Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да си помогнем зимата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да си помогнем зимата?

    Колко от вас колеги знаят как да си запалят колата като ви предаде акумулатора?Колко от вас знаят как,и си потдържат акумулатора?Как се справяте в екстремни ситуации?
    Bravo 1.2 16v
    Lancia Dedra 1.8 16v
    Suzuki GSXR250R

    #2
    При мен е станало традиция, зимно време като хванат студовете, качвам акумулатора в апартамента и му правя мини обслужване:1.отварям клетките и проверявам нивото на течността дали има нужда от доливане с дестилирана вода.2.проверявам плътността на електролита.3.включвам го към зарядното за 10-12 часа.

    Коментар


      #3
      qwerqwer написа:
      При мен е станало традиция, зимно време като хванат студовете, качвам акумулатора в апартамента и му правя мини обслужване:1.отварям клетките и проверявам нивото на течността дали има нужда от доливане с дестилирана вода.2.проверявам плътността на електролита.3.включвам го към зарядното за 10-12 часа.
      Добър отговор!Ако не дай си боже те издъни кво правиш?
      Bravo 1.2 16v
      Lancia Dedra 1.8 16v
      Suzuki GSXR250R

      Коментар


        #4
        Ако ме издъни следва:"обади се на приятел" за да ми даде тоци от неговата кола. Понеже карам дизел и не е желателно да паля с бутане, но засега поне на тази кола не ми се е случвало да ме дъни акумулатор. На предната съм имал случка с акумулатор- МЪРТВА КЛЕТКА. Ефекта е много гаден, тогава дори и да ти дават ток от друга кола пак не можеш да запалиш и така докато се усетиш че е заминала клетка.

        Коментар


          #5
          qwerqwer написа:
          Ако ме издъни следва:"обади се на приятел" за да ми даде тоци от неговата кола. Понеже карам дизел и не е желателно да паля с бутане, но засега поне на тази кола не ми се е случвало да ме дъни акумулатор. На предната съм имал случка с акумулатор- МЪРТВА КЛЕТКА. Ефекта е много гаден, тогава дори и да ти дават ток от друга кола пак не можеш да запалиш и така докато се усетиш че е заминала клетка.
          Гледам че си чисто нов!Но ше ти кажа как го правят в Сибир,ако имаш въже и крик разбира се.Вдигаш колата на крик от страната на едното от задвижващите колела,навиваш около вдигната гума въже противно на посоката на задвижване,оставяш колата на контакт,и след това РЕЗКО и СИЛНО идръпваш въжето,колата ПРОСТО ПАЛИ,Така съм палил ЗИЛ в преспи.Добре е да се знае
          Bravo 1.2 16v
          Lancia Dedra 1.8 16v
          Suzuki GSXR250R

          Коментар


            #6

            Коментар


              #7
              ls1 написа:
              Нещо не ти се верва!?????Ела с едни 2000лв да си ударим басче и че ти демонстрирам,отворко и ти си като онея у замундата коментатор
              Bravo 1.2 16v
              Lancia Dedra 1.8 16v
              Suzuki GSXR250R

              Коментар


                #8
                Еееее, успокой топката де! Занимаваш се с токове и ти е ясно, че ако колата има имобилайзер спасение по този начин няма. Акомулатора трябва да е изправен за да даде достатъчно напрежение, за да могат контактите на релето да залепнат. Другото е, че пък ако е дизелова колата - трябва да има ток за подгрева. Иначе като идея е чудесно!

                Коментар


                  #9
                  ///// написа:
                  Еееее, успокой топката де! Занимаваш се с токове и ти е ясно, че ако колата има имобилайзер спасение по този начин няма. Акомулатора трябва да е изправен за да даде контакт на релето на имобилайзера.
                  Батенце не казах без акумулатор!Знаеш ли колко малко ток му трябва на имобилайзера?Идеята ми беше ако не може да превърти коляновия вал батерията.А всеки един карбуратор се пали по този начин дори без батерия
                  Bravo 1.2 16v
                  Lancia Dedra 1.8 16v
                  Suzuki GSXR250R

                  Коментар


                    #10
                    Не на всеки акумулатор може да се провери плътността.

                    Коментар


                      #11
                      Airfan написа:
                      Не на всеки акумулатор може да се провери плътността.
                      За необслужваемите ли говориш?Аз избягвам да купувам такива
                      Bravo 1.2 16v
                      Lancia Dedra 1.8 16v
                      Suzuki GSXR250R

                      Коментар


                        #12
                        PREDATORst написа:
                        Airfan написа:
                        Не на всеки акумулатор може да се провери плътността.
                        За необслужваемите ли говориш?Аз избягвам да купувам такива
                        Varta Silver Dynamic - има си киселина, но капака отгоре не може да се отвори без да се строши. Пробвах се да отворя един стар, който беше предал богу дух, за да видя отваря ли се и не - не се отваря . всичко е капсоловано и след незнайно колко години експлоатация нивото на електролита не беше мръднало. Необслужваем е от гледна точка на доливане на електролит, но инак си иска периодично зареждане.

                        Коментар


                          #13
                          Това важи за всеки акомулатор, ако се кара на къси разтояния - дозареждане! През лятото на всеки 3 месеца, а зимата на всеки месец. Колегите се чудят как моя монбат не е капитулирал за вече 5-та година, при 4 или 5 пъти напълно нулиране! Ами без грешка е и досега!

                          Коментар


                            #14
                            Мен пък миналата зима точно тръгвайки за работа (разбирайте в 00:45) след 2 дни висяне на колата до блока (където е един ветрилник) не искаше да отлепи. Температурите беха -10 ако не се лъжа. С вятъра мищо чудно и -18-20 да са са усещали. Акумулатора е Искра на 2 години. Имаше ток за всичко друго, парно, централно, имобилайзер, музика, какво ли не, но не искаше да запали. От четиримата бакшиши които спрях само един се нави да ми даде ток. Беше с един мерцедес очиларка дизел. Другите си измисляха какви ли не оправдания. като се почне от "с газов инжекцион съм" и се стигне до "бързам за адрес (а преди това съм го видял от предишната пряка да се тутка като охлюв и след това го засеках на Штроса да си кеси в колата)".Този с мерцедеса му обясних, че ми трябва съсвем леко да завърти и паля. и той се нави и работата стана за секунди, кабели си имах пък и колата беше на 5-6 метра от главната улица.Е, естесвено дадах му после едни 5 кинта за услугата, но по - скоро за това че се нави да помогне без да се оправдава от колкото че си платих за самата услуга.И тази година мисля в месеца 1 път да го свалям за да си го дозареждам ей така за разкош.
                            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                            182A4.000 IAW49F
                            LPG - Lovato EasyFast
                            ----------------------------
                            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                            Коментар


                              #15
                              Re: Как да си помогнем зимата?

                              PREDATORst написа:
                              Колко от вас колеги знаят как да си запалят колата като ви предаде акумулатора?Колко от вас знаят как,и си потдържат акумулатора?Как се справяте в екстремни ситуации?
                              - Знам- Знам- Според екстремноста....
                              Alfa 156 2.0 TS
                              Alfa 156 20VTurbo
                              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                              Locost TF1 3.0V6

                              Коментар

                              Working...
                              X