Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ИнформираЙте ме за Брава-Браво ТД-100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    infineon написа:
    kiselo написа:
    ми аз съм си карал моята брава от София до Бургас по цялата магистрала със 160-170 при 30С външна температура сигурно си е гвърлила и спирачната течност дори през казанчето на чистачките...
    Искам да го видя това на живо с ТД100 Не е въпроса че е фиат, просто всеки предкамерен дизел като го напънеш на макс за по дълго и почва да вдига температура. ТД100 не става за продължително гонене на високи скорости.
    Ела та де повозя от Русе до София, ама намери връзки да не ни снимат или спират полицаите, аз ще ти покажа как върви ТД100 с включен климатик и 40 градуса околна температура на дълъг път с яко юркане без стрелката за температурата мине средата на скалата Носи си кисийки за повръщане и не се храни 8 часа преди път ! Памперса е задължителен ! Както вече казах, имплантирани термостати от други марки и модели ДВГ, особено по маркучите към радиатора, водят до тази лоша слава на ТД100, разпространявана от пишман-майстори и някакви други индивиди, които си мислят че знаят какво е ДВГ. Малиии, как го казах Всъщност, не искам да обидя никого, но е време някой хора да се вземат в ръце и да престанат да пишат глупости.Успех !
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #32
      Dido_Lyubenov написа:
      infineon написа:
      kiselo написа:
      ми аз съм си карал моята брава от София до Бургас по цялата магистрала със 160-170 при 30С външна температура сигурно си е гвърлила и спирачната течност дори през казанчето на чистачките...
      Искам да го видя това на живо с ТД100 Не е въпроса че е фиат, просто всеки предкамерен дизел като го напънеш на макс за по дълго и почва да вдига температура. ТД100 не става за продължително гонене на високи скорости.
      Ела та де повозя от Русе до София, ама намери връзки да не ни снимат или спират полицаите, аз ще ти покажа как върви ТД100 с включен климатик и 40 градуса околна температура на дълъг път с яко юркане без стрелката за температурата мине средата на скалата Носи си кисийки за повръщане и не се храни 8 часа преди път ! Памперса е задължителен ! Както вече казах, имплантирани термостати от други марки и модели ДВГ, особено по маркучите към радиатора, водят до тази лоша слава на ТД100, разпространявана от пишман-майстори и някакви други индивиди, които си мислят че знаят какво е ДВГ. Малиии, как го казах Всъщност, не искам да обидя никого, но е време някой хора да се вземат в ръце и да престанат да пишат глупости.Успех !
      Колега ако визираш мен, аз отдавна съм се взел в ръце. Спрях да пиша в оная тема, а ти продължаваш да ме дразниш с твойте професорски изказвания!!! Май е време ти да се вземеш в ръце и да престанеш със заядливите изказвания. ПИСНА МИ ОТ ДЪРВЕНИ ФИЛОСОФИ !!!п.п: Като чета горния ти пост, май си мислиш, че караш совалка!
      НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

