Колеги, малко помощ... 100 годишния бойлер нещо се прецака...За сега обвинявам ключа, но знам ли...Понеже нямам мултицет, фазомер и акъл да го вържа директно като изолирам ключа, направих няколко снимки на цялото устройство и ще чакам някой да даде акъл какво да го правя http://m5kov.snimka.bg/experiment/boiler.634590Бойлера е Скития, мисля над 20 годишен...Тъпото е, че най-рано в Събота ще мога да го подменя с нов. А най-тъпото е, че работя в Дипломат и не разбирам от ел. инсталации на бойлери
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ от токоразбиращите. Бойлер.
Collapse
X
-
В случая чак мултицет не ти трябва,а и най вероятно ще го изгориш щом си зле с токовете.Трябва ти една пробна лампа само.Разкачи нулата от клемата защото се затваря кръга и лъже.И после почваш подред да гледаш къде ще се загуби тока (фазата).Пипаш внимателно ,в суха баня и с обувки.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Ако зора са парите за нов бойлер - съм склонен да помогна. НО!В никой, ама в НИКОЙ случай не изолирай/байпасваш защити. Трябва да имаш поне 2 защити по температура. Щото като кипне чайника и мята капачето, но при бойлера - като кипне - става зле. Значи поредността на свързване, правилната поне според мен е следната:1. Ключ за степени2. Термозащита 1 (термостат)3. Термозащита 24. НагревателиФазовият проводник трябва да минава през защитите, а нулата да си е вързана веднъж на корпус и после към нагревателите. Ключа за степените има 4 или 5 позиции, които съответно са:1. Изключено2. Мощност 13. Мощност 24. Мощност 35. Мощност 2+3Нагревателите общо взето имат 3 извода (крака):1. 1kW2. 2kW3. ОбщРазличните "степени" се включват чрез различни комбинации.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Orcinus
Re: Помощ от токоразбиращите. Бойлер.
M5kov написа:А най-тъпото е, че работя в Дипломат и не разбирам от ел. инсталации на бойлери
Коментар
-
Re: Помощ от токоразбиращите. Бойлер.
M5kov написа:Колеги, малко помощ... 100 годишния бойлер нещо се прецака...За сега обвинявам ключа, но знам ли...Понеже нямам мултицет, фазомер и акъл да го вържа директно като изолирам ключа, направих няколко снимки на цялото устройство и ще чакам някой да даде акъл какво да го правя http://m5kov.snimka.bg/experiment/boiler.634590Бойлера е Скития, мисля над 20 годишен...Тъпото е, че най-рано в Събота ще мога да го подменя с нов. А най-тъпото е, че работя в Дипломат и не разбирам от ел. инсталации на бойлериPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Благодаря на всички за бързите съвети, но ги пренебрегнах Някак не ми достигна смелост да експериментирам с тези 30 годишни нагорели кабели и уреди. Въртях само това червеното, но нищо...Днес си купих нов бойлер. Довечера ще го окачвам. Проблема ми беше в транспорта, но намерих начин.Това за качеството на Теси няма да го коментирам, понеже съм пристрастен и може да се счете за блек пИаР :}А някой купувал ли е от Дипломатите производство на Фероли? Ще ми е полезна малко информация, независимо положителна или не. Може и на ЛС."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар