Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Това трябва да го прочетете просто е уникално!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    и на типо моно,спира бензина когато се отпусне педала над 2000 оборотадори и при форсиране на място и си мислех нещо и за газта да се направи така

    Коментар


      #32
      Mitko написа:
      pugsy написа:
      и на типо моно,спира бензина когато се отпусне педала над 2000 оборотадори и при форсиране на място и си мислех нещо и за газта да се направи така
      Някой го правят и при газовите. Затварят клапанчето.
      даде ама как

      Коментар


        #33
        Mitko написа:
        pugsy написа:
        и на типо моно,спира бензина когато се отпусне педала над 2000 оборотадори и при форсиране на място и си мислех нещо и за газта да се направи така
        Някой го правят и при газовите. Затварят клапанчето.
        Интересно е откъде да се вземе сигнал да се сложи едно допълнително реле дето да затваря клапана когато ECU затваря иджекторите...Аз май ще се зачета подробно в мануала - може пък да измисля нещо...
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #34
          От сигнала за впръскване на инжекторите
          no pain no pain

          Коментар


            #35
            AlBundy написа:
            От сигнала за впръскване на инжекторите
            От сигнала за иджекторите може и да стане ама проблема е там че се управлява от маса, която идва от процесора и е променлива - ту я има, ту я няма - затварянето на иджектора става отнова чрез нея. Трябва да се направи някакво устойство, което като изчесне масата за повече от , да кажем 1 сек затваря реле която да спира тока на газовия клапан. Не знам дали с един кондензатор няма да стана ама специалистите по електроника да кажат. Защото реално тази маса непрекъснато идва и изчезва - управлява иджектора - това става многократно в секунда - въпроса е че не знам как би реагирало релето а ме е страх да пробвам да не направя някоя беля. То реленцето трябва да някакво с много малка консумация - то и голяма не му е нужна - то ще се сложи като управление на основното реле за газовия клапан. Иначе смятам че е напълно осъществима идея за всякакви газови уредби. Също вероятно ще се отрази и на консумацията на газ особено на дълъг път - поне 0,5 литра ще има икономия според мен.
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #36
              ако се измисли нещо то ще трябва да е с ел. изпарител а не с вакумен и да се върже на самия клапан на изпарителят а не на клапана преди него

              Коментар


                #37
                Да се намеся и аз това за икономията на скорост по стръмнина го има и в москвич алеко и важи само когато мотора се използва като спирачка тогава приток на гориво няма,но това важи само за бензинови мотори.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #38
                  ...а какво се случва при дизеловите двигатели?
                  FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                  Коментар


                    #39
                    kva ikonomia. samo gaz. moita brava gori 12l 100km gradskoДобре дошъл във форума! Тук пишем само на кирилица-по-удобно е, нали? Пък и Кирил и Методи и брат му защо са се потили да я мислят навремето!?Поздрави kiro_of_the_day

                    Коментар


                      #40
                      А така мой човек :D жули здраво, ама моля ти се да пишеш на кирилица тук щото ноо са дразним на маймуницата. м?

                      Коментар

                      Working...
                      X