Окачването е 6+
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ИнформираЙте ме за Брава-Браво ТД-100
Collapse
X
-
колега за 4 години и 70000км съм сменил тампони на носачи миналата седмица, 2 амортисьора и рециклирах динамото.Помпата ми протече преди, направих я и сега протече авансатора.Това им е минуса, но с качествен ремонт няма да имаш ядове там.Термостатите наистина са слаби, аз моя така и не го смених и не съм имал ядове(само неудобство през зимата, че парното е слабо).Иначе само масла и филтри(качествени) и нафта.
Коментар
-
u_bo
nsn написа:да се включа и аз в даването на акъл много смотоно окачване кривене на глава лесно се постига проблем с авансатора вървеж спрямо голф тди 90кс по малко а и голфа носи на сериозни чипове горат по-малко моторите им са много здрави окачването е също мн здраво с по евтини части изобщо по-добрата кола според менnikolce написа:Ето ти пример за JTD100 -> http://www.mobile.bg/11319729433709426Този също не знае какво продава хем еуро3 норма, хем 105 коня..
Коментар
-
Аз карам FIAT MArea Weekend HLX TD100 и мога да споделя че съм изключително доволен от возията, дори не само според мен тази кола е изключително удобна и за дълги разстояния, не измаря водача, много стабилна за което помага леко твърдото окачване, но при мен амортисьорите са комбинирани, което значително подобрява поведението на автомобила и по лоши пътища. Разликата в шираната на предния и задния мост (предния е малко по-широк ) прави автомобила много стабилен в завоите, дори и при висока скорост на движение, но да не забравяме колко са важни и гумите Единствения проблем по окачването който съм имал, е с нкачествени биалети, но последно купих MEYLE HD - подсилени и няма проблем с тях. Подръжката не е скъпа - по-скоро на доста сносни цени. Вървенето - 179км/ч максимална скорост - ЕCU-то не разрешава повече :D Много пъргав автомобил за теглото и мощноста си, не те предава като тръгнеш да изпреварваш. Надхвърля очакванита за автомобил на тази цена по всички показатели. Слабите места са само в задкормилните устройства. Разхода е до 6/100 извънградско с включен климатик, фарове на къси, яка стъпка и 3-ма души с багаж за почивка на море На градско - зависи от града, в Русе отначало до 7,5 , но в последно време много прецакаха движението с легнали полицаи, некадърни шофьори и всякаква липса на синхронизация между светофарите, което повиши разхода с около литър и малко. Винаги с включени светлини и лятно време + климатик. Ремонти - като на всяка кола втора ръка се налага да се оправи нещо като я вземеш или малко след това, както каза колегата - зависи как е гледана. Проблем е само това, че в много малко сервизи им разбират на тези ДВГ, и ако попаднеш на такива дето не са на ясно какво правят ставя страшно. Но това сигурно важи и за другите марки. Това ми е първата кола която съм носил на сервиз, преди се оправях сам. И мисля и с тази вече да е така От 2007-ма до сега навъртях 40 000 км. а за ремонти и обслужване около 1200 лв. с включени ремонт на помпата - уплътненя, турбо-коректор и стенд, смяна на ремъци и ролки, на всеки 10 000 км - масло и филтри, една смяна на накладки. сменен дебитомер - живот до 160 000 км. Гуми не включвам, там цените може да варират много - от 70 до 250 лв. за гума, според размер и марка. Това са моите впечатления от колата, решението за или против оставям на теб :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Имаме Brava TD100 в семейството. Навъртяли сме и около 40 000км и от към мотор няма никакви проблеми. Като динамика, мен лично не ме задоволява, особено пуснеш ли климатроника в града е смърт (може да те изкара от равновесие). Разхода градско не е малък, особено зимата 8-9/100 без да я натискаш много. В момента колата е със 4 амортисьра Monroe Reflex и е изкючително стабилна. Сменили сме дискове и накладки и мога да ти кажа, че спира в пъти по-добре от купето ми, което с дискови спирачки и отзад и с по-добри дискове и накладки... За комфорта е много относително... Ако се чудиш между нея и G3 TDI 90 1Z, моя съвет е ако можеш да преживееш отвратителния вид на голфа, да скачаш в него. Имал съм допир и до 2-те коли. 1z върви ама много повече от TD100, подлежи на силов тунинг и поддръжката му е значително по-евтина. И все пак голфа си остава отвратителна кола ...
Коментар
-
Оставам с добро впечатление от потребителите в този форум,макър,че всички карат Фиат не всички го славят, изтъкват слабите страни спрямо силните страни на някой други марки :D Интересува ме има ли катализатор и що е туй ЕГР,защо се затапва и какви са +те от тази интервенция?Гледам Фиата на коне е по от Голфа,като кг.са близки,въртящият момент на Голфа пък е с 9 Н.М. по висок,защо голфа да е по вървежен и по пъргав,мисля,че италианеца е по спортно ориентиран от немеца !Поздрави.Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Това е предкамерен дизел- има склонност да прегрява като го юркаш особено в жега, после глава и т.н. Познавам няколко човека дето с ТД100 ми се хвалеха как вдигал 180 и после почти всичките я турбинка, я глава или гарнитура. JTD си е по добрия вариант, по икономичен, повече държи на тормоз, а и не забравяй че нафтата вече е 2.60.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
injekciona написа:Имаме Brava TD100 в семейството. Навъртяли сме и около 40 000км и от към мотор няма никакви проблеми. Като динамика, мен лично не ме задоволява, особено пуснеш ли климатроника в града е смърт (може да те изкара от равновесие). Разхода градско не е малък, особено зимата 8-9/100 без да я натискаш много. В момента колата е със 4 амортисьра Monroe Reflex и е изкючително стабилна. Сменили сме дискове и накладки и мога да ти кажа, че спира в пъти по-добре от купето ми, което с дискови спирачки и отзад и с по-добри дискове и накладки... За комфорта е много относително... Ако се чудиш между нея и G3 TDI 90 1Z, моя съвет е ако можеш да преживееш отвратителния вид на голфа, да скачаш в него. Имал съм допир и до 2-те коли. 1z върви ама много повече от TD100, подлежи на силов тунинг и поддръжката му е значително по-евтина. И все пак голфа си остава отвратителна кола ...A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:injekciona написа:Имаме Brava TD100 в семейството. Навъртяли сме и около 40 000км и от към мотор няма никакви проблеми. Като динамика, мен лично не ме задоволява, особено пуснеш ли климатроника в града е смърт (може да те изкара от равновесие). Разхода градско не е малък, особено зимата 8-9/100 без да я натискаш много. В момента колата е със 4 амортисьра Monroe Reflex и е изкючително стабилна. Сменили сме дискове и накладки и мога да ти кажа, че спира в пъти по-добре от купето ми, което с дискови спирачки и отзад и с по-добри дискове и накладки... За комфорта е много относително... Ако се чудиш между нея и G3 TDI 90 1Z, моя съвет е ако можеш да преживееш отвратителния вид на голфа, да скачаш в него. Имал съм допир и до 2-те коли. 1z върви ама много повече от TD100, подлежи на силов тунинг и поддръжката му е значително по-евтина. И все пак голфа си остава отвратителна кола ...
Коментар
-
А бре колеги някой от вас мерил ли се е със Голф 3 1.9тди да го лъжете колегата, че повече вървял от тд100...?!?! Ако някой иска след седмица ще съм си в БГ пак и веднага може да се замерим около Толбухин някъде със стоков голф 3 ТДИ90...Правил съм това упражнение около 10 пъти...няма загуба до сега за бравата...Правил съм си експерименти с типото 1.9ТД 90 от подписа...то ми вземаше старта от бравата, но само толкова...все пак беше със доооста по къси скорости и по бързо се развърташе...за сметка на това вървеше до към 115-120км/ч после мъъъъка...Относно здравина на колата...вече я дондуркаме около 80 000км мисля(да не кажа повече). Сменяме си масълце и консумативи други на 10 000км...Носачите съм ги сменил като я купих и не са мръднали...А сменил съм рейка и хидравлична помпа, но това просто защото я обух с 16" с 205/45/16 гуми и са и тежички...Друго освен нафтата в резервоара и винетката на стъклото...май не се е налагало Пък тези приказки - Кривят глави колега, хвърлят гарнитури и грам не вървят....ми звучат точно като приказките на баш Дупнишките джамбази дето хабер си нямат дори за какво говорят...Да ме извиняват колегите които го твърдят, ако работят в сервиз и вероятно за последните 5-6 месеца са правили една или две такива коли и сега им е крива цялата италианска индустрия и автомобилостроене. НЕ СТЕ ПРАВИ!!!Едно време беше лафа с окачването...сега е с главите...после сигурно ще са огледалата за задно виждане... Колата прегрява тогава когато е имала технически или електрически проблем...скапан термостат, отказала перка на радиатора, спукан радиатор, липса или прекалено малко охладителна течност...не виждам как ще прегрее от жегата навън ?!? при функциониращи и изправни подобни показатели !? Без да има дупка м/у цилиндрите или незнам и аз какво...!? И то щото видиш ли било горещо...ми аз съм си карал моята брава от София до Бургас по цялата магистрала със 160-170 при 30С външна температура сигурно си е гвърлила и спирачната течност дори през казанчето на чистачките...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Не си падам по състезанията, просто летя ниско Веднъж обаче реших да бъзикана двама "голфаджии" на един прочут баир до Русе (Мойсеевия). Случката - голф някакво ТДИ и Бора - същия мотор (май бяха 1,9) се пънат нагоре да се изпреварват и вдигат един пушиляк, мале мале. Бях на около 200 м зад тях и се бъзнах да ги сдухам защото още бях така мераклия да пробвам Мимето колко може и да се изфръцкам малко :D Е, настигнах ги, лепнах се плътно зад голфа защото той изпреварваше, наложи се да отпусна газта и да го изчакам да дръпне бора-та, а оня като мина пред бора-та, толкова бързо се прибра в дясната лента, че щтеше да продължи в канавката Аз спокойно си подадох газ както си бях на 5-та (130 до 150) а на ония щяха да им изкочат очите да се пулят. И още по-готино ми стана като ги дръпнах от това, че ги дръпна и една Мареа ТД125 а ония с фау-ве-тата не само се отказаха да се гонкат, ами и спазваха доста прилична дистанция зад мен От тогава не съм се гонкал така за единия кеф с никой, пък и вече с тия камери ... Та, това е за сравнението между VW 1,9 TDI и FIAT TD100 P.S.: Направо не виждам как им смятат ония луди "коне" на фау-ве -татаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Тук прочетох и изказване, че ТД100 много лесно прегрява. Това се дължи на самовнушението на много колеги, че термостатите им са повредени и затова стрелката на таблото не стои по средата на скалата за температурата, затова слагат термостати от друга марка и модел ДВГ. Те отварят на по-висока температура и предизвикват прегряване на ДВГ, от една страна с по-високата работна температура на термостата и от друга - не достатъчен дебит през клапана. Това е голяма грешка ! Ето в тази тема е засегнат въпроса относно това, колко трябва да загрява ТД100, и съм постнал данните за сравнение при двата типа ДВГ на ФИАТ - бензинови и дизелови http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=958785#958785 открийте разликите А какво ли се случва с друг тип и от друга марка ДВГ термостат, натикан из маркучите на ФИАТ ? За сравнение - ЛАДА Самара има работна температура на ДВГ 110 градуса а ФИАТ ТД100 - само 80 градуса Успех !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
kiselo написа:ми аз съм си карал моята брава от София до Бургас по цялата магистрала със 160-170 при 30С външна температура сигурно си е гвърлила и спирачната течност дори през казанчето на чистачките...http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
injekciona написа:ntodorov написа:injekciona написа:Имаме Brava TD100 в семейството. Навъртяли сме и около 40 000км и от към мотор няма никакви проблеми. Като динамика, мен лично не ме задоволява, особено пуснеш ли климатроника в града е смърт (може да те изкара от равновесие). Разхода градско не е малък, особено зимата 8-9/100 без да я натискаш много. В момента колата е със 4 амортисьра Monroe Reflex и е изкючително стабилна. Сменили сме дискове и накладки и мога да ти кажа, че спира в пъти по-добре от купето ми, което с дискови спирачки и отзад и с по-добри дискове и накладки... За комфорта е много относително... Ако се чудиш между нея и G3 TDI 90 1Z, моя съвет е ако можеш да преживееш отвратителния вид на голфа, да скачаш в него. Имал съм допир и до 2-те коли. 1z върви ама много повече от TD100, подлежи на силов тунинг и поддръжката му е значително по-евтина. И все пак голфа си остава отвратителна кола ...A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар