Лаптопа е от година и половина. До сега съм нямал никакви проблеми, но наскоро зарядното у-во се бъгна някак- не зарежда и издава странни звуци като пищене..тъй де, после нещо бутах, местих кабела и се оправи. Знаете ли на какво може да се дължи това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пищящо зарядно на лаптоп/изпуши/.
Collapse
X
-
Торнадо, оправи си кабела преди да е станало късно. За другите колеги ще поясня, че в тези черни кутийки има импулсно захранване, не обикновен трансформатор. В него има електролитни кондензатори за филтриране на напреженията, и във веригата за обратна връзка. Като се промени капацитета им (стойноста) се нарушава работата на схемата и това пищене е първия признак за предстоящ проблем. Всъщност проблем вече има, но все още зарядното работи сравнително дбре и не прави впечатление. Все пак не е желателна употребата на такова зарядно, защото може да повреди и лаптопа. На повечето модели са залепени пластмасовите капаци на зарядното, но може да се отворят за ремонт и залепят отново.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Пищи понеже му се е разлепила феритната сърцевина на трафчето. Най вероятно си го изпускал. Това ако чуваш постоянно високочестотно пищене. Ако звучи като цвърчене наистина има вероятност да окъсява.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Торнадо, оправи си кабела преди да е станало късно. За другите колеги ще поясня, че в тези черни кутийки има импулсно захранване, не обикновен трансформатор. В него има електролитни кондензатори за филтриране на напреженията, и във веригата за обратна връзка. Като се промени капацитета им (стойноста) се нарушава работата на схемата и това пищене е първия признак за предстоящ проблем. Всъщност проблем вече има, но все още зарядното работи сравнително дбре и не прави впечатление. Все пак не е желателна употребата на такова зарядно, защото може да повреди и лаптопа. На повечето модели са залепени пластмасовите капаци на зарядното, но може да се отворят за ремонт и залепят отново.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Какъв ти е лаптопа, колко волта и ампера ти е захранването?Да ти купя в неделя от пазара и да ти го пратя. Има един, които продава втора употреба 15 - 25 лв. От него съм купил 6 или 7 до този момент, за захранване на зарядни устройства, всички работят безупречно и са оригинални, кара стока от Швейцария.На сина Тошиба - та, купувана от Щатите, също е с негово захранване.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Tornado написа:Dido_Lyubenov написа:Торнадо, оправи си кабела преди да е станало късно. За другите колеги ще поясня, че в тези черни кутийки има импулсно захранване, не обикновен трансформатор. В него има електролитни кондензатори за филтриране на напреженията, и във веригата за обратна връзка. Като се промени капацитета им (стойноста) се нарушава работата на схемата и това пищене е първия признак за предстоящ проблем. Всъщност проблем вече има, но все още зарядното работи сравнително дбре и не прави впечатление. Все пак не е желателна употребата на такова зарядно, защото може да повреди и лаптопа. На повечето модели са залепени пластмасовите капаци на зарядното, но може да се отворят за ремонт и залепят отново.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Аз ги отварям със специален инструмент - чук и един скалпел, ама от старите дето са целите от стомана. Значи може да ползваш накакъв здравичък нож - в смисъл да може да го удряш с чукчето. Започваш внимателно от единия ъгъл и много внимаваш да не го разсечеш, а само да се пропука между двете пластмаси. Влезе ли навътре ножа, има опстност да строшиш елемент. Като го поразцепиш в четирите ъгъла внимателно подкарваш дългите страни, ако вече не се отворило. По принцип заминавт всички електролити, но повечето видимо се подуват отгоре. Това че не е подут кондензатора не означава че е зрав. Ако нямаш уред да им замериш капацитета по-добре ги смени всичките. И внимавай да не рзмениш поляритета на кабела, а на някой модели са и с три жила - едното е обратна връзка от жака, да компенсира загубите по кабела. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО след ремонта провери поляритета и напрежението на самия жак дали отговарят !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
На мене така ми се беше развърчал рутера... И беше взел да се рестартира.Първо му смених адаптера с един дето дава около волт по ниско напрежение - изкара още няколко месеца и пак се развърча и почна да се рестартира като бесен - първо през час, после все по често...Отворих го и му смених 2 електролитни кондензатора за общо 90стотинки и заработи като нов А е на повече от 6 години и е постоянно включен. Ама все пак е от ония първите сините Линксис - дето им се модва фърмуера И работи на повишена мощност вече 3 години...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Отворих лесно адаптора и установих ,че двете оплетки проводници с термошлаух отгоре са окъсили.Разпоих ги от платката поставих им термошлаух и ги монтирах обратно.Ремонт общо за 25 стотинки.Интересното е ,че адаптора не е размъкван толкова много ,а дава дефект.Другото гадно е ,че производителя е заливал върху елементите някаква сива и бяла гняс която пречи за подмяната на излезли от строя елементи.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Да, гадно са ульоскани вътре, но това е за да издържат малко повече на удари пък и не са предвидени за рeмонт. Ама пуста немотия ...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Dido_Lyubenov написа:Да, гадно са ульоскани вътре, но това е за да издържат малко повече на удари пък и не са предвидени за рeмонт. Ама пуста немотия ...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Прочетох, но не разбрах какво точно искаш да кажеш Едва ли с калпава продукция ще помогнат за ограничаване на използването на вредни химични елементи в производството на електроника. Напротив - повече калпава продукция води до повече производство на същата, защото бързо излиза от употреба, и се налага да се произвеждат по-големи количества, за да се запълни пазара.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар