Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забраняват китайските ксенони

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Само да кажа за присветването. Това че не ви присветкат, не значи че не искат да го направят. Причини бол ...

    Коментар


      Вчера гледах по Дискавъри едно предаване"Да продадеш колата си"или нещо такова.Та там поставиха на един Лексус ксенонови лампи вместо оригиналните.И понеже следя темата си зададох въпроса тези там дали не знаят,че променят конструкцията или в Англия е разрешено/в един от по-горните постове колега споменаваше,че не е/.Не съм"против" нито съм "за"ксеноните.За мен е важно фаровете да са регулирани както трябва,за да не заслепяват насрещно движещите се.Вярно е,че има закон,както е вярно,че почти никой не го спазва.За това си регулирайте фаровете,но не на стената,а в сервиз,за да си светим по-малко в очите.
      PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
      Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

      Коментар


        в Англия е забранено да се монтира ксенон, като в закона/наредбата пише точно HIDобаче хората минават техническия преглед без проблемино там не го правят под път и над път като при нас, среща по-рядко точно заради забранатаи според приказки на местните - тяхната полиция знае че това обикновено са хора , които много се грижат за колите си (маняци с една дума )...и тези коли са в отлично техническо състояние и едва ли не си затварят очите
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          chaveto написа:
          Ами спри да разговаряш с органите тогава.Нал си много изряден?Спазвай правилата тогава.
          За кои органи става на въпрос Да изряден съм на 100%Спазвам ги до колкото мога.
          Ясно съм ти цитирал по горе.Значи приемаш нарушаването на закона слагайки по широки от предписаното гуми,но не приемаш да се слагат ксенони.Е де е логиката.Нали все си е нарушение на закона?Периодично всяка година има по една такава тема за шашкане на водачи.Помните ли маските за изкуствено дишане? А истерията покрай тях?А зелените елечета?А задължителните зимни гуми?...
          FIAT FORUM BULGARIA
          Ракията е над политиката

          Видео от Италфест 2011

          Коментар


            Stefanaki написа:
            И аз ще вляза в спама...Какво става ако моите ксенони не са "китайски", ами са най-редовни изпитани и одобрени от TÜV (пазя си всички документи, в които е записано - geprüfte Qualität vom TÜV mit 1 Jahre Garantiе)?Към колегата Dido_Lyubenov - не се вглеждай много подробно в книжката с инструкции на автомобила. В моята пише,ч е трябва да използвам масло SELENIA 10W-40, но колата откакто е при мен я "мъча" с всякакви 5W-40 без да нарушавам "отделянето на вредни емисии и шум, трябва да отговаря на спецификациите на МПС дадени от завода производител". И да не се засeгне някой. Без лоши чувства. Но със скапани закони и слаб контрол = такава е действителността (ксенони, водородни бълбукатори, затапен ЕГР, резонатор вместо катализатор............). Кой ли има интерес от това?
            E, обясни 5W-40 със същите специфкации ли е като 10W-40 ? Или тези символи са марката на маслото Не ти говоря за определена марка, колега. Това каква марка са гумите, ксеноните или маслото няма никакво значение.
            krasio_79bs написа:
            Българска кола има отдавна сглобявана у нас.Ама това е друга тема на размисъл.http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%...B5%D0%BD%D0%BE
            Ти на това Булгар-Рено, не му казвай българска кола, защото Рено е френски автомобил. Това че у нас се е произвеждал с едно Булгар отпред, не го прави български а сглобяван в БГ автомобил. Това беше по "бай Тошово" време, и нямаше как да се случи да произвеждаме и консумираме продуктите на "загниващия капитализъм", затова задължително трябваше да се подчертае че е произведено в соц-лагера. Единствените БГ МПС-та бяха мотопеди и мотоциклети БАЛКАН, патента за които продадохме на братски Китай. Затова сега внасяме от Китай родните мотопеди Балкан тип скутер . Произвеждахме и верижни трактори БУЛГАР, ама това е друга тема с тракторите. Да се придържаме към темата. Вече казах - ксенон на фарове без лупи - само ако е фар произведен за ксенонови светлини със съответните сертификати ! Иначе ще си сложа блиц-лампи на фаровете за мъгла и ще започна да ги пускам на ксенонаджиите вечер, така с една честота на примигване от около 5 -6 херца и да им правя очите на понички Ще хакна една и на мястото на третия стоп, че като ми се лепне някой такъв малоумник зад мен да му се отще от ксенони
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              Дидо, благодаря за идеята. Още днес ще си купя един блиц ефект за дискотека и довечера като го сглобя ще направя едно филмче и в Понеделник ще го кача. Лампата е импулсна с мощност 1000 вата. Може и една отпред да сложа със син филтър! :DПодобно нещо правихме с един асистент във Военото училище в Шумен, но с 10 000 ватова лампа от самолет. При един от опитите някакъв полковник видял отблясъцине и се обадил в пожарната! :D
              Няма начин да няма начин!

              Коментар


                Dido_Lyubenov написа:
                Вече казах - ксенон на фарове без лупи - само ако е фар произведен за ксенонови светлини със съответните сертификати ! Иначе ще си сложа блиц-лампи на фаровете за мъгла и ще започна да ги пускам на ксенонаджиите вечер, така с една честота на примигване от около 5 -6 херца и да им правя очите на понички Ще хакна една и на мястото на третия стоп, че като ми се лепне някой такъв малоумник зад мен да му се отще от ксенони
                Едно и също...тоя щял да си слага блицове,оня щял да кара на дълги,незнам си кво незнам си що...Карам предимно вечер,незнам дали само на мен ми е направило впечатление но НЕ САМО колите с ксенони от битака заслепяват!Не са ли регулирани фаровете както трябва няма значение дали с обикновенни крушки, с ксенони за по 300лв или с лупи ПАК заслепяват!Всеки това разправя като е лупа незаслепява,ДА съгласън съм но когато е НЕрегулирана е дори по лошо от рефлектора.Преди няколко вечери зад мен караше някъв мерц последната Ц-класа,фаровете и бяха с лупи и заводски ксенон предполагам,еми изтекоха ми очите,в продължение на 10км кара зад мен... ба*ти и скапаните фарове спрях на една отбивка и го пуснах пред мен.На кола 2010 година би трябвало светлините да отговарят на всички изисквания за безопасност....повече дразнят фаровете на с,ес,ж и незнам си кви класи с лилаво пенбян отенък отколкото някой фолф,вектра с ксенони за 50лв.Нищо лично.Мое мнение.
                Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                Коментар


                  Да не споменавам, че всякакви подобия на ЖИПКИ с ксенон, било то фабричен или не почти винаги и в каквито и да било ситуации заслепява.... в някои ситуации дори да са му регулирани фаровете като хората пак заслепява.Пример ще дам... .седя си аз на светофара с купето или служебния ми кенеф деу матиз и зад мене се довлиза някакъф джип с ксенон, на който фаровете са му на нивото на покрива ми.... ефекта е .....

