Айде и аз ако може се изкажа по-темата :D .Досега съм имал 25 лични коли.Преди години вземеш кола мааалко я постегнеш и на пазара с двойна печалба някъде там.Така беше и със жилищата.От 2002г откакто си продадох Пасата точно колкото го взех без стотинка печалба със всяка следваща кола финансово съм дърпал назад.Дължа да подчертая,че всичко си правя сам по колата,ако да било и основен ремонт.Най-много кинти назад дръпнах с Мареа-та.Купих я за 6000лв 2008г налям съм около 3000лв отгоре,а не можах да и взема половината.Това разбира се е нормално.Но все пак тези пари можеха да отидат по друго предназначение,примерно исках да си дообзаведа апартамента,но всичко отиваше по колата,защото винаги и за всички коли съм давал и последните си пари.Сега братовчед ми ми подари неговия Ситроен ЗХ 91Г само на газ е и не беше каран близо 3 години.Вътре всичко беше леш-таралеж,но имам много свободно време и полека лека заприлича на кола.Смених му лично пред блока ангренажния ремък,който ми дойде с отстъпката точно 20лв и едни свещи и купих Денсо за 14лв с отстъпката.Другия ремък задвижва само динамото и струва 5 лева и стотинки.А от нямане на работа и свалих и изпарителя да му разгледам мембраните дали не са отишли на кино-бяха перфектни,но гарнитурката на водната риза не биваше и трябва комплект мембрани-20лв български или 35лв пълен комплект с люлките и габарчетата за 35лв.Купих чисто нов изпарител МИМГАЗ абсолютно кипе на Ловато за 55лв.Всеки ден се чудя какво да правя и да сменя нещо по това Ситроенче,но толкова е опростено,че няма какво да се сменя.Няма климатик,няма АБС,няма даже кантар на задните спирачки,няма компютър т.е имаше,но аз го изхвърлих,защото мишките бяха приглизали цялата инсталация и трябваше да я пускам на ново.По окачването шарнира е отделно от носача и струва около 16лв,но не е мръднал.Късите кормилни накрайници са около 10лв и те са бетон.Няма стабилизираща щанга и съответните биелетки.Понеже отзад е на торсион вози наистина меко.Няма ЕГР,няма катализатор има само едно задно гърне.Въздушен филтър купих 3.50лв със отстъпката.После мания да сложа спортен айде 10 лв,но не може да се настрои на газ,защото "дяволското гориво"излиза през филтъра през който може да мине и комар.Върнах си стария оригинален филтър.Филтър на купето няма,няма даже и оборотомер,но си сложих за 32лв от тези аксесоарните като му пуснах инсталация.Няма датчик за водата,а само контролна лампа.Купих датчици от Лада на старо за 5лв -масло,вода-пуснах инсталациите и сега ми е кеф като я запаля и видя че дига 5 атмосфери масло.Купих му ксенон 55 вата на 5000 келвина-изкарах очите на хората и продадох баластите на един приятел.Сложих си СД-то от Мареата и със пускане на много дебели кабели и колони имам по-прекрасен звук от на аверчето на което продадох Мареата и той наля около 2000-2500лв само за музика.Лично,аз никога не бих си купил нова кола,ако ще и днес да ударя 3,5 милиона от тотото.Просто няма да го има гъдела да си разглобявам нещо по колата и след това да съм удовлетворен.На която и да е кола не гледам само като средство за придвижване, като на част от мен.Не обичам и хазарта т.е безбожното обезценяване на новата кола.Това е все едно някой да ти се е изпикал на труда,който си положил за нея.Със това скапано и пикливо Ситроенче май и за кратко съм имал най-големите майтапи по време на път.Понеже тавана му падна и е само ламарина отгоре(смятам да сложа фототапет с гола мацка ма по нататъка) всеки приятел,който седне особенно сутрин,когато конденза се стича от тавана на главите на някой от тях гледката в задното огледало е неописуема
.Когато вали въпреки,че около три дни съм си играл да уплътнявам люка и уплътнението на предното стъкло седалките винаги са влажни
.На мойта си слагам найлон,но като се качи некоя мадама си умирам от смях как почва се пипа между краката и не може се усети дали и е дошло или се е опикала
Километража му не работи-трябва да свалям скоростната кутия и да му сменям привода,но стана студено.Затова си купих ГПС от Дийлекстрийм и преко сили на газ скоростта му е 130-135км/ч.На едно голямо надолнище вдигнах 142 км/ч,като чувството е че карам поне с 350км/ч,защото няма бензинов резервоар даже и пластмасови кори,защото бяха начупени и изгорели от слънцето.От август месец досега няма нещо което всекидневно да не съм пипнал по него.Повече пари дадох за Гражданска,преглед,винетката си я отлепих от Фиат-а.Данъка му е мисля около 20лв,но братовчед ми да си го оправя.На газ гори извънградско около 7.5-8л,а в града около 11литра.Емисиите му на изгорелите газове не ги знам не ме и интересуват,но като го оставя да работи на място,а аз лежа под него точно до ауспуха,ако не ме опръска водата във фейса мога цял ден да му дишам изпаренията,без да ми стане лошо.Тука на нашия паркинг пред блока остана само една Лада 2107 на бензин.На третия етаж живея и ако жената я запали и прозореца в стаята ми е отворен на втората минута отивам в кенефа да повръщам от изгорелите газове.Така е и на други бензинови коли сутрин като запалят пък били те и с катализатори,които не се знае колко живот им е останал.Искам и мога да си взема БМВ Е 46 дизел-дали било с 136 или 150 коньовия Комън-рейл мотор,но ако някой правят 5000км на година,а едва ли ще направя и 3000км-така,че не виждам смисъла.Все пак всеки сам си решава за себе си.



Коментар