Да де отначало ви питах, вече е решено Благодаря на всички все пак и като ги сложа някоя сутрин като е леко заледено ще направя една проба тука до блока и ще кажа мнението си :D :D
Някой знае ли на какъв принцип работи АБС-а на една кола......И ако знае, дали знае какво става когато имаш две зимни отпред, и две летни отзад........Аз лично бих бил много по спокоен ако слизах (или качвах) заснежена Шипка с 4 летни гуми, отколкото с две зимни отпред, и 2 ленти отзад......говорим за кола с АБС....на предно.....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Някой знае ли на какъв принцип работи АБС-а на една кола......И ако знае, дали знае какво става когато имаш две зимни отпред, и две летни отзад........Аз лично бих бил много по спокоен ако слизах (или качвах) заснежена Шипка с 4 летни гуми, отколкото с две зимни отпред, и 2 ленти отзад......говорим за кола с АБС....на предно.....
Абсолютно съм съгласен
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Някой знае ли на какъв принцип работи АБС-а на една кола......И ако знае, дали знае какво става когато имаш две зимни отпред, и две летни отзад........Аз лично бих бил много по спокоен ако слизах (или качвах) заснежена Шипка с 4 летни гуми, отколкото с две зимни отпред, и 2 ленти отзад......говорим за кола с АБС....на предно.....
Хубаво е човек да си е спокоен за себе си, самоче разликата м/у две предни зимни и две предни летни е че в първия случай гумите завиват и колата завива, а във втория само гумите завиват особено когато пускаш Шипка Пък АБС си го бистрете колкото искате,въпроса не е само да се спира зимата,май и да стоиш в пътя е важно
напрао махай и 1-2 болта бе няя ядове колега разликата е, че ако имаш отзаде една зимна и една лятна, зимната почти не върши работа, и лично така съм се завъртал с много бавно каране.
Незнам,какво толкова се плашете,от зимата.Миналата зима,аз,сефте шофьор ,изкарах зимата в Ямбол,с 4 летни гуми(отпред Мишлен Енерджи с по 7мм и отзад Тигар нещо си с 5мм),като си имате предвид,че бая зима беше,без никакъв проблем.Карах и едно Пежо Партнер с зимни отпред и летни отзад,само веднъж взех един завой на дрифт(контролиран без риск за пешеходци,пасажерите и автомобила),защото колата беше доста натоварена,а завоя 90 градусов,а кръстовщето се падаше по-ниско и просто няма на къде.Може би,не е само до гумата,а до шофьорските умения.Защото и с гуми с шипове да е човек(макар че да са забранени),като не си преценя възмощностите,пак ще пострада.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Незнам,какво толкова се плашете,от зимата.Миналата зима,аз,сефте шофьор ,изкарах зимата в Ямбол,с 4 летни гуми(отпред Мишлен Енерджи с по 7мм и отзад Тигар нещо си с 5мм),като си имате предвид,че бая зима беше,без никакъв проблем.Карах и едно Пежо Партнер с зимни отпред и летни отзад,само веднъж взех един завой на дрифт(контролиран без риск за пешеходци,пасажерите и автомобила),защото колата беше доста натоварена,а завоя 90 градусов,а кръстовщето се падаше по-ниско и просто няма на къде.Може би,не е само до гумата,а до шофьорските умения.Защото и с гуми с шипове да е човек(макар че да са забранени),като не си преценя възмощностите,пак ще пострада.
да , ако не карах бавно и вериги няя те спасят. Ама разликата от зимна и лятна гума на сняг,лед,каша е от земята до небето.А що до шиповете, мисля, че гледах скоро някви гуми който садържат алуминеви материи на определени места, нещо, като шипове , но не изкачат от гумата, и гумата не трябва да се кара над 1.8 бара. Но немога да се сетя къде точно ги гледах мама му стара тия бяха напълно позволени
да , ако не карах бавно и вериги няя те спасят. Ама разликата от зимна и лятна гума на сняг,лед,каша е от земята до небето.А що до шиповете, мисля, че гледах скоро някви гуми който садържат алуминеви материи на определени места, нещо, като шипове , но не изкачат от гумата, и гумата не трябва да се кара над 1.8 бара. Но немога да се сетя къде точно ги гледах мама му стара тия бяха напълно позволени
Чувал съм за такува гуми.До колкото знам и скоростта с тях е ограничена,до 60км/ч,ако не се бъркам.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Незнам,какво толкова се плашете,от зимата.Миналата зима,аз,сефте шофьор ,изкарах зимата в Ямбол,с 4 летни гуми(отпред Мишлен Енерджи с по 7мм и отзад Тигар нещо си с 5мм),като си имате предвид,че бая зима беше,без никакъв проблем.Карах и едно Пежо Партнер с зимни отпред и летни отзад,само веднъж взех един завой на дрифт(контролиран без риск за пешеходци,пасажерите и автомобила),защото колата беше доста натоварена,а завоя 90 градусов,а кръстовщето се падаше по-ниско и просто няма на къде.Може би,не е само до гумата,а до шофьорските умения.Защото и с гуми с шипове да е човек(макар че да са забранени),като не си преценя възмощностите,пак ще пострада.
Калоянчо, Вие в Ямбол зима не сте вждали, така че не давай подвеждащи отговори Ела в северна БГ да видиш зима ! Няма да можеш да си намериш колата в снега, камо ли да шофираш, а да не говорим че с летни гуми няма и да помръднеш.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар