ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смисълът от автомобил след 2000г.
Collapse
X
-
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
абе работата с киселото грозде. Новата кола е къде-къде по-сигурна, има си гаранция и то това й е кефа, не се кахъриш сега 600 кинта за съединител от къде и т.н. Имаме ли парички, всички ще караме нови коли, гаранитрам го и на най-големите противници. Като се счупи си викаш пътна помощ, дават ти оборотна кола и това е. А сега какво, сменяме съединители през 30 000 км, лагери, правим някакви си шлайфове и простотии пълни. Обществото е консуматорско яко, стига да има парички.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ele написа:Тази тема е като приказката за гроздето и лисицата :DRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
dikanio написа:Kuku написа:Аз бих се съгласил с вас, но не съвсем..... нека погледнем маааааалко по-широко около годината, обект на този разговор - след 2000г. има автомобили, които обаче са модел преди 2000г., т.е. нека разглеждаме автомобилите като МОДЕЛ преди 2000г., а не като производство преди 2000г.FIAT Punto ІІ 2001 1,2 8V 60 ph; Renault Megane 2009 1,9 dCI 130 ph
Коментар
-
За мен смисъл от новите автомобили има и то е много сериозен - ЕКОЛОГИЯТА. Тук обаче хората се сблъскват с една стена - МАРКЕТИНГ И ПЕЧАЛБА. Производителите правят все по-икономични и екологични автомобили, но не ги предвиждат вообщее за дълъг експлоатационен срок. Така се появяват и новите изисквания на ACEA - Cx, свързани изцяло с това - маслата са с понижени фрикционни свойства, но дори и да се горят не вредят толкова на околната среда. ДВГ все ще изкара 200 000км. Но както виждаме, все по-често неиздържат и то доста скъпи автомобили. Други производители, гордо пишат някъде Fill for life и си решават проблема - пак да му мисли крайният клиент. Свалят работните вискозитети на маслата, за да напишат гордо Fuell Economy, но крайният клиент, пак е ощетен. И ако човек успее да се справи с подобни пречки, горе долу се връзва. Жалко, че светът се опитва да спасява планетата с Евро4 и Евро5 вече, но започва да се губи всякакъв морал, когато в ръководствата за употреба се пишат инстински лъжи. И то са най-много, от европейските производители. Мога да кажа, че един корейски производител като Санг-Юнг, дава доста по-коректна и пълна информация.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
///// написа:Какво казал бай Ганьо - имал си бол пари - дал си! Тук вече опираме и до чергата!Сега! Че новите коли са по кекави от старите - така е спор няма и практиката го сочи! От друга страна в новите има повече гъдели - това пък е въпрос на гледна точка - необходими ли са ми е или не!
Коментар
-
Re: Смисълът от автомобил след 2000г.
ls1 написа:..............Що си купуват хората по-нови коли?M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
ако колите са от един клас няма разлика в парите за поддръжка (освен гаранционния период), но това са символични суми сравнени с цената на самата колаподдръжката на Бравото ми като пари, не се различава от тази на Бравата...застраховките ако са към поддръжката - има разлика :D но пък гори по-малко :D
Коментар
-
Airfan написа:И много много повече сигурност.
Коментар
-
ls1 написа:Не не, не е ’гроздето е кисело’, казвам го честно и с ръка на сърцето. По-скоро се опитвам да разбера.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele написа:щото такова е обществото ни - по-важно е да имаш скъпа кола, отколкото мозък в главата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар