Сега, Живко, ако искаш да ме убедиш, че пак съм се минал при покупката на поредната кола (колко станаха, вече 4 коли за 10 години), нямам нужда от убеждаване. Но това няма нищо общо с темата. Показах какви са цените на части и обслужване на кола на 200 000 км. след 2000 г. и както виждаш и знаеш, не са нищо фрапиращо. Нещо ми се струва, че изместваш спора и почваш да злобееш безпричинно.А дали е убита, бъдещето ще покаже. Има такива таксита в Пазарджик, точно същите като моята и съм им виждал километражите - 400 000+ км. И още не са умрели на пътя. Но и да съм се минал, какъв е проблемът? Ще си купя друга, на мен бързо ми омръзват .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смисълът от автомобил след 2000г.
Collapse
X
-
Не съжалявай, в спора се ражда истината. А истината е, че на пазара за коли се продават боклуци, боклуци и още боклуци. Преди или след 2000 г., все са боклуци. И няма как да е иначе, след като "новият" внос масово са брички, купени за по 500 евро от Германия и Италия. Може и да има изключения, ама надали . И все пак си мисля, че е по-добре да си купуваме по-нови коли, когато имаме възможност. И съображенията за това са много.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
donnna написа:mb написа:Добре че, автопроизводителите не разчитат на българския потребител,да са фалирали досега.Излиза че е проклятие да си купиш нова кола.
Коментар
-
Аз лично за кола под 2000г. не искам и да помислям вече.Новите може да са малко по-кекави, но за сметка на това са в пъти по-сигурни, по-безшумни, по-комфортни.... За двигатели, вървеж икономичност и други също са много напред.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Аз лично за кола под 2000г. не искам и да помислям вече.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
snake написа:Така е, Живко, всеки се простира според чергата си. Имаш ли бол пари, надвил ли си на масрафа, защо да не си купиш по-нова или чисто нова кола? Нямаш ли, ще търкаляш старото. Надявам се, че не съм те засегнал с коментара си за типо-то. Беше просто майтап.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:... Текущо обаче кара един ситроен дизелов, който я струва 1200лв. я не. Питах го защо така - каза "яд ме е да оставя много пари на улицата...Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
http://www.dennews.bg/news/2011/11/1...pri-kppdyakovo Никога не знаеш какъв идиот идва насреща. 5 звезди все пак дават някакъв шанс.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Преди да пристъпи към покупка на нов автомобил всеки трябва да си отговори на един куп въпроси и тогава да пристъпи към покупката. Същото важи и за всяка друга скъпа стока. Ако обаче нямате гараж, покупката на нов автомобил си е хвърляне на няколко десетки хиляди на улицата.Може би най-големият плюс на новият автомобил е сигурността. Дори и да покаже дефект на пътя собственика получава една картичка при закупуването му с телефонен номер и при аварийна ситуация без значение дали у нас или в чужбина му се гарантира до 30 минути пристигането на екип на място. При сериозен проблем ти предлагат заместващ автомобил, за да си продължите пътуването или безплатен хотел до отстраняването на проблема, ако е по-дребен. Колко от вас могат да тръгнат във всеки един момент за Холандия например, без да се притесняват. Само си представете какво ви чака, ако закъсате някъде преди границата Австрия-Германия. Там никой няма да ви позволи да правите ремонт на пътя, а ако ви хванат, че сте разлели масло ще ви одрусат яко. Всички казват, че е по изгодно стара кола, защото частите били ефтини, ремонтите не били скъпи и т.н. Колко от вас купуват частите с гаранция и колко получават гаранция при ремонта в сервиза. Просто законодателството е сбъркано у нас. В момента, в който сервизите се задължат да дават гаранция на ремонтите цената и на труда и на частите ще хвръкне до небето, защото ще ги купуват от вносителите на съответните марки, а не от нароилите се магазинчета от по 15-20 кв.м. (тип гараж). При това за резервни части менте на половин цена УЖ.Чета как на някой сменят по 2-3 пъти двигателя гаранционно на новата кола. Ами тези коли не са за рали шампионат нито за офроуд. Хем ни се иска да караме кола с 300 коня, хем да платим като за малолитражка. Хем искаме да караме джип, ама с най-слабия двигател и най-нискато ниво на оборудване, защото цената до това, за което си мечтаем е още един такъв. Както казват някой - "Не съм толкова богат, че да копувам ефтино!"Та в този ред на мисли, един въпрос към почитателита на старите автомобили. Защо не си купувате хладилници, телевизори, печки и дрехи втора ръка, демек нов внос?Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Plastex написа:... Поне моите наблюдения са, че преди десетина година се внасяха много по-читави десетгодишни на по-ниска цена от сега. Просто се продаваха коли, годни за каране в мн добро състояние, което ни накара да вярваме, че колите оттам стават.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Според мен причината е и другаде.1. Западняците в повечето случаи си държат автомобилите в гараж и затова като дойде у нас изглеждат като нови.2. Там хората са по-внимателни. Мислят, когато паркират или потеглят дали няма да да притеснят или закачат другия автомобил. А и кризата за паркоместа не е толкова остра.3. Кризата удари всички и много от хората предпочитат да си карат старите (по на 4-5 години :D) коли, вместо да си купуват нови. 4. Отделно и факта, че повечето семейства са с 2-3 коли.5. Пазара на колите ІІ-ра употреба на запад се сви, поради по горната причина (т.3). Предлагането намаля, цените се вдигнаха, а търсенето е почти същото.Сега добавете нашите български "търговци", които както бе писано по-преди купуват автомобили за 500 Евро, а ги предлагат за 2-3-4 хил. след козметични промени - пастиране, еднослойно боядисване (ако е ударена) и т.н. Който не вярва да спре някъде по пътя Видин-Монтана през с.Арчар и да преброи колко автомобила на платформи с видинска регистрация ще минат в посока Монтана, за да ти разправят после колко е перфектна колата и без забележки. Да не съм бил сред такива хора и да не знам какви ги вършан, ама съм бил. Вярно е, че има и читави сред тях, но са двама, максимум трима срещу 20-30 търгаши и дребни мошеници.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
През 2001, като ходих лично до Германия за кола, от 4 човека само аз не си вадех хляба с "нов внос" автомобили. На връщане се засякох с двама от въпросните мошеници в Австрия, които бяха намерили една Ланча и един Голф 2 за по 500 марки. Този с Голфа въобще не се замисляше като се хвалеше, че е взел на човека 4500 лв. да му докара кола и беше натъпкал колата с пералня, гуми и два телевизора. Да си бил върнал разходите за пътя. Още два телевизора нямаше къде да ги сложи, та ми ги даде на мен срещу 20 марки! Единият е на село и още работи.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Аз съм обиколил половин Европа с Фиата, и да ти кажа, притеснението е по-малко, от колкото с автомобил директно от магазина. Просто пред мен твърде много завиха от магазина към сервиза. Върха беше преди няколко години, на Коледа, когато едни клиенти си купиха два броя Киа Спортидж, с идеята двамата шефа да пътуват за Нова Година. Ами заминаха, ама със старите коли. Едната Киа се върна за някакъв лагер, а другата не помня за какво. И двете изкараха Нова Година в сервиза, на по <100 км. пробег. Или другия пример, за един приятел с Нисан, гаранционен, задните накладки свиреха. Казаха му, че са наясно с проблема, но не са предмет на гаранцията, и смяната ще му струва 700 лв. Мерси. А това за паркирането в Европа е смешно, ти паркирал ли си в Париж или Рим? Да, има гаражи, но първо улиците се запълват.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар