infineon написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ИнформираЙте ме за Брава-Браво ТД-100
Collapse
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Dido_Lyubenov написа:infineon написа:kiselo написа:ми аз съм си карал моята брава от София до Бургас по цялата магистрала със 160-170 при 30С външна температура сигурно си е гвърлила и спирачната течност дори през казанчето на чистачките...НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Валентино_88 написа:Dido_Lyubenov написа:infineon написа:kiselo написа:ми аз съм си карал моята брава от София до Бургас по цялата магистрала със 160-170 при 30С външна температура сигурно си е гвърлила и спирачната течност дори през казанчето на чистачките...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Не си падам по състезанията, просто летя ниско Веднъж обаче реших да бъзикана двама "голфаджии" на един прочут баир до Русе (Мойсеевия). Случката - голф някакво ТДИ и Бора - същия мотор (май бяха 1,9) се пънат нагоре да се изпреварват и вдигат един пушиляк, мале мале. Бях на около 200 м зад тях и се бъзнах да ги сдухам защото още бях така мераклия да пробвам Мимето колко може и да се изфръцкам малко :D Е, настигнах ги, лепнах се плътно зад голфа защото той изпреварваше, наложи се да отпусна газта и да го изчакам да дръпне бора-та, а оня като мина пред бора-та, толкова бързо се прибра в дясната лента, че щтеше да продължи в канавката Аз спокойно си подадох газ както си бях на 5-та (130 до 150) а на ония щяха да им изкочат очите да се пулят. И още по-готино ми стана като ги дръпнах от това, че ги дръпна и една Мареа ТД125 а ония с фау-ве-тата не само се отказаха да се гонкат, ами и спазваха доста прилична дистанция зад мен От тогава не съм се гонкал така за единия кеф с никой, пък и вече с тия камери ... Та, това е за сравнението между VW 1,9 TDI и FIAT TD100 P.S.: Направо не виждам как им смятат ония луди "коне" на фау-ве -татаBrava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
infineon написа:kiselo написа:ми аз съм си карал моята брава от София до Бургас по цялата магистрала със 160-170 при 30С външна температура сигурно си е гвърлила и спирачната течност дори през казанчето на чистачките...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Никой не поясниимат ли катализатор?що е туи ЕГР?+- от затапването му?Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Да имат катализатор.ЕГР е клапан,който намалял изхвърлените вредни емисий.Отваря се в определени обороти,зада вкарва,изгорели газове в обратно в мотора.Затапва се,когато се износи и започне постонно да вкарва изгорели/неизгорели газове,в мотора,дефакто пада мощността.Но може и да се подмени.От както съм го запушил,усещам повече сила в ниски обр.,също така и в зоната на завъртане турбото.Доста повече дърпа,веднага след 2000/обр.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
[quote="besniq30"]Никой не поясниимат ли катализатор?що е туи ЕГР?+- от затапването му?[/quoteЕГР - http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust...onКлапан работещ в полза на ниските вредни емисии. Т.е. когато колата рботи на ниски обороти, този клапан връща в двигателя част от вече изгорелите газове. При рязко настъпване или дори при обикновено каране този клапан се затваря и колата си работи само със свеж въздух. Безмислено е запушването на нормално работещ такъв клапан. Следил съм моя със компа в момента в който чукна газта се затваря и няма смисъл да го запушвам. Катализатора е филтър за най-вредните частици в изходящите газове. Аз съм махнал катализатора и на двете коли. И при двете особено при бравата се усети в положителна посока. http://avtocatalog.org/content/view/1354/325/Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kal0yanch40 написа:Да имат катализатор.ЕГР е клапан,който намалял изхвърлените вредни емисий.Отваря се в определени обороти,зада вкарва,изгорели газове в обратно в мотора.Затапва се,когато се износи и започне постонно да вкарва изгорели/неизгорели газове,в мотора,дефакто пада мощността.Но може и да се подмени.От както съм го запушил,усещам повече сила в ниски обр.,също така и в зоната на завъртане турбото.Доста повече дърпа,веднага след 2000/обр.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
[quote="kiselo"]besniq30 написа:Никой не поясниимат ли катализатор?що е туи ЕГР?+- от затапването му?[/quoteЕГР - http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust...onКлапан работещ в полза на ниските вредни емисии. Т.е. когато колата рботи на ниски обороти, този клапан връща в двигателя част от вече изгорелите газове. При рязко настъпване или дори при обикновено каране този клапан се затваря и колата си работи само със свеж въздух. Безмислено е запушването на нормално работещ такъв клапан. Следил съм моя със компа в момента в който чукна газта се затваря и няма смисъл да го запушвам. Катализатора е филтър за най-вредните частици в изходящите газове.http://avtocatalog.org/content/view/1354/325/Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Как им е парното(климатика) силни ли са ?При -10 колко време горе долу трябва да поработи за да започне да духа топличкоBrava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
besniq30 написа:Как им е парното(климатика) силни ли са ?При -10 колко време горе долу трябва да поработи за да започне да духа топличкоhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Това за климатика не е вярно. Моят климатик работи добре, няма проблем да охлади купето за 4-5 минути, ако колата работи на място и е на сянка. Около 10 минути, ако е нагрята от слънцето. Това за парното също не е вярно. При работа на място започва да духа топло след около 5-6 минути. besniq30Ако си решил да взимаш ТД100, взимай, няма да съжаляваш. Има добра динамика, набира добре, нямам проблем с паленето, стига да ти е читава нафтата. Преди 2 години заредих от лукойл и при около -1 -2С не можах да я запаля, добре че не ми трябваше спешно колата. След това нямах проблем зимата дори при -15С. За класа си колата е много широка - на задните седалки има повече място, отколкото в мондеото. Само си отваряй очите какво взимаш, защото ако не е гледана, ще ти се отели вола. Това обаче важи за всяка кола.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Да кажа и аз за моето парно, понеже тук зимно време пада температурата и до -30’. Когато има такива студове, почти винаги има и лед по стъклата, затова аз кто отида при колата, запалвам ДВГ, врътката на MAX DEF, и излизам да поразбутам леда по стъклата. Докато поостържа страничните от лявата страна ( колкото да виждам през тях не идеално) на задното вече е разтопен леда от нагреватела, очиствам десните стъкла, и на предното леда вече е омекал от обдухването с въздух от парното. Махам доста лесно леда от предното стъкло, влизам в колата и се усещат вече положителните температури в купето. Е не е "баня" но за 5 мин. работа на празен ход, си е перфектно. А понеже съм с комби, не се топли лесно тоя "апартамент" от ламарина и стъкло, но не ми се е налагало да пътувам осукан като талибан, нито да му задавм да духа максимално топло на парното. Цяла зима е на 24’ врътката и си топли съвсем нормално.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар