Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ от токоразбиращите. Бойлер.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ от токоразбиращите. Бойлер.

    Колеги, малко помощ... 100 годишния бойлер нещо се прецака...За сега обвинявам ключа, но знам ли...Понеже нямам мултицет, фазомер и акъл да го вържа директно като изолирам ключа, направих няколко снимки на цялото устройство и ще чакам някой да даде акъл какво да го правя http://m5kov.snimka.bg/experiment/boiler.634590Бойлера е Скития, мисля над 20 годишен...Тъпото е, че най-рано в Събота ще мога да го подменя с нов. А най-тъпото е, че работя в Дипломат и не разбирам от ел. инсталации на бойлери
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    #2
    По скоро температурната защита - това с малкото червено бутонче което е. Обикновенно те дават фира.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Послушай Жоро,ама него изолирай,а го подмени!Изобщо не изолирай,никоя защита или копче!!!Защото може да стане страшно,особено при тези стари бойлери.
      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

      Коментар


        #4
        Колега,много нагорели кабели....Прегледай дали няма прекъснат някой.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          kal0yanch40 написа:
          ...Защото може да стане страшно,особено при тези стари бойлери.
          Имаше една серия на ловци на митове - много показателна беше. Само да пробва дали ще проработи да байпасира защитата пък после да купува.
          Прикачени файлове
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            В случая чак мултицет не ти трябва,а и най вероятно ще го изгориш щом си зле с токовете.Трябва ти една пробна лампа само.Разкачи нулата от клемата защото се затваря кръга и лъже.И после почваш подред да гледаш къде ще се загуби тока (фазата).Пипаш внимателно ,в суха баня и с обувки.
            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

            Коментар


              #7
              Ако зора са парите за нов бойлер - съм склонен да помогна. НО!В никой, ама в НИКОЙ случай не изолирай/байпасваш защити. Трябва да имаш поне 2 защити по температура. Щото като кипне чайника и мята капачето, но при бойлера - като кипне - става зле. Значи поредността на свързване, правилната поне според мен е следната:1. Ключ за степени2. Термозащита 1 (термостат)3. Термозащита 24. НагревателиФазовият проводник трябва да минава през защитите, а нулата да си е вързана веднъж на корпус и после към нагревателите. Ключа за степените има 4 или 5 позиции, които съответно са:1. Изключено2. Мощност 13. Мощност 24. Мощност 35. Мощност 2+3Нагревателите общо взето имат 3 извода (крака):1. 1kW2. 2kW3. ОбщРазличните "степени" се включват чрез различни комбинации.
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #8
                Re: Помощ от токоразбиращите. Бойлер.

                M5kov написа:
                А най-тъпото е, че работя в Дипломат и не разбирам от ел. инсталации на бойлери
                Това, че работиш там, не означава, че е необходимо да си техник с познания спрямо подобна техника. Помоли някой колега да ти оправи ел.инсталацията на бойлера, ако проблемчето е дребно. Ако не е пробил водосъдържателят - поправимо е. А ако си за нов - то купи си Теси В последно време издържат повече...без бъзик. Много повече.

                Коментар


                  #9
                  Re: Помощ от токоразбиращите. Бойлер.

                  M5kov написа:
                  Колеги, малко помощ... 100 годишния бойлер нещо се прецака...За сега обвинявам ключа, но знам ли...Понеже нямам мултицет, фазомер и акъл да го вържа директно като изолирам ключа, направих няколко снимки на цялото устройство и ще чакам някой да даде акъл какво да го правя http://m5kov.snimka.bg/experiment/boiler.634590Бойлера е Скития, мисля над 20 годишен...Тъпото е, че най-рано в Събота ще мога да го подменя с нов. А най-тъпото е, че работя в Дипломат и не разбирам от ел. инсталации на бойлери
                  Няма нищо срамно, че не разбираш от такива уреди. И аз мога да ти дам съвети, но по-добре викни специалист на място да провери нещата.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря на всички за бързите съвети, но ги пренебрегнах Някак не ми достигна смелост да експериментирам с тези 30 годишни нагорели кабели и уреди. Въртях само това червеното, но нищо...Днес си купих нов бойлер. Довечера ще го окачвам. Проблема ми беше в транспорта, но намерих начин.Това за качеството на Теси няма да го коментирам, понеже съм пристрастен и може да се счете за блек пИаР :}А някой купувал ли е от Дипломатите производство на Фероли? Ще ми е полезна малко информация, независимо положителна или не. Може и на ЛС.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар

                    Working...
                    X