Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пищящо зарядно на лаптоп/изпуши/.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пищящо зарядно на лаптоп/изпуши/.

    Лаптопа е от година и половина. До сега съм нямал никакви проблеми, но наскоро зарядното у-во се бъгна някак- не зарежда и издава странни звуци като пищене..тъй де, после нещо бутах, местих кабела и се оправи. Знаете ли на какво може да се дължи това?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Може да дава на късо някъде кабела и да се задейства защитата за "късо". Това го предпазва от претоварване и изгаряне.
    Няма начин да няма начин!

    Коментар


      #3
      Моето зарядно след около 2 години и половина работа, започна да издава същите странни звуци , но при мен не се оправи с наместване на кабела, а с ново зарядно устройство.

      Коментар


        #4
        Торнадо, оправи си кабела преди да е станало късно. За другите колеги ще поясня, че в тези черни кутийки има импулсно захранване, не обикновен трансформатор. В него има електролитни кондензатори за филтриране на напреженията, и във веригата за обратна връзка. Като се промени капацитета им (стойноста) се нарушава работата на схемата и това пищене е първия признак за предстоящ проблем. Всъщност проблем вече има, но все още зарядното работи сравнително дбре и не прави впечатление. Все пак не е желателна употребата на такова зарядно, защото може да повреди и лаптопа. На повечето модели са залепени пластмасовите капаци на зарядното, но може да се отворят за ремонт и залепят отново.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Пищи понеже му се е разлепила феритната сърцевина на трафчето. Най вероятно си го изпускал. Това ако чуваш постоянно високочестотно пищене. Ако звучи като цвърчене наистина има вероятност да окъсява.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Dido_Lyubenov написа:
            Торнадо, оправи си кабела преди да е станало късно. За другите колеги ще поясня, че в тези черни кутийки има импулсно захранване, не обикновен трансформатор. В него има електролитни кондензатори за филтриране на напреженията, и във веригата за обратна връзка. Като се промени капацитета им (стойноста) се нарушава работата на схемата и това пищене е първия признак за предстоящ проблем. Всъщност проблем вече има, но все още зарядното работи сравнително дбре и не прави впечатление. Все пак не е желателна употребата на такова зарядно, защото може да повреди и лаптопа. На повечето модели са залепени пластмасовите капаци на зарядното, но може да се отворят за ремонт и залепят отново.
            Да режа кутията и да презапоя кабела като отстраня разкъсаната част нали?Как най-лесно отваряте такива залепени кутийки?Лаптопа е в гаранция ама дали си заслужава да се разхождам до Ст.Загора и да стоя без компютър 1 месец.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Какъв ти е лаптопа, колко волта и ампера ти е захранването?Да ти купя в неделя от пазара и да ти го пратя. Има един, които продава втора употреба 15 - 25 лв. От него съм купил 6 или 7 до този момент, за захранване на зарядни устройства, всички работят безупречно и са оригинални, кара стока от Швейцария.На сина Тошиба - та, купувана от Щатите, също е с негово захранване.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                Dido_Lyubenov написа:
                Торнадо, оправи си кабела преди да е станало късно. За другите колеги ще поясня, че в тези черни кутийки има импулсно захранване, не обикновен трансформатор. В него има електролитни кондензатори за филтриране на напреженията, и във веригата за обратна връзка. Като се промени капацитета им (стойноста) се нарушава работата на схемата и това пищене е първия признак за предстоящ проблем. Всъщност проблем вече има, но все още зарядното работи сравнително дбре и не прави впечатление. Все пак не е желателна употребата на такова зарядно, защото може да повреди и лаптопа. На повечето модели са залепени пластмасовите капаци на зарядното, но може да се отворят за ремонт и залепят отново.
                Да режа кутията и да презапоя кабела като отстраня разкъсаната част нали?Как най-лесно отваряте такива залепени кутийки?Лаптопа е в гаранция ама дали си заслужава да се разхождам до Ст.Загора и да стоя без компютър 1 месец.
                Лаптопа ти е в гаранция, но не и захранването към него. Отвори го (ако не ти се дават пари за ново оригинално) и смени кондензаторите. Тия, които имат нужда - си личат Ако нещо ти е неясно - знаеш как да ме намериш
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #9
                  Аз ги отварям със специален инструмент - чук и един скалпел, ама от старите дето са целите от стомана. Значи може да ползваш накакъв здравичък нож - в смисъл да може да го удряш с чукчето. Започваш внимателно от единия ъгъл и много внимаваш да не го разсечеш, а само да се пропука между двете пластмаси. Влезе ли навътре ножа, има опстност да строшиш елемент. Като го поразцепиш в четирите ъгъла внимателно подкарваш дългите страни, ако вече не се отворило. По принцип заминавт всички електролити, но повечето видимо се подуват отгоре. Това че не е подут кондензатора не означава че е зрав. Ако нямаш уред да им замериш капацитета по-добре ги смени всичките. И внимавай да не рзмениш поляритета на кабела, а на някой модели са и с три жила - едното е обратна връзка от жака, да компенсира загубите по кабела. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО след ремонта провери поляритета и напрежението на самия жак дали отговарят !
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    На мене така ми се беше развърчал рутера... И беше взел да се рестартира.Първо му смених адаптера с един дето дава около волт по ниско напрежение - изкара още няколко месеца и пак се развърча и почна да се рестартира като бесен - първо през час, после все по често...Отворих го и му смених 2 електролитни кондензатора за общо 90стотинки и заработи като нов А е на повече от 6 години и е постоянно включен. Ама все пак е от ония първите сините Линксис - дето им се модва фърмуера И работи на повишена мощност вече 3 години...
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #11
                      Отворих лесно адаптора и установих ,че двете оплетки проводници с термошлаух отгоре са окъсили.Разпоих ги от платката поставих им термошлаух и ги монтирах обратно.Ремонт общо за 25 стотинки.Интересното е ,че адаптора не е размъкван толкова много ,а дава дефект.Другото гадно е ,че производителя е заливал върху елементите някаква сива и бяла гняс която пречи за подмяната на излезли от строя елементи.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Да, гадно са ульоскани вътре, но това е за да издържат малко повече на удари пък и не са предвидени за рeмонт. Ама пуста немотия ...
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Да, гадно са ульоскани вътре, но това е за да издържат малко повече на удари пък и не са предвидени за рeмонт. Ама пуста немотия ...
                          Кабела не е усукван и не е виждал никакъв зор имам чувството ,че нарочно е направен така.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Да, гадно са ульоскани вътре, но това е за да издържат малко повече на удари пък и не са предвидени за рeмонт. Ама пуста немотия ...
                            Кабела не е усукван и не е виждал никакъв зор имам чувството ,че нарочно е направен така.
                            Правилно ти е чувството. ROHS - потърси в гугъл какво означава и много неща ще ти се изяснят.
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #15
                              Прочетох, но не разбрах какво точно искаш да кажеш Едва ли с калпава продукция ще помогнат за ограничаване на използването на вредни химични елементи в производството на електроника. Напротив - повече калпава продукция води до повече производство на същата, защото бързо излиза от употреба, и се налага да се произвеждат по-големи количества, за да се запълни пазара.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X