Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

3 зимни, 1 лятна гума

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    абе карай бавно и не разчитай на гуми било то и зимни
    Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


    FIAT BRAVO 1.8GT
    FIAT BRAVO 1.9TD ex

    Коментар


      #17
      + 1 за нова зимна гума без значение, че не е същата. Дори си мисля, че зимна втора употреба пак е по-добре от лятна.

      Коментар


        #18
        vaskoni_1980 написа:
        абе карай бавно и не разчитай на гуми било то и зимни
        Подкрепям!Щели да пострадат хора от това му решение. Глупости!Ще пострадат, ако кара бързо. Аз като съм карал с летни гуми през зимата, що не съм се завъртал?!?Никак не е добра идеята да се кара с една зимна и една лятна гума.По-добре с 2 летни.

        Коментар


          #19
          За карането ясно, по принцип си карам в рамките на ограничението и рядко излизам извън града, дори и на магистрала повече от 100-110 не вдигам Колега Immortal, моля обоснови се, ако ти е удобно, защо не е добра идеята, за да ме убедиш, не виждам какви са плюсовете на двете летни пред 1 зимна + 1 лятна отзад
          Lancia Lybra '00 1.8 140hp

          Видеорегистратори

          Коментар


            #20
            dimaldim написа:
            За карането ясно, по принцип си карам в рамките на ограничението и рядко излизам извън града, дори и на магистрала повече от 100-110 не вдигам Колега Immortal, моля обоснови се, ако ти е удобно, защо не е добра идеята, за да ме убедиш, не виждам какви са плюсовете на двете летни пред 1 зимна + 1 лятна отзад
            елементарно. Ще имаш еднакво поведение на задницата, а не едната гума да държи, а другата да се хлъзга повече.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              pakumba написа:
              dimaldim написа:
              За карането ясно, по принцип си карам в рамките на ограничението и рядко излизам извън града, дори и на магистрала повече от 100-110 не вдигам Колега Immortal, моля обоснови се, ако ти е удобно, защо не е добра идеята, за да ме убедиш, не виждам какви са плюсовете на двете летни пред 1 зимна + 1 лятна отзад
              елементарно. Ще имаш еднакво поведение на задницата, а не едната гума да държи, а другата да се хлъзга повече.
              Съгласен съм, но при вариант 2 летни отзад, шанса за хлъзгане е по-голям, докато 1+1 е по-малък, поне според мен. Така и така вече съм решил като ги сложа ще пиша А и все пак както казах гумите(всичките) са с перфектен грайфер, така че дали ще е нова зимна или нова лятна(понеже ще е само единична разликата де) не е от голямо значение. Единствения минус според мен с тази една лятна отзад е по-малкото сцепление => по-голям шанс за аквапланинг, но нали все пак точно заради това не я слагам отпред
              Lancia Lybra '00 1.8 140hp

              Видеорегистратори

              Коментар


                #22
                M5kov написа:
                Недей прави така!
                Недей или прави Според мен НЕ прави такива експерименти, защото колкото и да си внимателен на пътя, все ще се намери някой тъпанар да те изправи на нокти и ето ти пролем !
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  Гумите на различните мостове (преден, заден) трябва да са две по две ЕДНАКВИ!!! Недопустимо е да се кара с различни гуми, било то зимни или летни, а още по-малко с комбинация на зимна + лятна на един мост! Сцеплението и поведението на различните типове гуми е РАЗЛИЧНО в различните условия!Който иска да си трошо главата е свободен да си прави комбинации каквито иска.Мен ме притеснява, че задните ми гуми са с различен ДОТ, макар и да са една марка и чисто нови, те тръгнали да комбинират зимна с лятна.. Баси..
                  Alfa 159 SW 2.4 Ti
                  Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                  "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                  Коментар


                    #24
                    pakumba написа:
                    dimaldim написа:
                    За карането ясно, по принцип си карам в рамките на ограничението и рядко излизам извън града, дори и на магистрала повече от 100-110 не вдигам Колега Immortal, моля обоснови се, ако ти е удобно, защо не е добра идеята, за да ме убедиш, не виждам какви са плюсовете на двете летни пред 1 зимна + 1 лятна отзад
                    елементарно. Ще имаш еднакво поведение на задницата, а не едната гума да държи, а другата да се хлъзга повече.
                    Подкрепям!Преди двайсет и кусур години като нямаше зимни,да не би зимата да не сме карали?Не помня нито веднъж да съм закъсвал със Жигулката,а какъв сняг имаше...По-важно е гумите да имат добър грайфер.И недейте скача отгоре ми-по-добре се кара със зимни,но в случая аз съм "за"две летни отзад.
                    PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
                    Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

                    Коментар


                      #25
                      kostov написа:
                      pakumba написа:
                      dimaldim написа:
                      За карането ясно, по принцип си карам в рамките на ограничението и рядко излизам извън града, дори и на магистрала повече от 100-110 не вдигам Колега Immortal, моля обоснови се, ако ти е удобно, защо не е добра идеята, за да ме убедиш, не виждам какви са плюсовете на двете летни пред 1 зимна + 1 лятна отзад
                      елементарно. Ще имаш еднакво поведение на задницата, а не едната гума да държи, а другата да се хлъзга повече.
                      Подкрепям!Преди двайсет и кусур години като нямаше зимни,да не би зимата да не сме карали?Не помня нито веднъж да съм закъсвал със Жигулката,а какъв сняг имаше...По-важно е гумите да имат добър грайфер.И недейте скача отгоре ми-по-добре се кара със зимни,но в случая аз съм "за"две летни отзад.
                      То зависи и от колата. Как съм карал ЗиЛ -а ако знаеш... ама това е съвсем друго. Ако имаш ABS, ще сработва при плъзването на лятната гума, и файда че имаш 3 зимни - йок . Ако няма ABS, ще го засуква при опит да спре дори и в лек завой.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        Уважавам мнението ви колеги, но и тук започна да се ражда някакъв спор , gamma много добре го обясни, благодаря :D НО дори и да взема зимна гума, тя ще е различна от старите ми както казах, този модел, който се предлага в момента на пазара е с доста различна шарка от моите, за това и не я искам, има с подобни шарки, като моите, но пък е различна марка. Е язък тогава, к’вото и да взема - все ще не става! А за вариант 2+2 не ме убеждавайте, 2 летни отзад няма да лепна, кой к’вот ще да ме убеждава Иначе ABS нямам, а и не влизам в завоите с 60км/ч, така че, както спомена колега по-горе - "бавно и внимателно" А за това, че винаги ще се намери някои да те изправи на нокти, той ако е решил да се удря в мене или пък да ме залашка да се хлъзна и хубавата зимна гума няма да ме спаси, така че - въпрос на късмет Благодаря!
                        Lancia Lybra '00 1.8 140hp

                        Видеорегистратори

                        Коментар


                          #27
                          преди години ич не вярвах на зимните гуми аз, перках си все с летните. Сняг до коленете, аз бутам, лъзгам се, ама с летните. Почетох, поговорих с един колега оттук на лични и реших да видя и аз какво е това изобретение зимна гума. Сложих ги и О: поведението на колата коренно се промени, вече не слизах смазан след 200 км на сняг, като тръгна да изпреварвам по коловози не дрифтех и да треперкам да не се поднеса мощно, минавам по 500 км и тогава се изморявам като за 200 с летни. Това е да се учиш, научих се и сега не че не мога да карам с летните и на лед и на сняг цяла зима, но предпочитам да си го спестя. Нали знаеш и тате може, ама козата си сака пръч.Особенно ако си неопитен шофьор, а така мис е струва... Какво, ще караш бавно на всеки ляв завой, защото си сложил задна дясна лятна гума ли? ще наваксваш на десните завои И повярвай ми, лятната гума какъвто и грайфер да има, не може да се сравни със зимната, освен по аквапланинга дето ти каза, лятната е много по-добре там. Казвам ти го като човек мъчил се 5 зими с летни гуми и то зими не като софийската.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            Така е колега, неопитен съм, миналата зима си бях с 4те зимни гуми и нямах никакъв проблем, но сега така се налага, иначе както казах мисля да я мушна отляво лятната. А за Софийската зима не виждам нищо необичайно и така или иначе колата за зимата ще я ползвам само да ходя на работа, а маршрута е къс и винаги е чист през зимата, не виждам чак толкова голям проблем, де ще се издържи поне до март/април без произшествия(да пази господ)
                            Lancia Lybra '00 1.8 140hp

                            Видеорегистратори

                            Коментар


                              #29
                              dimaldim написа:
                              Колега Immortal, моля обоснови се, ако ти е удобно, защо не е добра идеята, за да ме убедиш, не виждам какви са плюсовете на двете летни пред 1 зимна + 1 лятна отзад
                              Колегата gamma вече ти го обясни.При различен коефициент на сцепление на двете гуми на един и същи мост, поведението на колата ПРИ СПИРАНЕ става неконтролируемо.Равносилно е да караш с неработеща лява или дясна задна спирачка. Би ли карал така ???За поведението в завой - ОК. Но при рязко спиране ще разбереш защо не трябва да са различни гумите.Затова и казах - по-добре 2 летни отзад, отколкото различни.

                              Коментар


                                #30
                                dimaldim написа:
                                Така е колега, неопитен съм, миналата зима си бях с 4те зимни гуми и нямах никакъв проблем, но сега така се налага, иначе както казах мисля да я мушна отляво лятната. А за Софийската зима не виждам нищо необичайно и така или иначе колата за зимата ще я ползвам само да ходя на работа, а маршрута е къс и винаги е чист през зимата, не виждам чак толкова голям проблем, де ще се издържи поне до март/април без произшествия(да пази господ)
                                е, ти си го наумил, не ни питаш, а ни казваш Все пак има далеч по-големи проблеми по един автомобил, които могат да създадат опасност, обаче бъди внимателен и успех. п.с. за софийската зима имам предвид, че няма такава. По моя край не чистеха ама грам, ни една улица, вятъра е бурен и прави едни преспи по 1 метър, а отдолу излъсква леда до огледало и поради слабото движение не се разтопява и разбива с дни и седмици.
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X