Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рънфлат гуми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emzo написа:
    Колега, Вие карали ли сте с такива гуми ?А спукана такава ?
    Карал съм с такива гуми. Искам да ви кажа, че Суперба стана егати каруцата след монтажа на тези гуми. А бяха нови и струваха сума ти пари, някакъв мишлен бяха, но в момента не помня какъв точно. От Сливен до София шкодата се прибра със сцепена не спукана гума. Тогава като видях колко е дебел борда и разбрах защо вози като каруца Аз такива гуми не препоръчвам на никой.

    Коментар


      #17
      Хайде и аз да се включа, като бивш собственик на RUN FLAT гуми...Моето БМВ беше с такива гуми, по-точно Пирели. Подмених ги с обикновени, въпреки че бяха чисто нови !!!!Колата ми е снабдена със система за следене на налягането на гумите!Преди да си купиш такива искам да подчертая няколко неща:1. Има огромна разлика във возията - возят супер твърдо!2. Ако си с един чифт джанти се готви за голямо изваждане на пари за всяка смяна!3. Относно машината - гумите се свалят и поставят, и с обикновена машина, но никой гумаджия не иска да се захваща, защото отнема изключително много време и усилие!!! - На мен не ми отказваха 4. Като предимство мога да кажа, че пазят изключително много джантата!5. Основното предимство е, че при спукване с висока скорост няма да се пребиеш!!!6. С рън флет гума можа да се кара до най-близкия сервиз за гуми със скорост до 90км/ч., когато е спукана!Аз съм пукал задна дясна гума и мога да ти кажа, че компа отчете, че е спукана!!! А като отидох да видя, нямаше видима разлика в налягането!!!Така си карах до гумаджията и не се усещаше, че е спукана! Решението е твое
      BMW E90 320D
      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        Колега, Вие карали ли сте с такива гуми ?А спукана такава ?
        Аз съм карал с чисто нови Пирели!Да пукал съм задна дясна!
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #19
          Поста беше насочен само и единствено към колегата Гуру на маслата.Не го приемайте масово като заяждане.И аз съм пукал задна гума и разбрах, че е спукана, без да имам датчици.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Може ли някой с 2-3 думи да обясни или да пусне за невежите линкче с обяснение и картинки какво представляват тези гуми? Просто от интерес

            Коментар


              #21
              bubachko написа:
              Може ли някой с 2-3 думи да обясни или да пусне за невежите линкче с обяснение и картинки какво представляват тези гуми? Просто от интерес
              Видео става ли?
              FIAT FORUM BULGARIA
              Ракията е над политиката

              Видео от Италфест 2011

              Коментар


                #22
                Отивам в Диана:- Добър ден.- Добър ден.- Ще може ли да монтираме 4 рънфлат гуми на джантите и да ги сменим на колата.- А, рънглат?- Да.- Може, за 4-те гуми монтаж на джантите и смяна на гумите на колата = 120лв- Аз - Приятен денОбадих се на едно място и ми казаха ела, ама само за монтаж.40лв монтаж на 4 рънфлат гуми. Ама ме предупредиха, че при тях не мога да направя демонтаж на гумите от джантите. За демонтажа си трябва спешъл машина, която да не се счупи. Показаха ми и парчета от стария им "палец" (онова нещо, което се бута между джантата и гумата и реално я изважда от джантата).Монтажа е по-лесен, защото реално 2-ма с две щанги допълнително помагаха на гумата да влезне в джантата.И най-готината част - тия гуми се изпъват на около 8 бара налягане, за да прилепнат на джантата след това. Компресора им беше нагласен на 8 бара да изключва. Едната гума не и стигна 8 бара за да изпука и да залепне на джантата та му дадоха още малко жега, та на около 8.3-8.4 бара изпука и се залепи за джантата.Яко.п.п.Возията почти не се промени. Може би се е променила малко, но може и да е въображение, защото търся промяната. Смятайте тази каручка как вози
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  BMW X54 гуми монтаж демонтаж баланс..... - 2,5 часа ( явно си е зор ) = 150лв с ДДС ( фактура... )Приятен ден...........

                  Коментар


                    #24
                    Виж малко мнения и тук http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=18640
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      idm написа:
                      BMW X54 гуми монтаж демонтаж баланс..... - 2,5 часа ( явно си е зор ) = 150лв с ДДС ( фактура... )Приятен ден...........
                      И промени ли се и с колко возията на джипа?

                      Коментар


                        #26
                        Аз съм за рънлфлат гума.Това че били опасни след спукване,си е чиста спекулация.Точно обратното е.
                        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                        Коментар


                          #27
                          Баси за тия цифри дето се коментират, не виждам къв е проблема като ти фъсне гумата да си я смениш с резервната.......е да, остава по голямата сигурност при гръмване при висока скорост, но тва е само един от многото фактори на пътя.......
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            #28
                            Аз пък съм с такива гуми отпред на GTV-то и вози много добре, а и ми ги монтираха на цената на нормална гума, та не виждам някакъв проблем с този тип гуми.

                            Коментар


                              #29
                              Не, няма проблем, само трябва като ги сложиш на джантите, да не ги махаш от тях докато не дойде време да ги изхвърлиш. Като се износят, режеш с ъглошлайфа и си свиркаш.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                Orcinus написа:
                                И промени ли се и с колко возията на джипа?
                                Сменихме Летните( които бяха такива ) с Зимни ( пак такива ). Не че е най-добрата кола но едвали може да се усети с нея разлика между различни модели гуми!

                                Коментар

                                Working...
                                X