Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ИнформираЙте ме за Брава-Браво ТД-100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    besniq30 написа:
    u_bo написа:
    besniq30 написа:
    Късите на десния фар отказаха,не е крушка,мерих с мултицет-не идва ток до крушката .Дългите си бачкат,габарита също. Ако е от реле или бушон предполагам няма да бачкат и в двата фара.
    бушона е - има за ляв и за десен
    Наистина беше от бушон,на всяка крушка бушон на Ладата е така
    ЛАДА е руския ФИАТ :D
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      Не ми осветява номера,бушоните са здрави,крушките също.От къде идва ток до тях,по кабел през купето,от задните габарити или...има ли нещо общо 5-тата врата ?
      Brava td100 1999г.
      CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
      http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
      Форд Фокус 1.8 Тдди
      http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

      Коментар


        besniq30 написа:
        Не ми осветява номера,бушоните са здрави,крушките също.От къде идва ток до тях,по кабел през купето,от задните габарити или...има ли нещо общо 5-тата врата ?
        Brava td100 1999г.
        CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
        http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
        Форд Фокус 1.8 Тдди
        http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

        Коментар


          Има 4 медни "пръчки" на вратата и контакти на гредата, в които трябва да опират при затворена врата. През тях минава тока за чистачката, номера и подгрева на задното стъкло. Почисти ги, и виж дали не е разместено нещо и затова да не свети на номера.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            Dido_Lyubenov написа:
            Има 4 медни "пръчки" на вратата и контакти на гредата, в които трябва да опират при затворена врата. През тях минава тока за чистачката, номера и подгрева на задното стъкло. Почисти ги, и виж дали не е разместено нещо и затова да не свети на номера.
            За много-години !При мен са 6 "прачките",номера е на бронята...има логика за подгрева и чистачката но за номера не...
            Brava td100 1999г.
            CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
            http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
            Форд Фокус 1.8 Тдди
            http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

            Коментар


              Brava td100 1999г.
              CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
              http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
              Форд Фокус 1.8 Тдди
              http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

              Коментар


                там е колега там е, преди година бях на твоя хал, ама го смених за 30 кинта втора употреба и всичко си дойде на мястото

                Коментар


                  Купих си чисто нов акумулатор 74 А.Сутрин имам следния проблем, въртя и аха да запали и бендикса ми изпуска, още 1,2, пъти изпуска и след това колата пали трудно !През другото време след сутрешното запалване пали от четвърт !
                  Brava td100 1999г.
                  CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                  http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                  Форд Фокус 1.8 Тдди
                  http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                  Коментар


                    Dido_Lyubenov написа:
                    Наистина беше от бушон,на всяка крушка бушон на Ладата е такаЛАДА е руския ФИАТ :D
                    По точно ФИАТ е италианската ЛАДА.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      besniq30 написа:
                      Купих си чисто нов акумулатор 74 А.Сутрин имам следния проблем, въртя и аха да запали и бендикса ми изпуска, още 1,2, пъти изпуска и след това колата пали трудно !През другото време след сутрешното запалване пали от четвърт !
                      Brava td100 1999г.
                      CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                      http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                      Форд Фокус 1.8 Тдди
                      http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                      Коментар


                        Как ти изпуска бендикса ? Да не би да припалва и да го изхвърля ? Другото веротно нещо е да са износени зъбите на бендикса или маховика или и двете.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          Dido_Lyubenov написа:
                          Как ти изпуска бендикса ? Да не би да припалва и да го изхвърля ? Другото веротно нещо е да са износени зъбите на бендикса или маховика или и двете.
                          Точно така, тъкмо припали и изпуска бендикса след това колата пали по трудно дори и без да изпусне !Мисалта ми е, след като не запали от първия път бързо, след това трудно пали.
                          Brava td100 1999г.
                          CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                          http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                          Форд Фокус 1.8 Тдди
                          http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                          Коментар


                            Явно се дави, защото първото впръскано гориво не изгаря във всички цилиндри - тя затова само припалва, и после има нужда от малко повече време да се продуха. Между другото това може да се случи и ако влиза въздух в горивото. Пробвай с обезвъздушаване, и ако изкра въздух, слагай скоби по маркучите и ако трябва сменяй и маркучи. Задължително, ако не си сменил маркучите за излишна нафта и тапата на 4-та дюза, смени ги. Провери и пробката на горивния филтър - отдолу за източване на мизериите. Ако имаш изгорели подгревни свещи, също може да се появи това поведение при палене на студен ДВГ.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              Dido_Lyubenov написа:
                              Явно се дави, защото първото впръскано гориво не изгаря във всички цилиндри - тя затова само припалва, и после има нужда от малко повече време да се продуха. Между другото това може да се случи и ако влиза въздух в горивото. Пробвай с обезвъздушаване, и ако изкра въздух, слагай скоби по маркучите и ако трябва сменяй и маркучи. Задължително, ако не си сменил маркучите за излишна нафта и тапата на 4-та дюза, смени ги. Провери и пробката на горивния филтър - отдолу за източване на мизериите. Ако имаш изгорели подгревни свещи, също може да се появи това поведение при палене на студен ДВГ.
                              Трудното палене го прави само ако изпусне при първоначалното палене, през другото време си пали по бързо от бензинова кола !
                              Brava td100 1999г.
                              CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                              http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                              Форд Фокус 1.8 Тдди
                              http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                              Коментар

                              Working...
                              X