3 месеца пак "лимитирана от производителя". Няма да споря с теб, просто се пробвай да купиш лаптоп Асус от фирмата с име на пътно съоражение и после си потърси гаранция на адаптера към него (докажи, че е адаптера на конкретния лаптоп).
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X