- Да, мога да запаля, ако ме предаде акумулаторът. Знам няколко начина (по-точно два - с бутане и с кабели), както и дребни трикове за временно "съживяване" на паднал акумулатор.- Не го поддържам. Единствено, ако е с капачки, а не от тези необслужваемите, чат-пат поглеждам клетките да не са останали на сухо и разбира се доливам дестилирана вода при необходимост. Нямам зарядно, а и да имах, е неприятна играчка през зимата да сваляш акумулатора да го зареждаш. Знам, че много хора не го свалят и дори не го разкачат, а го зареждат директно така. Но това, освен че е опасно за ел.системата, може да доведе и до поражения по боята, ако акумулаторът започне да кипи както е в коша. Така че не ми се занимава. И без това карам колите по 2-3 години, горе-долу успявам да се справя с 1 нов акумулатор + колкото живот е имало в този, с който съм купил колата.- В екстремни ситуации на пътя реагирам понякога първосигнално. Преди време ми вадиха и нож при спор за паркиране.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си помогнем зимата?
Collapse
X
-
Airfan написа:PREDATORst написа:Airfan написа:Не на всеки акумулатор може да се провери плътността.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Да видим Ексайта колко ще издържи
Коментар
-
На старата кола го взривих акумулатора на бензиностанцията срещу КАТ-София. Беше на 12 години и явно бе останал без вода вътре. Заредих с бензин и като завъртях - гръмна. Едва вдигнах стъклата на вратите, че бе лято и имаше изгледи да завали. Между другото ден преди това бе валял град колкото ябълка и на паркинга, където нащуваше колата на 6 коли отидоха стъклата.На сегашната рядко поглеждам каквото и да е. Като влезе за обслужване там й правят всичко. От поленовия филтър, масло, течности всякакви до свещи. Аз не пипам нищо.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
оо с акумулатори си патих доста, особено на Монбат.На 2 години и 3 месеца издаде багажа.После нов , който дадох в последствие на баща ми, и там си остана, и вчета пак няма никой в новия(който реално е на 2 години и 2-3 месеца)Акумулаторите бяха 75 АмперЧаса, което за 1.9 тд ми се види достатъчно.Ама на... късмет.
Коментар
-
имаше една книжка навремето, името не помня, обаче беше руска /естествено/ и 50 страници такива трикове. Оттам помня заместването на ремък с чорапогащник, както и начин да заредиш акуто- вдигаш гумата, вкарваш на 5та и с ключа за гуми въртиш. А това с въжето не съм го чувал, сигурно е възможно, обаче то е малко като бутането- ако мога да я бутна, ще предпочета да бутам колата и да запаля, отколкото да се чудя как да го увъртам тва въже и т.н.Е, ако не е камион де. Освен това новите коли са с датчик на хол и искат да превърти кол вал през датчика, демек искат малко повече въртене от карбуратор.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Сега аз да споделя малко личен опит по отношение на екстремните ситуации. Ако пътувате зимно време из северна и особено североизточна България, освен лопата, в багажника си носете задължително въже, къса брадва, чук, тел, клещи и бандажна лента... дано да не разбирате защоНай-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
pakumba написа:имаше една книжка навремето, името не помня, обаче беше руска /естествено/ и 50 страници такива трикове. Оттам помня заместването на ремък с чорапогащник, както и начин да заредиш акуто- вдигаш гумата, вкарваш на 5та и с ключа за гуми въртиш. А това с въжето не съм го чувал, сигурно е възможно, обаче то е малко като бутането- ако мога да я бутна, ще предпочета да бутам колата и да запаля, отколкото да се чудя как да го увъртам тва въже и т.н.Е, ако не е камион де. Освен това новите коли са с датчик на хол и искат да превърти кол вал през датчика, демек искат малко повече въртене от карбуратор.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
PREDATORst написа:qwerqwer написа:Ако ме издъни следва:"обади се на приятел" за да ми даде тоци от неговата кола. Понеже карам дизел и не е желателно да паля с бутане, но засега поне на тази кола не ми се е случвало да ме дъни акумулатор. На предната съм имал случка с акумулатор- МЪРТВА КЛЕТКА. Ефекта е много гаден, тогава дори и да ти дават ток от друга кола пак не можеш да запалиш и така докато се усетиш че е заминала клетка.
Коментар
-
PREDATORst написа:pakumba написа:имаше една книжка навремето, името не помня, обаче беше руска /естествено/ и 50 страници такива трикове. Оттам помня заместването на ремък с чорапогащник, както и начин да заредиш акуто- вдигаш гумата, вкарваш на 5та и с ключа за гуми въртиш. А това с въжето не съм го чувал, сигурно е възможно, обаче то е малко като бутането- ако мога да я бутна, ще предпочета да бутам колата и да запаля, отколкото да се чудя как да го увъртам тва въже и т.н.Е, ако не е камион де. Освен това новите коли са с датчик на хол и искат да превърти кол вал през датчика, демек искат малко повече въртене от карбуратор.
Коментар
-
dikanio написа:PREDATORst написа:qwerqwer написа:Ако ме издъни следва:"обади се на приятел" за да ми даде тоци от неговата кола. Понеже карам дизел и не е желателно да паля с бутане, но засега поне на тази кола не ми се е случвало да ме дъни акумулатор. На предната съм имал случка с акумулатор- МЪРТВА КЛЕТКА. Ефекта е много гаден, тогава дори и да ти дават ток от друга кола пак не можеш да запалиш и така докато се усетиш че е заминала клетка.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
krasio_79bs написа:PREDATORst написа:pakumba написа:имаше една книжка навремето, името не помня, обаче беше руска /естествено/ и 50 страници такива трикове. Оттам помня заместването на ремък с чорапогащник, както и начин да заредиш акуто- вдигаш гумата, вкарваш на 5та и с ключа за гуми въртиш. А това с въжето не съм го чувал, сигурно е възможно, обаче то е малко като бутането- ако мога да я бутна, ще предпочета да бутам колата и да запаля, отколкото да се чудя как да го увъртам тва въже и т.н.Е, ако не е камион де. Освен това новите коли са с датчик на хол и искат да превърти кол вал през датчика, демек искат малко повече въртене от карбуратор.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
krasio_79bs написа:Нямам идея дали става и на нашите автомобили.Реално погледнато имат повече електроника.Бензиновата помпа и тя работи на друг принцип.Ех едно време кат имаше манивели,нямаше скептицизъм. :DBravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар