Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ИнформираЙте ме за Брава-Браво ТД-100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Dido_Lyubenov написа:
    Нямат никаква разлика във външната конструкция. Просто са една - две идеи по-добри и се водят като екстра.
    Дефакто не всички Мареи фаровете им са с лупи ?
    Brava td100 1999г.
    CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
    http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
    Форд Фокус 1.8 Тдди
    http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

    Коментар


      #77
      Абсолютно точно си ме разбрал. Зависи от буквите слеад Мареа/Браво/Брава , а именно HLX , ELX , SX, LX, абе не се сещам за всички, но те обозначават пакета заводско оборъдване с допълнителни екстри - всичко което не е необходимо за колата, а само за тия дето са в нея + малко визуален тунинг. Най много са екстрите на HLX , включително и такива фарове - кристални.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #78
        Мареа SX няма лупи,за LX не съм сигурен.Но другите 2,със сигурност имат.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #79
          Един въпрос,може би ще прозвучи тъпо но съм новобранец с дизела...на ТД100 в какво се състои обслужването,колко ролки,колко ремъка,филтри,масло и т.н.Ориентировъчна цена,няма да е точна знам го но от порядъка на колко лв. ?
          Brava td100 1999г.
          CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
          http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
          Форд Фокус 1.8 Тдди
          http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

          Коментар


            #80
            Около 300 в сервиз. Селедващат смяна съм решил сам да я правя, ще видим колко ще излезе. Но тези 300 включват филтри - горивен, маслен и въздушен, масло - тогава беше Лемпфьордер - 5 литра, ремъци - пистов и ангренажен, ролки 2 паразитни и 2 обтяжни + труд. това беше единствения път когато е наливано различно масло от SELENIA TURBO DIESEL 10W40. На 10 000 км се сменят масло - 5 л. остават 0.5л резерва до следваща смяна и филтри - маслен + въздушен на цена общо около 90 лв. всичко. На всяка втора смяна на масло сменям и горивен филтър на цени от 9 до 15 лв са, аз вземам от 15 лв. Филтър на климатика е около 20 лв. , сменям като започне да мирише или пък се задръсти и не пропуска достатъчно въздух - 10 ~ 15 хил км. средно, като не карам на отворени прозорци, а само на климатик. Другото е на късмет - аз съм похарчил за 45 000 км 200 лв ремонт на помпа, 250 лв. демпферна шайба на колянов вал, 140 лв дебитомер, 200 лв. авансаторен клпан, 170 лв ремонт на динамото, смяна на подгревни свещи около 150 лв четирите в сервиз, биалети - на късмет. Грубо 1100 лв. , а километража ми е на 150 000 и като гледам съм сменял все части които до сега не са били сменяни. Не може стара кола да я вземеш и само да караш. Глътва си едни парички за ремонти на които им е дошло времето, а като я стегнеш веднъж както си трябва, изкарва доста километри без проблеми.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #81
              Dido_Lyubenov написа:
              Около 300 в сервиз. Селедващат смяна съм решил сам да я правя, ще видим колко ще излезе. Но тези 300 включват филтри - горивен, маслен и въздушен, масло - тогава беше Лемпфьордер - 5 литра, ремъци - пистов и ангренажен, ролки 2 паразитни и 2 обтяжни + труд. това беше единствения път когато е наливано различно масло от SELENIA TURBO DIESEL 10W40. На 10 000 км се сменят масло - 5 л. остават 0.5л резерва до следваща смяна и филтри - маслен + въздушен на цена общо около 90 лв. всичко. На всяка втора смяна на масло сменям и горивен филтър на цени от 9 до 15 лв са, аз вземам от 15 лв. Филтър на климатика е около 20 лв. , сменям като започне да мирише или пък се задръсти и не пропуска достатъчно въздух - 10 ~ 15 хил км. средно, като не карам на отворени прозорци, а само на климатик. Другото е на късмет - аз съм похарчил за 45 000 км 200 лв ремонт на помпа, 250 лв. демпферна шайба на колянов вал, 140 лв дебитомер, 200 лв. авансаторен клпан, 170 лв ремонт на динамото, смяна на подгревни свещи около 150 лв четирите в сервиз, биалети - на късмет. Грубо 1100 лв. , а километража ми е на 150 000 и като гледам съм сменял все части които до сега не са били сменяни. Не може стара кола да я вземеш и само да караш. Глътва си едни парички за ремонти на които им е дошло времето, а като я стегнеш веднъж както си трябва, изкарва доста километри без проблеми.
              TD100 има ли демпферна шайба? Аз мислех че нямат.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #82
                infineon написа:
                Dido_Lyubenov написа:
                Около 300 в сервиз. Селедващат смяна съм решил сам да я правя, ще видим колко ще излезе. Но тези 300 включват филтри - горивен, маслен и въздушен, масло - тогава беше Лемпфьордер - 5 литра, ремъци - пистов и ангренажен, ролки 2 паразитни и 2 обтяжни + труд. това беше единствения път когато е наливано различно масло от SELENIA TURBO DIESEL 10W40. На 10 000 км се сменят масло - 5 л. остават 0.5л резерва до следваща смяна и филтри - маслен + въздушен на цена общо около 90 лв. всичко. На всяка втора смяна на масло сменям и горивен филтър на цени от 9 до 15 лв са, аз вземам от 15 лв. Филтър на климатика е около 20 лв. , сменям като започне да мирише или пък се задръсти и не пропуска достатъчно въздух - 10 ~ 15 хил км. средно, като не карам на отворени прозорци, а само на климатик. Другото е на късмет - аз съм похарчил за 45 000 км 200 лв ремонт на помпа, 250 лв. демпферна шайба на колянов вал, 140 лв дебитомер, 200 лв. авансаторен клпан, 170 лв ремонт на динамото, смяна на подгревни свещи около 150 лв четирите в сервиз, биалети - на късмет. Грубо 1100 лв. , а километража ми е на 150 000 и като гледам съм сменял все части които до сега не са били сменяни. Не може стара кола да я вземеш и само да караш. Глътва си едни парички за ремонти на които им е дошло времето, а като я стегнеш веднъж както си трябва, изкарва доста километри без проблеми.
                TD100 има ли демпферна шайба? Аз мислех че нямат.
                Снимка искаш ли ?
                Прикачени файлове
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #83
                  Dido_Lyubenov написа:
                  infineon написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Около 300 в сервиз. Селедващат смяна съм решил сам да я правя, ще видим колко ще излезе. Но тези 300 включват филтри - горивен, маслен и въздушен, масло - тогава беше Лемпфьордер - 5 литра, ремъци - пистов и ангренажен, ролки 2 паразитни и 2 обтяжни + труд. това беше единствения път когато е наливано различно масло от SELENIA TURBO DIESEL 10W40. На 10 000 км се сменят масло - 5 л. остават 0.5л резерва до следваща смяна и филтри - маслен + въздушен на цена общо около 90 лв. всичко. На всяка втора смяна на масло сменям и горивен филтър на цени от 9 до 15 лв са, аз вземам от 15 лв. Филтър на климатика е около 20 лв. , сменям като започне да мирише или пък се задръсти и не пропуска достатъчно въздух - 10 ~ 15 хил км. средно, като не карам на отворени прозорци, а само на климатик. Другото е на късмет - аз съм похарчил за 45 000 км 200 лв ремонт на помпа, 250 лв. демпферна шайба на колянов вал, 140 лв дебитомер, 200 лв. авансаторен клпан, 170 лв ремонт на динамото, смяна на подгревни свещи около 150 лв четирите в сервиз, биалети - на късмет. Грубо 1100 лв. , а километража ми е на 150 000 и като гледам съм сменял все части които до сега не са били сменяни. Не може стара кола да я вземеш и само да караш. Глътва си едни парички за ремонти на които им е дошло времето, а като я стегнеш веднъж както си трябва, изкарва доста километри без проблеми.
                  TD100 има ли демпферна шайба? Аз мислех че нямат.
                  Снимка искаш ли ?
                  каква е функцията,как работи тая шайба-колко струва?Днес взех колата Брава ТД100 1999г. климатроникСмених термостата стария загряваше на 1/3,смениха го,загрява нормално,вклиучва перките но о чудо,няма никво парно !Гледаха,пипаха разни маркучи-заклиучение не върти водата през радиатора за парното...колата е с автоматичен климатик.Тръгвам,ръчкам си врътките,обърнах на "макс деф" не знам кво значи и о чудо, започна да духа топло и светна копчето на климата,след това си духаше и на другите положения...кво става тук системата е обезвъздушена,минах 40км. всичко е нормално
                  Brava td100 1999г.
                  CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                  http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                  Форд Фокус 1.8 Тдди
                  http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                  Коментар


                    #84
                    Сега има ли парно вече?Преди месец сменях термостата на Браво ТД 100 и първоначално също нямаше парно.Направихме едно кръгче с колата и вдигане на малко по-високи обороти и всичко се оправи.Понякога макар и с обезвъздушаване пак не може да се отстрани всичкия въздух от системата.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #85
                      besniq30 написа:
                      каква е функцията,как работи тая шайба-колко струва?Днес взех колата Брава ТД100 1999г. климатроникСмених термостата стария загряваше на 1/3,смениха го,загрява нормално,вклиучва перките но о чудо,няма никво парно !Гледаха,пипаха разни маркучи-заклиучение не върти водата през радиатора за парното...колата е с автоматичен климатик.Тръгвам,ръчкам си врътките,обърнах на "макс деф" не знам кво значи и о чудо, започна да духа топло и светна копчето на климата,след това си духаше и на другите положения...кво става тук системата е обезвъздушена,минах 40км. всичко е нормално
                      Ми функцията и е да опразва джоба на собственика и да има още една част която да може да се скапе Иначе я слагат да омекотява движението на ремъка. Мислех че само на JTD слагат тази гад ама явно съм грешал.Сега да не кажете че и маховика на тд100 е демпферен?
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #86
                        ИнформираЙте ме за Брава-Браво ТД-100

                        Бесния30 , честита кола ! Безаварийни много километри ти желая !!!
                        FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                        FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                        Коментар