                  Коментар


                    Racer GT написа:
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Вече казах - ксенон на фарове без лупи - само ако е фар произведен за ксенонови светлини със съответните сертификати ! Иначе ще си сложа блиц-лампи на фаровете за мъгла и ще започна да ги пускам на ксенонаджиите вечер, така с една честота на примигване от около 5 -6 херца и да им правя очите на понички Ще хакна една и на мястото на третия стоп, че като ми се лепне някой такъв малоумник зад мен да му се отще от ксенони
                    Едно и също...тоя щял да си слага блицове,оня щял да кара на дълги,незнам си кво незнам си що...Карам предимно вечер,незнам дали само на мен ми е направило впечатление но НЕ САМО колите с ксенони от битака заслепяват!Не са ли регулирани фаровете както трябва няма значение дали с обикновенни крушки, с ксенони за по 300лв или с лупи ПАК заслепяват!Всеки това разправя като е лупа незаслепява,ДА съгласън съм но когато е НЕрегулирана е дори по лошо от рефлектора.Преди няколко вечери зад мен караше някъв мерц последната Ц-класа,фаровете и бяха с лупи и заводски ксенон предполагам,еми изтекоха ми очите,в продължение на 10км кара зад мен... ба*ти и скапаните фарове спрях на една отбивка и го пуснах пред мен.На кола 2010 година би трябвало светлините да отговарят на всички изисквания за безопасност....повече дразнят фаровете на с,ес,ж и незнам си кви класи с лилаво пенбян отенък отколкото някой фолф,вектра с ксенони за 50лв.Нищо лично.Мое мнение.
                    Дай да се разберем като хората. Не е нормално на фарове с рефлектор, чиито стъкла са с едни такива релефни шарки за разпръскване на светлината така че да осветяват и в страни от колата с цел да виждаш пешеходците по тротоарите и канавките, да се оборудват със ксенонови светлини. Фарофете с лупи на късите концентрират светлинния поток така, че да не пречи на останалите участници в движението. Стъклата на тези фарове са без каквито и да е шарки и други подобни, които да разсейват светлината и тя да пречи на другите участници в движението. Това че някой малоумници си вирят варовете, за да карат само на къси заради ксенона, е съвсем отделен въпрос. Проблема им идва от това че обикновено дългите са с халогенни крушки, и силната светлина от късите им светлини им пречи да виждат надалеко като включат дълги. Има и един друг вид "тарикати", които си разменят кабелите на единия фар за дълги и къси, и както и да щтракнат превключвателя, все един фар им свети на дълги. Други пък дето имат отделни крушки за дълги икъси (с 4 фара ) си включват и четирите да светят и на къси... Малоумници много, но трябва вече от пътна полиция да се вземат в ръце и да сложат край на тарукатлъците по пътищата. Има наистина фарове без лупи, произведени да работят със ксенон, но техните рефлектори са други и стъклата им са без шарки.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      Racer GT написа:
                      Карам предимно вечер,незнам дали само на мен ми е направило впечатление но НЕ САМО колите с ксенони от битака заслепяват!Не са ли регулирани фаровете както трябва няма значение дали с обикновенни крушки, с ксенони за по 300лв или с лупи ПАК заслепяват!
                      Абсолютно вярно!Сега в сезона на мъглите, много добре се вижда къде светят фаровете. Срещал съм коли, на които левия фар осветява клоните на дърветата от дясно на пътя, а десният "бие" наляво в насрещното. При това когато се движи на къси светлини. Това са коли, които никога не са минавали физически на ГТП, претърпяли челен удар и в най-добрия случай оправени от квартален тенекеджия.На такива не само трябва да спират колите от движение, а направо трябва да ги претопяват или разфасоват в автоморгите.Между впрочем, това бе първоначалната идея на акцията, а не толкова ксеноните.Иначе новите автомобили имат автоматизирана система за регулиране на фаровете при "клякане" от натоварен багажник и задна седалка. В най-лошия случай има един превключвател за настройка от 0 до 3 съответно съответно за 1 пътник, за 2-3 пътника без багаж и при степен-3 е за пълно натоварване с 4 пътника и багаж до горе. Това ми е първата работа като се прибираме от село с пълен багажник - да сложа превключвателя на 3.
                      Няма начин да няма начин!

                      Коментар


                        krasio_79bs написа:
                        chaveto написа:
                        Ами спри да разговаряш с органите тогава.Нал си много изряден?Спазвай правилата тогава.
                        За кои органи става на въпрос Да изряден съм на 100%Спазвам ги до колкото мога.
                        Ясно съм ти цитирал по горе.Значи приемаш нарушаването на закона слагайки по широки от предписаното гуми,но не приемаш да се слагат ксенони.Е де е логиката.Нали все си е нарушение на закона?Периодично всяка година има по една такава тема за шашкане на водачи.Помните ли маските за изкуствено дишане? А истерията покрай тях?А зелените елечета?А задължителните зимни гуми?...
                        Я покажи къде пише, че нямаш право да слагаш по широки или тесни гуми от това което препоръчва производителя.Колега @Racer GT дистанция, нали знаеш как се определя дистанцията, защото много не зная.А точно ’джип" въобще не заслепява, като си имаш в предвид, че фаровете са на нивото на очите. Но когато е отзад и няма нужната дистанция то е ясно, че ще ти запали потника Аз с тези отзад проблем нямам, огледалото ел......... и всички ми стават зелени

                        Коментар


                          Чаве, в ей тоя пост по-назад го има черно на бяло-http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=951671#951671Чл. 10. (1) Моторно превозно средство или тегленото от него ремарке е техническинеизправно, ако има някоя от следните повреди или неизправности:9. по колелата и гумите:а) гумата не съответства по размер, налягане, допустимо натоварване и скорост на маркатаи модела на моторното превозно средство;б) гумата има разкъсвания;в) джантата е повредена или деформирана, липсва или е повреден елемент за закрепване наджантата към главината на колелото;г) дълбочината на протекторния рисунък на гумите на автомобилите и на мотоциклетите епо-малка от 1,6 мм;д) има вулканизирани или регенерирани предни гуми;е) не са балансирани колелата на лекия автомобил;
                          FIAT FORUM BULGARIA
                          Ракията е над политиката

                          Видео от Италфест 2011

                          Коментар


                            nikolovvd написа:
                            Racer GT написа:
                            Карам предимно вечер,незнам дали само на мен ми е направило впечатление но НЕ САМО колите с ксенони от битака заслепяват!Не са ли регулирани фаровете както трябва няма значение дали с обикновенни крушки, с ксенони за по 300лв или с лупи ПАК заслепяват!
                            Абсолютно вярно!Сега в сезона на мъглите, много добре се вижда къде светят фаровете. Срещал съм коли, на които левия фар осветява клоните на дърветата от дясно на пътя, а десният "бие" наляво в насрещното. При това когато се движи на къси светлини. Това са коли, които никога не са минавали физически на ГТП, претърпяли челен удар и в най-добрия случай оправени от квартален тенекеджия.На такива не само трябва да спират колите от движение, а направо трябва да ги претопяват или разфасоват в автоморгите.Между впрочем, това бе първоначалната идея на акцията, а не толкова ксеноните.Иначе новите автомобили имат автоматизирана система за регулиране на фаровете при "клякане" от натоварен багажник и задна седалка. В най-лошия случай има един превключвател за настройка от 0 до 3 съответно съответно за 1 пътник, за 2-3 пътника без багаж и при степен-3 е за пълно натоварване с 4 пътника и багаж до горе. Това ми е първата работа като се прибираме от село с пълен багажник - да сложа превключвателя на 3.
                            И Типо-то претърпя челен удар преди години...В сервиза не го бяха нагласили ,както трябва и фаровете биеха страшно ниско...Ама аз един ден се заех и ги оправих...Та на такива хора и да им претопят колите едва ли ще си вземат поука!Не е от колата ,а от шофьора!Такъв ни е манталитетът в нашата страна...На повечето не им пука за другите на пътя...
                            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                            Коментар


                              Ако ТИ, който четеш този пост - караш с ксенон на късите светлини и мислиш, че не заслепяваш, но от 3 коли една ти присветва, че я заслепяваш, какво правиш ТИ? а) присветваш също, за да докажеш, че си на къси и продължаваш, спокоен, че не си на дълги, а онзи се е объркалб) сваляш фаровете, за да не му пречиш, разминавате се, но нещо ти се струва, че светят много близо. Вдигаш ги пак. в) сваляш ги, но въпреки това продължават да ти присветват - какво правиш пък в този случай? г) още на другия ден махаш ксенона и слагаш предписани светлинид) сменяш фаровете от такива с рефлектор, на такива с лупа (пак за халогенна лампа)Аз първоначално правих както е посочено в отговор В, но продължиха да ми присветват и си смених фаровете. Така намалих отсрещното присветване от една на 3-4 коли, до 1 на 30-40-50 коли. Няма да твърдя дали преча или не, защото не съм апаратура. Никога не съм се движил срещу колата си. Искам да кажа, че тези на които не им присветват - може би не пречат много. Но тези на които им присветват, те не правят абсолютно нищо. Не им пука. Моля, не използвайте аргумента "не ми присветват". Аз като присветна - получавам отговор присветване и това е. Няма спасение с този слаб контрол от страна на пунктовете за ГТП.

                              Коментар


                                а) гумата не съответства по размер, налягане, допустимо натоварване и скорост на маркатаи модела на моторното превозно средство;
                                Какво значи размер, защото мога да променя цолажа и височината на гумата и отново да съм в размера :D Много от тези закони са писани от хора които не знаят какво е гума........ но това за гумите е друга тема и няма нищо общо с фаровете. Ако тръгнем да се хващаме за гумите, знаеш ли колко МПС-та трябва да се спрат от движение. Защото на поне 98% гумите не им отговарят на скоростния и тегловният индекс И само да ти кажа, че гумите ми отговарят на 100% на това което е дал производителя, но това не ми пречи да карам с превишена скорост.........Колегата Оги много добре е дал примера с това какво е редно да се направи. Повечето обаче като им светнеш да им кажеш, че пречат.... започват да те псуват... Много малък % ще се замислят за какво им светят.Преди 5г и аз карах с такъв ксенон, като започнах да се разминавам с други с такъв ксенон разбрах как се чувстват тези срещу мен. Свалих ксенона и го продадох, от тогава съм против това нещо.Мислиш ли, че при такива фарове ще си сложа ксенон.Ако фара е 100% изряден..... всичко останало си е газ****

                                Коментар

                                Working...
                                X