      Коментар


        #33
        Валентино_88 написа:
        Dido_Lyubenov написа:
        infineon написа:
        kiselo написа:
        ми аз съм си карал моята брава от София до Бургас по цялата магистрала със 160-170 при 30С външна температура сигурно си е гвърлила и спирачната течност дори през казанчето на чистачките...
        Искам да го видя това на живо с ТД100 Не е въпроса че е фиат, просто всеки предкамерен дизел като го напънеш на макс за по дълго и почва да вдига температура. ТД100 не става за продължително гонене на високи скорости.
        Ела та де повозя от Русе до София, ама намери връзки да не ни снимат или спират полицаите, аз ще ти покажа как върви ТД100 с включен климатик и 40 градуса околна температура на дълъг път с яко юркане без стрелката за температурата мине средата на скалата Носи си кисийки за повръщане и не се храни 8 часа преди път ! Памперса е задължителен ! Както вече казах, имплантирани термостати от други марки и модели ДВГ, особено по маркучите към радиатора, водят до тази лоша слава на ТД100, разпространявана от пишман-майстори и някакви други индивиди, които си мислят че знаят какво е ДВГ. Малиии, как го казах Всъщност, не искам да обидя никого, но е време някой хора да се вземат в ръце и да престанат да пишат глупости.Успех !
        Колега ако визираш мен, аз отдавна съм се взел в ръце. Спрях да пиша в оная тема, а ти продължаваш да ме дразниш с твойте професорски изказвания!!! Май е време ти да се вземеш в ръце и да престанеш със заядливите изказвания. ПИСНА МИ ОТ ДЪРВЕНИ ФИЛОСОФИ !!!п.п: Като чета горния ти пост, май си мислиш, че караш совалка!
        Не конкретно теб, колега ! Визирам много хора. Чета какви ли не умотворения по всякакви въпроси. Щом виждаш себе си в това число, замисли се, може пък да съм прав ? Обори твърденията ми, аз ще си взема белажка и ще се извиня ! Все пак не е логично да обвиняваме конструкторите на ФИАТ, които са се доказали като знаещи и можещи, при положение че не подменяме дефктния елемент с оригинален такъв. А какво карам - FIAT MAREA WEEKEND TD100, не е совалка, но и аз не съм от вчера зад волана. Мога да те возя много много културно, но мога и да предизвикам гадене у пътниците, без да застрашавам живота им Мога и да карам много бързо, но без непремерен риск. И ако си прочел поста ми до край - малко се самоиронизирам, но твърдя, че оригиналното охлаждане на ТД100 е много добро.Все пак извини ме, ако съм те засгнал лично !
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          Dido_Lyubenov написа:
          Не си падам по състезанията, просто летя ниско Веднъж обаче реших да бъзикана двама "голфаджии" на един прочут баир до Русе (Мойсеевия). Случката - голф някакво ТДИ и Бора - същия мотор (май бяха 1,9) се пънат нагоре да се изпреварват и вдигат един пушиляк, мале мале. Бях на около 200 м зад тях и се бъзнах да ги сдухам защото още бях така мераклия да пробвам Мимето колко може и да се изфръцкам малко :D Е, настигнах ги, лепнах се плътно зад голфа защото той изпреварваше, наложи се да отпусна газта и да го изчакам да дръпне бора-та, а оня като мина пред бора-та, толкова бързо се прибра в дясната лента, че щтеше да продължи в канавката Аз спокойно си подадох газ както си бях на 5-та (130 до 150) а на ония щяха да им изкочат очите да се пулят. И още по-готино ми стана като ги дръпнах от това, че ги дръпна и една Мареа ТД125 а ония с фау-ве-тата не само се отказаха да се гонкат, ами и спазваха доста прилична дистанция зад мен От тогава не съм се гонкал така за единия кеф с никой, пък и вече с тия камери ... Та, това е за сравнението между VW 1,9 TDI и FIAT TD100 P.S.: Направо не виждам как им смятат ония луди "коне" на фау-ве -тата
          Много яко,че си наказал VAG "бегачките"...почти се бях отчаял,че са най вървежни и най икономични :P
          Brava td100 1999г.
          CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
          http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
          Форд Фокус 1.8 Тдди
          http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

          Коментар


            #35
            infineon написа:
            kiselo написа:
            ми аз съм си карал моята брава от София до Бургас по цялата магистрала със 160-170 при 30С външна температура сигурно си е гвърлила и спирачната течност дори през казанчето на чистачките...
            Искам да го видя това на живо с ТД100 Не е въпроса че е фиат, просто всеки предкамерен дизел като го напънеш на макс за по дълго и почва да вдига температура. ТД100 не става за продължително гонене на високи скорости.
            Слагаш едни 200лв за нафта...слагаш още едни 200лв за дето ще бия път и съм готов веднага да ти покажа...ако не съм прав ще ти върна 500...Не че нещо ама 3 години бях командировка из всички краища на България и този маршрут ...София - Бургас; София - Варна, Бургас - Варна; ги знам с дупките и дърветата около пътя...А бравата ги е изобиколила толкова пъти, че ако щеше да прегрява щеше да го направи 1000 пъти...днес проверих и бравата е натрупала 90 000км за 3 години ако за теб 30 000км на година са малко...80% от автомобилите в БГ едва навъртат 10 000 на година и доста често в сервиза.А за вдигането на температура незнам...ако успееш да ми дадеш някаква обосновка защо ще вдигне температура като карам със 160км/ч? Предвид, че ако стигне до по висока температура отпред духат две доста големи перки с доста голяма сила отделно като се движи с такава скорост се обдухва доста добре предвид и това, че имам абартова броня...това, че навън е 30С аз не виждам никаква логична причина да загрее...!? Ако карам със закачена каравана над 750кг по баирите след Слънчев бряг и я мъча постоянно в обороти над 3000 на 2-3-та предавка може и да не успеят перките да я охладят, но това е огромен товар, слабо обдухване съответно загряване. И пак докато се стигне до изхвърляне на вода трябва да си кьорав д ане си видиш стрелката за температурата.Не се обиждай но просто искам да ми дадеш обосновано мнение защо този предкамерен дизел, както го наричаш ще прегрее ако го карам час два или три със 160-170км/ч...
            Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
            BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
            BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

            Коментар


              #36
              Никой не поясниимат ли катализатор?що е туи ЕГР?+- от затапването му?
              Brava td100 1999г.
              CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
              http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
              Форд Фокус 1.8 Тдди
              http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

              Коментар


                #37
                Да имат катализатор.ЕГР е клапан,който намалял изхвърлените вредни емисий.Отваря се в определени обороти,зада вкарва,изгорели газове в обратно в мотора.Затапва се,когато се износи и започне постонно да вкарва изгорели/неизгорели газове,в мотора,дефакто пада мощността.Но може и да се подмени.От както съм го запушил,усещам повече сила в ниски обр.,също така и в зоната на завъртане турбото.Доста повече дърпа,веднага след 2000/обр.
                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                Коментар


                  #38
                  Тоя клапан го вадиш и го хвърляш там дето и циганин не минава...
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #39
                    [quote="besniq30"]Никой не поясниимат ли катализатор?що е туи ЕГР?+- от затапването му?[/quoteЕГР - http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust...onКлапан работещ в полза на ниските вредни емисии. Т.е. когато колата рботи на ниски обороти, този клапан връща в двигателя част от вече изгорелите газове. При рязко настъпване или дори при обикновено каране този клапан се затваря и колата си работи само със свеж въздух. Безмислено е запушването на нормално работещ такъв клапан. Следил съм моя със компа в момента в който чукна газта се затваря и няма смисъл да го запушвам. Катализатора е филтър за най-вредните частици в изходящите газове. Аз съм махнал катализатора и на двете коли. И при двете особено при бравата се усети в положителна посока. http://avtocatalog.org/content/view/1354/325/
                    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                    Коментар


                      #40
                      kal0yanch40 написа:
                      Да имат катализатор.ЕГР е клапан,който намалял изхвърлените вредни емисий.Отваря се в определени обороти,зада вкарва,изгорели газове в обратно в мотора.Затапва се,когато се износи и започне постонно да вкарва изгорели/неизгорели газове,в мотора,дефакто пада мощността.Но може и да се подмени.От както съм го запушил,усещам повече сила в ниски обр.,също така и в зоната на завъртане турбото.Доста повече дърпа,веднага след 2000/обр.
                      Симптомите описани като причинени от ЕГР, малко не са от ЕГР клапана. Минах по този път и въпреки опитите на повечето колеги да ме убедят във вредата от ЕГР-а, взех че го оправих и установих от къде идва проблема, който се "оправя" със затапване на ЕГР. Който иска инфо по този въпрос, да пише на лични съобщения. С удоволствие ще му разясня фуннкциите на ЕГР и необходимоста да работи Катализатор има на ТД100, ако не е изкормен от предишния собственик, че видиш ли като го махне и става изтребител При наличие на работещ катализатор и факта че мощноста на този ДВГ е 74kW - горната граница за 50% отстъпка от данъка, ще имаш възможност да плащаш до 4 - 5 пъти по нисък данък, отколкото за JTD105. Зависи как ще решат във вашата община :D Но не е за пренебрегване и факта че има и JTD100, за който ДВГ данъка също ще е нисък почти както за TD100.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #41
                        [quote="kiselo"]
                        besniq30 написа:
                        Никой не поясниимат ли катализатор?що е туи ЕГР?+- от затапването му?[/quoteЕГР - http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust...onКлапан работещ в полза на ниските вредни емисии. Т.е. когато колата рботи на ниски обороти, този клапан връща в двигателя част от вече изгорелите газове. При рязко настъпване или дори при обикновено каране този клапан се затваря и колата си работи само със свеж въздух. Безмислено е запушването на нормално работещ такъв клапан. Следил съм моя със компа в момента в който чукна газта се затваря и няма смисъл да го запушвам. Катализатора е филтър за най-вредните частици в изходящите газове.http://avtocatalog.org/content/view/1354/325/
                        Дв, колега, почти така е, с малката подробност че ЕГР работи до по-високи обороти, като ЕCU съобразява уптребта му с това дали се се движиш с постоянна скорост и необходима ли е в момента по-голяма мощност. А това че със затапен ЕГР колата дръпва изведнъш при достигане на 2000 об/мин , се дължи на факта, че до тези обороти мощноста липсва заради други проблеми. Когато всичко е изправно и работи ЕГР, мощност има достатъчно и до тези 2000 об, затова липсва това рязко дръпване при достигането им, просто си ускорява много по-бързо до достигане на тези обороти и те "залепя" за седалката малко по-плавно но пък по-рано Всеки двигател работи най-добре, когато всички системи са в изправност и настроени според предписанията на производителя. Тунинги не се правят с избочване на катализатори и затапване на ЕГР-и, тунинга си е цяла наука. И вервайте ми, с тунинг за "бегачка" разхода на гориво не пада - увеличава се .Успех !
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #42
                          Как им е парното(климатика) силни ли са ?При -10 колко време горе долу трябва да поработи за да започне да духа топличко
                          Brava td100 1999г.
                          CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                          http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                          Форд Фокус 1.8 Тдди
                          http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                          Коментар


                            #43
                            besniq30 написа:
                            Как им е парното(климатика) силни ли са ?При -10 колко време горе долу трябва да поработи за да започне да духа топличко
                            Климатика не е много силен да охлади цялото комби особено напечено от слънцето.Парното си е добро, а за времето зависи от ръчката с която го караш. Ако го сръчкаш веднага и за 4-5 мин ще задуха топличко, ако го чакаш на място може и половин час да му отнеме. Дизел все пак.А с катализатора като се махне понякога се увеличава разхода на масло от катализатора, понеже изчезва обратното налягане което държи катализатора зад турбината.
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #44
                              Това за климатика не е вярно. Моят климатик работи добре, няма проблем да охлади купето за 4-5 минути, ако колата работи на място и е на сянка. Около 10 минути, ако е нагрята от слънцето. Това за парното също не е вярно. При работа на място започва да духа топло след около 5-6 минути. besniq30Ако си решил да взимаш ТД100, взимай, няма да съжаляваш. Има добра динамика, набира добре, нямам проблем с паленето, стига да ти е читава нафтата. Преди 2 години заредих от лукойл и при около -1 -2С не можах да я запаля, добре че не ми трябваше спешно колата. След това нямах проблем зимата дори при -15С. За класа си колата е много широка - на задните седалки има повече място, отколкото в мондеото. Само си отваряй очите какво взимаш, защото ако не е гледана, ще ти се отели вола. Това обаче важи за всяка кола.
                              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                              Коментар


                                #45
                                Да кажа и аз за моето парно, понеже тук зимно време пада температурата и до -30’. Когато има такива студове, почти винаги има и лед по стъклата, затова аз кто отида при колата, запалвам ДВГ, врътката на MAX DEF, и излизам да поразбутам леда по стъклата. Докато поостържа страничните от лявата страна ( колкото да виждам през тях не идеално) на задното вече е разтопен леда от нагреватела, очиствам десните стъкла, и на предното леда вече е омекал от обдухването с въздух от парното. Махам доста лесно леда от предното стъкло, влизам в колата и се усещат вече положителните температури в купето. Е не е "баня" но за 5 мин. работа на празен ход, си е перфектно. А понеже съм с комби, не се топли лесно тоя "апартамент" от ламарина и стъкло, но не ми се е налагало да пътувам осукан като талибан, нито да му задавм да духа максимално топло на парното. Цяла зима е на 24’ врътката и си топли съвсем нормално.
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X