emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рънфлат гуми
Collapse
X
-
-
Хайде и аз да се включа, като бивш собственик на RUN FLAT гуми...Моето БМВ беше с такива гуми, по-точно Пирели. Подмених ги с обикновени, въпреки че бяха чисто нови !!!!Колата ми е снабдена със система за следене на налягането на гумите!Преди да си купиш такива искам да подчертая няколко неща:1. Има огромна разлика във возията - возят супер твърдо!2. Ако си с един чифт джанти се готви за голямо изваждане на пари за всяка смяна!3. Относно машината - гумите се свалят и поставят, и с обикновена машина, но никой гумаджия не иска да се захваща, защото отнема изключително много време и усилие!!! - На мен не ми отказваха 4. Като предимство мога да кажа, че пазят изключително много джантата!5. Основното предимство е, че при спукване с висока скорост няма да се пребиеш!!!6. С рън флет гума можа да се кара до най-близкия сервиз за гуми със скорост до 90км/ч., когато е спукана!Аз съм пукал задна дясна гума и мога да ти кажа, че компа отчете, че е спукана!!! А като отидох да видя, нямаше видима разлика в налягането!!!Така си карах до гумаджията и не се усещаше, че е спукана! Решението е твоеBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
bubachko
Може ли някой с 2-3 думи да обясни или да пусне за невежите линкче с обяснение и картинки какво представляват тези гуми? Просто от интерес
Коментар
-
bubachko написа:Може ли някой с 2-3 думи да обясни или да пусне за невежите линкче с обяснение и картинки какво представляват тези гуми? Просто от интерес
Коментар
-
Отивам в Диана:- Добър ден.- Добър ден.- Ще може ли да монтираме 4 рънфлат гуми на джантите и да ги сменим на колата.- А, рънглат?- Да.- Може, за 4-те гуми монтаж на джантите и смяна на гумите на колата = 120лв- Аз - Приятен денОбадих се на едно място и ми казаха ела, ама само за монтаж.40лв монтаж на 4 рънфлат гуми. Ама ме предупредиха, че при тях не мога да направя демонтаж на гумите от джантите. За демонтажа си трябва спешъл машина, която да не се счупи. Показаха ми и парчета от стария им "палец" (онова нещо, което се бута между джантата и гумата и реално я изважда от джантата).Монтажа е по-лесен, защото реално 2-ма с две щанги допълнително помагаха на гумата да влезне в джантата.И най-готината част - тия гуми се изпъват на около 8 бара налягане, за да прилепнат на джантата след това. Компресора им беше нагласен на 8 бара да изключва. Едната гума не и стигна 8 бара за да изпука и да залепне на джантата та му дадоха още малко жега, та на около 8.3-8.4 бара изпука и се залепи за джантата.Яко.п.п.Возията почти не се промени. Може би се е променила малко, но може и да е въображение, защото търся промяната. Смятайте тази каручка как возиA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Виж малко мнения и тук http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=18640Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Orcinus
idm написа:BMW X54 гуми монтаж демонтаж баланс..... - 2,5 часа ( явно си е зор ) = 150лв с ДДС ( фактура... )Приятен ден...........
Коментар
-
Баси за тия цифри дето се коментират, не виждам къв е проблема като ти фъсне гумата да си я смениш с резервната.......е да, остава по голямата сигурност при гръмване при висока скорост, но тва е само един от многото фактори на пътя.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар