Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ИнформираЙте ме за Брава-Браво ТД-100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Окачването е 6+
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #17
      колега за 4 години и 70000км съм сменил тампони на носачи миналата седмица, 2 амортисьора и рециклирах динамото.Помпата ми протече преди, направих я и сега протече авансатора.Това им е минуса, но с качествен ремонт няма да имаш ядове там.Термостатите наистина са слаби, аз моя така и не го смених и не съм имал ядове(само неудобство през зимата, че парното е слабо).Иначе само масла и филтри(качествени) и нафта.

      Коментар


        #18
        Неставаха ли на тези Брави термостати от Рено 5 за без пари!? Или бъркам нещо...
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #19
          nsn написа:
          да се включа и аз в даването на акъл много смотоно окачване кривене на глава лесно се постига проблем с авансатора вървеж спрямо голф тди 90кс по малко а и голфа носи на сериозни чипове горат по-малко моторите им са много здрави окачването е също мн здраво с по евтини части изобщо по-добрата кола според мен
          това е абсолютно вярно.колегата nsn е изпуснал, че Голфа е с доста по-слабо оборудване, по-дървен е в купето и по мои впечатления, има леко по-дървена возия. колегата ’kiro of the day’ е единствено прав за правописа, но останалото е чисто ’фиатски патриотизъм’ - силно се съмнявам, че има впечатления от Голф дизел, или че е виждал цената за шарнир на Голф 3 , сравнено с цената+качеството за носач /който е неразделна част от шарнира при Браво и Брава/.
          nikolce написа:
          Ето ти пример за JTD100 -> http://www.mobile.bg/11319729433709426Този също не знае какво продава хем еуро3 норма, хем 105 коня..
          тая обява е типична ’джамбазка’ - няма климатроник, а автоматичен климатик- тия 122 000 км с такъв лъскав педал на съединителя, повече приличат на 250 000 км или нагоре- ’спортните’ предни седалки са си стандартни предни седалки за Браво

          Коментар


            #20
            Аз карам FIAT MArea Weekend HLX TD100 и мога да споделя че съм изключително доволен от возията, дори не само според мен тази кола е изключително удобна и за дълги разстояния, не измаря водача, много стабилна за което помага леко твърдото окачване, но при мен амортисьорите са комбинирани, което значително подобрява поведението на автомобила и по лоши пътища. Разликата в шираната на предния и задния мост (предния е малко по-широк ) прави автомобила много стабилен в завоите, дори и при висока скорост на движение, но да не забравяме колко са важни и гумите Единствения проблем по окачването който съм имал, е с нкачествени биалети, но последно купих MEYLE HD - подсилени и няма проблем с тях. Подръжката не е скъпа - по-скоро на доста сносни цени. Вървенето - 179км/ч максимална скорост - ЕCU-то не разрешава повече :D Много пъргав автомобил за теглото и мощноста си, не те предава като тръгнеш да изпреварваш. Надхвърля очакванита за автомобил на тази цена по всички показатели. Слабите места са само в задкормилните устройства. Разхода е до 6/100 извънградско с включен климатик, фарове на къси, яка стъпка и 3-ма души с багаж за почивка на море На градско - зависи от града, в Русе отначало до 7,5 , но в последно време много прецакаха движението с легнали полицаи, некадърни шофьори и всякаква липса на синхронизация между светофарите, което повиши разхода с около литър и малко. Винаги с включени светлини и лятно време + климатик. Ремонти - като на всяка кола втора ръка се налага да се оправи нещо като я вземеш или малко след това, както каза колегата - зависи как е гледана. Проблем е само това, че в много малко сервизи им разбират на тези ДВГ, и ако попаднеш на такива дето не са на ясно какво правят ставя страшно. Но това сигурно важи и за другите марки. Това ми е първата кола която съм носил на сервиз, преди се оправях сам. И мисля и с тази вече да е така От 2007-ма до сега навъртях 40 000 км. а за ремонти и обслужване около 1200 лв. с включени ремонт на помпата - уплътненя, турбо-коректор и стенд, смяна на ремъци и ролки, на всеки 10 000 км - масло и филтри, една смяна на накладки. сменен дебитомер - живот до 160 000 км. Гуми не включвам, там цените може да варират много - от 70 до 250 лв. за гума, според размер и марка. Това са моите впечатления от колата, решението за или против оставям на теб :D
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              Имаме Brava TD100 в семейството. Навъртяли сме и около 40 000км и от към мотор няма никакви проблеми. Като динамика, мен лично не ме задоволява, особено пуснеш ли климатроника в града е смърт (може да те изкара от равновесие). Разхода градско не е малък, особено зимата 8-9/100 без да я натискаш много. В момента колата е със 4 амортисьра Monroe Reflex и е изкючително стабилна. Сменили сме дискове и накладки и мога да ти кажа, че спира в пъти по-добре от купето ми, което с дискови спирачки и отзад и с по-добри дискове и накладки... За комфорта е много относително... Ако се чудиш между нея и G3 TDI 90 1Z, моя съвет е ако можеш да преживееш отвратителния вид на голфа, да скачаш в него. Имал съм допир и до 2-те коли. 1z върви ама много повече от TD100, подлежи на силов тунинг и поддръжката му е значително по-евтина. И все пак голфа си остава отвратителна кола ...
              ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
              Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
              Jet Black E46 M3

              Коментар


                #22
                Оставам с добро впечатление от потребителите в този форум,макър,че всички карат Фиат не всички го славят, изтъкват слабите страни спрямо силните страни на някой други марки :D Интересува ме има ли катализатор и що е туй ЕГР,защо се затапва и какви са +те от тази интервенция?Гледам Фиата на коне е по от Голфа,като кг.са близки,въртящият момент на Голфа пък е с 9 Н.М. по висок,защо голфа да е по вървежен и по пъргав,мисля,че италианеца е по спортно ориентиран от немеца !Поздрави.
                Brava td100 1999г.
                CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                Форд Фокус 1.8 Тдди
                http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                Коментар


                  #23
                  Това е предкамерен дизел- има склонност да прегрява като го юркаш особено в жега, после глава и т.н. Познавам няколко човека дето с ТД100 ми се хвалеха как вдигал 180 и после почти всичките я турбинка, я глава или гарнитура. JTD си е по добрия вариант, по икономичен, повече държи на тормоз, а и не забравяй че нафтата вече е 2.60.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #24
                    injekciona написа:
                    Имаме Brava TD100 в семейството. Навъртяли сме и около 40 000км и от към мотор няма никакви проблеми. Като динамика, мен лично не ме задоволява, особено пуснеш ли климатроника в града е смърт (може да те изкара от равновесие). Разхода градско не е малък, особено зимата 8-9/100 без да я натискаш много. В момента колата е със 4 амортисьра Monroe Reflex и е изкючително стабилна. Сменили сме дискове и накладки и мога да ти кажа, че спира в пъти по-добре от купето ми, което с дискови спирачки и отзад и с по-добри дискове и накладки... За комфорта е много относително... Ако се чудиш между нея и G3 TDI 90 1Z, моя съвет е ако можеш да преживееш отвратителния вид на голфа, да скачаш в него. Имал съм допир и до 2-те коли. 1z върви ама много повече от TD100, подлежи на силов тунинг и поддръжката му е значително по-евтина. И все пак голфа си остава отвратителна кола ...
                    Колега, имате проблем с TD 100. Смея да твърдя, че на изправен автомобил още повече дизелов и то с купе на Брава не би трябвало да се усеща климатика, камо ли да те изнервя до описаната от теб степен. Тази кола има достатъчна мощ.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #25
                      ntodorov написа:
                      injekciona написа:
                      Имаме Brava TD100 в семейството. Навъртяли сме и около 40 000км и от към мотор няма никакви проблеми. Като динамика, мен лично не ме задоволява, особено пуснеш ли климатроника в града е смърт (може да те изкара от равновесие). Разхода градско не е малък, особено зимата 8-9/100 без да я натискаш много. В момента колата е със 4 амортисьра Monroe Reflex и е изкючително стабилна. Сменили сме дискове и накладки и мога да ти кажа, че спира в пъти по-добре от купето ми, което с дискови спирачки и отзад и с по-добри дискове и накладки... За комфорта е много относително... Ако се чудиш между нея и G3 TDI 90 1Z, моя съвет е ако можеш да преживееш отвратителния вид на голфа, да скачаш в него. Имал съм допир и до 2-те коли. 1z върви ама много повече от TD100, подлежи на силов тунинг и поддръжката му е значително по-евтина. И все пак голфа си остава отвратителна кола ...
                      Колега, имате проблем с TD 100. Смея да твърдя, че на изправен автомобил още повече дизелов и то с купе на Брава не би трябвало да се усеща климатика, камо ли да те изнервя до описаната от теб степен. Тази кола има достатъчна мощ.
                      Не знам как диагностира колата, но .... На колата смело мога да ти кажа, че и няма абсолютно нищо, да не кажа, че е може би една от най-поддържаните и запазени Brava-и. Това, че мен не ме задоволява вървежа и както с климатик, така и без е съвсем друг въпрос. Все пак всеки си има различни представи за динамиката на дадена кола.
                      ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                      Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                      Jet Black E46 M3

                      Коментар


                        #26
                        А бре колеги някой от вас мерил ли се е със Голф 3 1.9тди да го лъжете колегата, че повече вървял от тд100...?!?! Ако някой иска след седмица ще съм си в БГ пак и веднага може да се замерим около Толбухин някъде със стоков голф 3 ТДИ90...Правил съм това упражнение около 10 пъти...няма загуба до сега за бравата...Правил съм си експерименти с типото 1.9ТД 90 от подписа...то ми вземаше старта от бравата, но само толкова...все пак беше със доооста по къси скорости и по бързо се развърташе...за сметка на това вървеше до към 115-120км/ч после мъъъъка...Относно здравина на колата...вече я дондуркаме около 80 000км мисля(да не кажа повече). Сменяме си масълце и консумативи други на 10 000км...Носачите съм ги сменил като я купих и не са мръднали...А сменил съм рейка и хидравлична помпа, но това просто защото я обух с 16" с 205/45/16 гуми и са и тежички...Друго освен нафтата в резервоара и винетката на стъклото...май не се е налагало Пък тези приказки - Кривят глави колега, хвърлят гарнитури и грам не вървят....ми звучат точно като приказките на баш Дупнишките джамбази дето хабер си нямат дори за какво говорят...Да ме извиняват колегите които го твърдят, ако работят в сервиз и вероятно за последните 5-6 месеца са правили една или две такива коли и сега им е крива цялата италианска индустрия и автомобилостроене. НЕ СТЕ ПРАВИ!!!Едно време беше лафа с окачването...сега е с главите...после сигурно ще са огледалата за задно виждане... Колата прегрява тогава когато е имала технически или електрически проблем...скапан термостат, отказала перка на радиатора, спукан радиатор, липса или прекалено малко охладителна течност...не виждам как ще прегрее от жегата навън ?!? при функциониращи и изправни подобни показатели !? Без да има дупка м/у цилиндрите или незнам и аз какво...!? И то щото видиш ли било горещо...ми аз съм си карал моята брава от София до Бургас по цялата магистрала със 160-170 при 30С външна температура сигурно си е гвърлила и спирачната течност дори през казанчето на чистачките...
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #27
                          Не си падам по състезанията, просто летя ниско Веднъж обаче реших да бъзикана двама "голфаджии" на един прочут баир до Русе (Мойсеевия). Случката - голф някакво ТДИ и Бора - същия мотор (май бяха 1,9) се пънат нагоре да се изпреварват и вдигат един пушиляк, мале мале. Бях на около 200 м зад тях и се бъзнах да ги сдухам защото още бях така мераклия да пробвам Мимето колко може и да се изфръцкам малко :D Е, настигнах ги, лепнах се плътно зад голфа защото той изпреварваше, наложи се да отпусна газта и да го изчакам да дръпне бора-та, а оня като мина пред бора-та, толкова бързо се прибра в дясната лента, че щтеше да продължи в канавката Аз спокойно си подадох газ както си бях на 5-та (130 до 150) а на ония щяха да им изкочат очите да се пулят. И още по-готино ми стана като ги дръпнах от това, че ги дръпна и една Мареа ТД125 а ония с фау-ве-тата не само се отказаха да се гонкат, ами и спазваха доста прилична дистанция зад мен От тогава не съм се гонкал така за единия кеф с никой, пък и вече с тия камери ... Та, това е за сравнението между VW 1,9 TDI и FIAT TD100 P.S.: Направо не виждам как им смятат ония луди "коне" на фау-ве -тата
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            Тук прочетох и изказване, че ТД100 много лесно прегрява. Това се дължи на самовнушението на много колеги, че термостатите им са повредени и затова стрелката на таблото не стои по средата на скалата за температурата, затова слагат термостати от друга марка и модел ДВГ. Те отварят на по-висока температура и предизвикват прегряване на ДВГ, от една страна с по-високата работна температура на термостата и от друга - не достатъчен дебит през клапана. Това е голяма грешка ! Ето в тази тема е засегнат въпроса относно това, колко трябва да загрява ТД100, и съм постнал данните за сравнение при двата типа ДВГ на ФИАТ - бензинови и дизелови http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=958785#958785 открийте разликите А какво ли се случва с друг тип и от друга марка ДВГ термостат, натикан из маркучите на ФИАТ ? За сравнение - ЛАДА Самара има работна температура на ДВГ 110 градуса а ФИАТ ТД100 - само 80 градуса Успех !
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              kiselo написа:
                              ми аз съм си карал моята брава от София до Бургас по цялата магистрала със 160-170 при 30С външна температура сигурно си е гвърлила и спирачната течност дори през казанчето на чистачките...
                              Искам да го видя това на живо с ТД100 Не е въпроса че е фиат, просто всеки предкамерен дизел като го напънеш на макс за по дълго и почва да вдига температура. ТД100 не става за продължително гонене на високи скорости.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар


                                #30
                                injekciona написа:
                                ntodorov написа:
                                injekciona написа:
                                Имаме Brava TD100 в семейството. Навъртяли сме и около 40 000км и от към мотор няма никакви проблеми. Като динамика, мен лично не ме задоволява, особено пуснеш ли климатроника в града е смърт (може да те изкара от равновесие). Разхода градско не е малък, особено зимата 8-9/100 без да я натискаш много. В момента колата е със 4 амортисьра Monroe Reflex и е изкючително стабилна. Сменили сме дискове и накладки и мога да ти кажа, че спира в пъти по-добре от купето ми, което с дискови спирачки и отзад и с по-добри дискове и накладки... За комфорта е много относително... Ако се чудиш между нея и G3 TDI 90 1Z, моя съвет е ако можеш да преживееш отвратителния вид на голфа, да скачаш в него. Имал съм допир и до 2-те коли. 1z върви ама много повече от TD100, подлежи на силов тунинг и поддръжката му е значително по-евтина. И все пак голфа си остава отвратителна кола ...
                                Колега, имате проблем с TD 100. Смея да твърдя, че на изправен автомобил още повече дизелов и то с купе на Брава не би трябвало да се усеща климатика, камо ли да те изнервя до описаната от теб степен. Тази кола има достатъчна мощ.
                                Не знам как диагностира колата, но .... На колата смело мога да ти кажа, че и няма абсолютно нищо, да не кажа, че е може би една от най-поддържаните и запазени Brava-и. Това, че мен не ме задоволява вървежа и както с климатик, така и без е съвсем друг въпрос. Все пак всеки си има различни представи за динамиката на дадена кола.
                                Не ми трябва диагностика. 100 дизелови коня за да умрат в града с включен климатик е показателно. И аз карам дизел 100 коня в града, но смея да твърдя, че разликата в мощта и динамиката са незначителни - по-скоро субективни. Иначе да. За динамиката си прав. Всеки различно я усеща и понеже не съм губил моята - нямам претенции за усета на другите.
                                A17DTС/S
                                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                                Коментар

                                Working...
                                X