Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

3 зимни, 1 лятна гума

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    3 зимни, 1 лятна гума

    Колеги, добра идея ли е да сложа 3те зимни и да оставя едната лятна отзад(ляво или дясно вече ще се мисли къде)? Тъй като имам 3 зимни, а сега немога да намеря същия модел на пазара, реших така да направя, но незнам как ще е
    Lancia Lybra '00 1.8 140hp

    Видеорегистратори

    #2
    Недей прави така!
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      кола

      14 или 13 са аз има по една 14 ама трябва да ги вида кви са
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Сложи две зимни отпред и две летни отзад.
        Alfa 159 SW 2.4 Ti
        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

        Коментар


          #5
          14ки са, иначе зимноците са на Hankook W440, а в момента има само някакви W442, които не ги искам.. Иначе всички гуми са чистак нови, зимните са на 1 сезон и са с перфектен грайфер, а за 2 летни отзад не ми се иска много
          Lancia Lybra '00 1.8 140hp

          Видеорегистратори

          Коментар


            #6
            gamma написа:
            Сложи две зимни отпред и две летни отзад.
            Това недей да си го мислиш.Въртяла ли ти се е колата на завой с 10 км/ч :DЗадължително зимни, било то и най-евтините!!!!
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              M5kov написа:
              gamma написа:
              Сложи две зимни отпред и две летни отзад.
              Това недей да си го мислиш.Въртяла ли ти се е колата на завой с 10 км/ч :DЗадължително зимни, било то и най-евтините!!!!
              Точно заради това неискам и този вариант, а евтини зимни гуми няма да сложа, заради това няма и да купя 4та зимна. И точно заради въртенето по завоите се чудя къде да сложа тази лятна гума, дали да е от ляво или от дясно. Респективно погледнато, най-опасно е при ляв завой, но тук въпроса е къде да е лятната гума? Ляво или дясно?? При завиване на ляво, най-много се натоварва дясната част, следователно би трябвало от дясно, ако аз правилно си го обяснявам Или пък от ляво, защото там е най-леко в този момент?? Хмм
              Lancia Lybra '00 1.8 140hp

              Видеорегистратори

              Коментар


                #8
                По-добре си купи още една зимна гума. Не е толкова важно, че шарката ще е различна. Вариантът с 2 зимни отпред и 2 летни отзад също става, пък кой каквото ще да си приказва. Минавал съм Шипка в лют сняг точно с такава комбинация.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #9
                  M5kov написа:
                  gamma написа:
                  Сложи две зимни отпред и две летни отзад.
                  Това недей да си го мислиш.Въртяла ли ти се е колата на завой с 10 км/ч :DЗадължително зимни, било то и най-евтините!!!!
                  Обясни си защо веригите за сняг се слагат на задвижвашите колела (на нашите коли това са предните), а не на всички и ще ми схванеш мисълта Варианта две зимни + две летни е за предпочитане пред това, което иска колегата!
                  Alfa 159 SW 2.4 Ti
                  Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                  "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                  Коментар


                    #10
                    Вече съм го решил, че 2+2 варианта няма да е. 3+1 ще е , дилемата е къде да сложа лятната от ляво или от дясно? Благодаря ви все пак за отговорите! Ако някои иска толкова да ме убеди, че 2+2 е по-добре от 3+1, нека се обоснове технически
                    Lancia Lybra '00 1.8 140hp

                    Видеорегистратори

                    Коментар


                      #11
                      Ами направи статистика накъде завиваш повече - ляво или дясно, и сложи зимната на обратната страна.

                      Коментар


                        #12
                        tomny написа:
                        Ами направи статистика накъде завиваш повече - ляво или дясно, и сложи зимната на обратната страна.
                        По принцип това е относително, но както написах и по-нагоре, по-опасно е при ляв завой, но при левия завой дясната страна на автомобила се натоварва повече, но пък лявата е най-лека в този момент => Къде да сложа лятната? На жигулитата едно време се слагаше торби с пясък в багажника, защото са им леки дупетата да не поднасят толкова, трябва ли да изхождам от там и да сложа пък лятната от ляво, защото е по-олекотена в дадената ситуация? / въпрос с повишена трудност /
                        Lancia Lybra '00 1.8 140hp

                        Видеорегистратори

                        Коментар


                          #13
                          Слагай от лявата страна. По този начин десния завой ще ти е по-сигурен, и шанса да се завъртиш на десен завой ще бъде с една идея по-малко от завъртането на левия завой. По този начин шанса да навлезеш в насрещното движение защото си се завъртял ще е по-малък. От там да пострадат хора заради твоето решение = по-малък. Следователно изборът е по-удачен.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            BO написа:
                            Слагай от лявата страна. По този начин десния завой ще ти е по-сигурен, и шанса да се завъртиш на десен завой ще бъде с една идея по-малко от завъртането на левия завой. По този начин шанса да навлезеш в насрещното движение защото си се завъртял ще е по-малък. От там да пострадат хора заради твоето решение = по-малък. Следователно изборът е по-удачен.
                            И аз към ляво изхождам.. благодаря
                            Lancia Lybra '00 1.8 140hp

                            Видеорегистратори

                            Коментар


                              #15
                              Бахти системите
                              Bravo 1.2 16v
                              Lancia Dedra 1.8 16v
                              Suzuki GSXR250R

                              Коментар

                              Working...
                              X