Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Това трябва да го прочетете просто е уникално!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Това трябва да го прочетете просто е уникално!

    http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=34571Един път този е ненормален!
    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

    #2
    наистна не е много добре :D ще се претрепе някъде, че покрай него и някой друг
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Е то бива бива икономия, ама това вече не е нормално... Просто всичко трябва да си има граници...не знам, но аз няма да имам нерви да правя такива операции, да не говорим колко рискове крият всички тези действия!
      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

      Коментар


        #4
        Абсолютно това си е чиста проба безотговорност, само за да спести някоя стотинка макар че и това ме съмнява!!!
        Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
        Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

        Коментар


          #5
          Може да няма хидравлика и да може да си позволи подобно изгасяне на двигателя.Аз съм почитател на инерцията и често я използвам (даже винаги когато може), но без да гася двигателя. Ако го изгася не ми се мисли какво ще стане. Тя мойта нито спирачки нито кормило има при изгасен двигател.
          FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

          Коментар


            #6
            чакай малко нашите фичета нямат ли този режим като си на скорост и отпуснеш газта и се движиш надолу да не харчи гориво?!
            Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
            Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              даже нула трябва да е разхода .. на брат ми октавията има моментен разход на гориво и като отпусне газта и показва 0.00
              Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
              Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

              Коментар


                #8
                Mitko написа:
                Движението на скорост без газ е в пъти по-икономично от движението с включен двигател и изключено от скорост.
                Не знаех. Нали като се върти двигателя, макар че не подаваме газ се впръсква и гориво и се гори такова?
                FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                Коментар


                  #9
                  Значи аз като ходя към вилата си и има един участък с около 4 километра сравнително стръмно спускане.Гледам възможно повече да го карам по инерция, но някой път е невъзможно, тъй като колата се засилва много.Та... ако включа на 4-та скорост и мина спускането така какво ще стане? Няма ли да се изхаби бая бензин? И... доколкото разбирам искате да кажете, че когато е на скорост и се върти от инерцията харчи по-малко, отколкото ако не е на скорост и на празен ход. Така ли?И... важи ли това за моноинжекционните двигатели?
                  FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                  Коментар


                    #10
                    точно малко като моторната спирачка на автобуси и камионите ... разбира се не точно! А има ли значение на коя скорост си ? смисъл на всички предавки ли го прави това?
                    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                    Коментар


                      #11
                      Вартбурзите нямаха ли и те нешо подобно?!
                      Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                      Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                      Коментар


                        #12
                        rustson написа:
                        Вартбурзите нямаха ли и те нешо подобно?!
                        При тях беше т.н. Фрай Лафт или "свободен ход" - като отпуснеш педала - двигателя работина празен ход без да изключваш от скорост и после направо си подаваш газ наново. Пре тях беше направено и с цел щадене на двигателя, защото бяха двутактови.
                        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                        Нека Силата на бъде с Нас...

                        Коментар


                          #13
                          Да ясно значи нищо общо, но това е важен и не много известен факт при "по-новите" коли(това с отпускането на газта по надолнище)!
                          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                          Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #14
                            rustson написа:
                            Да ясно значи нищо общо, но това е важен и не много известен факт при "по-новите" коли(това с отпускането на газта по надолнище)!
                            Не е само при по-новите коли! И на мен ми е известин едва ли не по рождение! :D Просто такова е устройството на автомобилите, било то карбураторни, моно или "пълна инжекция"! За да върви колата - трябва да подаваш газ, като не подаваш - няма игориво и оттам и задържащата функция на двигателя по спусканията! Малко елементарно го обяснявам, но мисля, че е разбираемо.
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #15
                              Аз досега си мислех, че е "фрай лайф" ... Наистина при тях и при трабантчетата има такава система ... Може да се изключи с едно лостче под волана и пак става нормална кола ... зависи от условията, при които се кара ... Между другото дядо ми едно време е бил авто инструктор и този номер редовно го прави с жигулката комби като се връща от Хърсово към Благоевград ... Няма лошо... а когато стигне един участък, в който прекалено много се засилва - продължава на моторна спирачка ... за да не загрява барабаните ... Идеята е добра, стига колата ти да е без такива модификации като серво и хидравлика...

                              Коментар

                              Working...
                              X