                          #87
                          Айде честито!Доволен ша остане.И добре дошъл,в гилдията на дизелите.
                          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                          Коментар


                            #88
                            Tornado написа:
                            Сега има ли парно вече?Преди месец сменях термостата на Браво ТД 100 и първоначално също нямаше парно.Направихме едно кръгче с колата и вдигане на малко по-високи обороти и всичко се оправи.Понякога макар и с обезвъздушаване пак не може да се отстрани всичкия въздух от системата.
                            Да,сега има парно,няма проблем...даже не може да се търпи бива си го.Къде се намира водната помпа,кой ремък я върти?
                            Brava td100 1999г.
                            CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                            http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                            Форд Фокус 1.8 Тдди
                            http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                            Коментар


                              #89
                              Не давай пари за демпферна шайба-заварява се без проблем-моята е така вече 4 години.
                              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                              Коментар


                                #90
                                besniq30 написа:
                                Dido_Lyubenov написа:
                                infineon написа:
                                Dido_Lyubenov написа:
                                Около 300 в сервиз. Селедващат смяна съм решил сам да я правя, ще видим колко ще излезе. Но тези 300 включват филтри - горивен, маслен и въздушен, масло - тогава беше Лемпфьордер - 5 литра, ремъци - пистов и ангренажен, ролки 2 паразитни и 2 обтяжни + труд. това беше единствения път когато е наливано различно масло от SELENIA TURBO DIESEL 10W40. На 10 000 км се сменят масло - 5 л. остават 0.5л резерва до следваща смяна и филтри - маслен + въздушен на цена общо около 90 лв. всичко. На всяка втора смяна на масло сменям и горивен филтър на цени от 9 до 15 лв са, аз вземам от 15 лв. Филтър на климатика е около 20 лв. , сменям като започне да мирише или пък се задръсти и не пропуска достатъчно въздух - 10 ~ 15 хил км. средно, като не карам на отворени прозорци, а само на климатик. Другото е на късмет - аз съм похарчил за 45 000 км 200 лв ремонт на помпа, 250 лв. демпферна шайба на колянов вал, 140 лв дебитомер, 200 лв. авансаторен клпан, 170 лв ремонт на динамото, смяна на подгревни свещи около 150 лв четирите в сервиз, биалети - на късмет. Грубо 1100 лв. , а километража ми е на 150 000 и като гледам съм сменял все части които до сега не са били сменяни. Не може стара кола да я вземеш и само да караш. Глътва си едни парички за ремонти на които им е дошло времето, а като я стегнеш веднъж както си трябва, изкарва доста километри без проблеми.
                                TD100 има ли демпферна шайба? Аз мислех че нямат.
                                Снимка искаш ли ?
                                каква е функцията,как работи тая шайба-колко струва?Днес взех колата Брава ТД100 1999г. климатроникСмених термостата стария загряваше на 1/3,смениха го,загрява нормално,вклиучва перките но о чудо,няма никво парно !Гледаха,пипаха разни маркучи-заклиучение не върти водата през радиатора за парното...колата е с автоматичен климатик.Тръгвам,ръчкам си врътките,обърнах на "макс деф" не знам кво значи и о чудо, започна да духа топло и светна копчето на климата,след това си духаше и на другите положения...кво става тук системата е обезвъздушена,минах 40км. всичко е нормално
                                Да ти е честита новата придобивка ! Пожелавам ти много изминати километри и безаварийно пътуване !Тоя не го слушай, да си чупи колата ! Всяко нещо си има предназначение.
                                кроко61 написа:
                                Не давай пари за демпферна шайба-заварява се без проблем-моята е така вече 4 години.
                                Двмпфетната шайба обира вибрациите, които се получават при по-твърдата на дизеловия ДВГ и играе много важна роля при включване и изключване на компресора на климатика, особено кгато както при теб и мен климатика е автоматичен. А за това че си сменил термостата, не знам какъв си сложил, но много внимавай през лятото с включен климатик да не изпържиш мотора На тези ДВГ оригиналния термостат е за 75 - 80 градуса, и при нормална работа стрелката на уреда не стига средата, освен когато се движиш в населено място, лятно време с включен климатик. Стигне ли средата, вече трябва да е включила втора степен на вентилатора. Обяснил съм подробно в друга тема работата на термостата на ТД100. Една от идеите е да отваря при температури по-ниски от температурите на които включват вентилаторите за да се използва въздушния поток през радиатора, породен от движението на автомобила при по-високи скорости. Другата много важна идея е, когато на вън е горещо, а ти си пуснал климатика, да започне охлаждането малко по-рано, защото при околна температура 40 градуса, работа на ДВГ на празен ход и ти си попаднал с колата в задръстване, ако термостата отвори на 90 градуса, няма да има време да охлади достатъчно, и ще трябва да си спреш климатика, ако не искаш да прегрее ДВГ. В оригиналния мануал на ФИАТ пише максималната таботна температура, която не трябва ДВГ да прехвърля, е в средата между средното и най-горното деление. Много внимавай през лятото да не си опечеш мотора !http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...999&highlight=
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X