M5kov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забраняват китайските ксенони
Collapse
Заключена тема
X
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
Без по никакъв начин да се намесвам в темата за/против, мога да ви кажа как катаджията ще докаже. Преди няколко години на колега заядлив катаджия му спря колата от движение, заради това, че му беше леко огънат калника. Вече съм забравил за какво им беше спора, но просто накрая му взе талона, и след това трябваше да минава на каналите в КАТ. Той намери връзки, и мина без проблем, но си загуби един ден. Та по същия начин, ако искат, ще направят и с фаровете - нищо няма да доказват, просто по милиционерски ще ви отровят живота.
Коментар
-
Ако Полисмена реши, че фаровете ми не са наред и пречат на движението мога и пред него да ги сменя.Все пак предпочитам да виждам къде карам вечер, защото от дупки, животни и пешеходци спасение няма."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Такава е била технологията тогава.Предната ми кола беше шкода 120Л 1978 година с кръглите фарове като на жигулите.Не знам колко ще ми повярваш, но нейните фарове бяха по-ефективни от тези на Бравата."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Такава е била технологията тогава.Предната ми кола беше шкода 120Л 1978 година с кръглите фарове като на жигулите.Не знам колко ще ми повярваш, но нейните фарове бяха по-ефективни от тези на Бравата.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
M5kov написа:Такава е била технологията тогава.Предната ми кола беше шкода 120Л 1978 година с кръглите фарове като на жигулите.Не знам колко ще ми повярваш, но нейните фарове бяха по-ефективни от тези на Бравата.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
mnpenchev
tomny написа:Тя темата така и така си стана за/против HID китовете, искам да попитам тези, които не виждат с фабричните фарове, как, според вас, са се справяли бащите/дядовците ви с Жигулите и Москвичите, когато все още нямаше халоген, на същите пътища, и при същите правила за движение?
Коментар
-
Аналогиите ти са безсмислени, по какъв начин, според теб, счетоводителите с компютри пречат на тези с дебелите папки да си вършат работата?!? Изобщо, на моменти се изумявам, как има хора, които не могат да погледнат по-делеч от носа си?!? Не е ли очевидно, че дори и на ххх ксеноните да са направени грамотно, това не означава, че ууу и zzz ще имат гражданската съвест да ги направят така. За това, държавата е решила въпроса елементарно, просто там е забранено да се пипа, и точка по въпроса. Какво, да зачислят по един полицай на всеки водач, да преценява светлините му, и да го дебне кога ще размени крушките ли?! Пак питам, как така дядо ти с Жигулата е виждал, а ти не можеш, на същият път, със същите дупки, пешеходци, и колоездачи? Защото, от прочетеното разбирам, че колегите сменят светлините, именно защото не виждат с оригиналните фарове.
Коментар
-
Смених осветлението, колата си я харесвам дори с грешките на производителя.Между другото не знам какво сте се завайкали... Като ви светнат на дълги да не би да кривите по шанците?!Сещам се за една фраза от един виц..."Жена, напоследък много сме се изнервИли.""Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Чесането на геги е световен феномен Цяло форумче. http://www.hidplanet.com/forums/show...ogen-projector ...someone suggesting their drop in kit in their 15 year old corolla is good because other motorists "do not flash them". First off, it’s illegal as are most of the things we do here - fyi before you make the plunge. It’s a direct violation of DOT law to put an HID kit in a housing designed for halogen bulbs... Lest any newbies get the wrong idea - objectively, the only measure that counts, pnp kits never work well in any halogen light. Not in halogen reflectors. Not in halogen projectors. Many people think they work OK but the reality is most people don’t know how to really evaluate the beam pattern that they see with their own eyes. It sounds odd but it’s true. It’s the very reason we headlight designers never ever rely solely on what our eyes see as a measure of whether or not a headlight is good. Subjectively they may seem good to you. Objectively none of them work well. It’s a matter of simple physics and the incompatibility of the light produced by the HID burner and the light required by the halogen projector. A halogen headlight depends on the location of the hotspot of the filament being precisely positioned to a tolerance of +/- 0.25mm. The hotspots of a HID bulb (thats right there are TWO) are 5 mm apart. A few years back an Infiniti projector was found to be slightly out of DOT compliance. The DOT made sure Infiniti recall all non-complying projectors and replaced them with compliant ones. The sad part is that this argument persists on half of the threads on this site. the whole point i tried to make was while there may be a ton of variation between hid projectors, they were designed around an hid bulb light source using completely different methods than what you would use for a halogen bulb. in many cases, like the TL bowl revision, it is impossible to see any difference with your eyes yet the pics of the output tell a whole different story. there is no way to say well, they look similar enough so they should work the same way. it is unscientific. the only way to really compare projectors is on a computer screen using a light simulation software. nowhere did i say there is only one correct design. there can be hundreds of acceptable designs so long as they were designed around an hid bulb to start with. while i have seen halogen projectors fitted with hid kits that perform reasonably well (in my opinion), there is so much potential for different results that there is no way to say for sure. just look at how much time, work, and money Matt and his team put into the s2k-r projectors, including help from the original projector designer! and they still could not get a working model that was anywhere near road legal, after over a year of testing and building prototypes. Yes this forum is about retrofitting. And a retrofit done right, while not legal, won’t be a danger to oncoming motorists. HID kits in halogen projectors do present a danger to oncoming traffic. And while the emphasis here is on performance surely we’re not such a selfish, "look at what I’ve got", bunch of people to think that we can throw road safety out of the window? Headlight performance is NOT defined by just how good we think our headlights are - it’s defined by a compromise of good performance while maintaining road safety for the drivers with whom WE SHARE THE ROAD. Any retrofitter who doesn’t consider this should not be in the retrofitting business.You can believe what you like, but any professional lighting engineer (and despite your ridiculous assertion the contrary we do exist) and any standards body will tell you that without the proper equipment (which does not include just the human eye BTW) your assessment/analysis is without merit.There really is no difference between a kid putting a HID kit in their 15 year old Corolla and you putting a HID kit in a halogen projector - you both lack the necessary equipment to objectively evaluate the results. You are right in saying there is more than one combination of bowl and lens that will produce a compliant headlight. But this does not mean that putting a HID bulb where a halogen is supposed to be will work. In fact it has never ever been shown to work properly. The other problem with HID kits is the lack of quality control in the placement of the arc chamber.Повечето цитати са от човек, който се занимава с проектиране на светлини. :PЗа щастие има и такива хора: I would be cautious about putting HID’s in halogen projectors because they will not likely have proper cutoff. I put an aftermarket set in my 2009 wrx (which had halogen projetors) and although the light output was significantly better than halogen bulbs, glare was terrible for oncoming drivers - those things would blind people on a highway overpass as I’m driving by on the highway. Took them out shortly after for safety reasons.Правото, науката и техниката са безсилни пред вироглавието...Всъщност можем ли да храним крава с пържоли Защо не!? Пържолите се приемат през устата, влизат някъде, където става нещо, и излизат от едно друго място, ако преживее добичето Е, именно това е пинизът - какво става вътре. :P1.13. Заглавията и мненията на темите се изписват задължително на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК. Изключение прави само международният раздел - "International (English zone)". Модераторски екип.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар