Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забраняват китайските ксенони

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ogi28b написа:
    ... Jimy - там, откъдето си взел снимката на двете лампи, мисля, че бяхме коментирали в същата тема, че източникът на светлина е на едно ниво по височината на лампата, но жичката има строго фиксирана позиция (по-точно стои във фокуса), докато в ксеноновата лампа се счита, че източникът на светлина е самото балонче, което е доста по-голямо и на практика се размива фокусът. Това води до малко по-неясни очертания на снопа.
    До тук добре, НО щом центъра им е еднакъв ,следва че проблем няма!!! Поне аз си представям така нещата: светлината в единия случай идва от една точка, а в другия е като концентрична сфера с център същата точка? Може и да бъркам?!
    janyboy написа:
    ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ПЪТНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВАЧл. 9. Разрешава се движението на пътно превозно средство по пътищата, ако то отговаря на определените от производителя изисквания за експлоатация, на този правилник и на наредбите по чл. 8, ал. 3 и чл. 36, ал. 3 от Закона за движението по пътищата.Чл. 10. (1) Моторно превозно средство или тегленото от него ремарке е технически неизправно, ако има някоя от следните повреди или неизправности:1...12. по осветителната уредба:а) изменени са броят, типът, цветът и разположението на предписаните светлини, с изключение на светлините за мъгла;б) светлините не са регулирани;в) не светят дългите, късите, габаритните светлини или стоп-светлините; ...
    И пак да питам: как определяте типа на осветлението за автомобила си? Какво означава тип или "на нищо отговарящ китайски стандарт" ... " Н1 " ?
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      @Jimy: Нямат НИКАКЪВ уред с който законово да ме спрат от движение. Примерно. Нямат и уред/стенд/кво да е с което да докажат дали ксеноновият ми комплект е оргиналдъ от капалъ чаршъ или такъв оригинален от Италия. Имам си и пръскалки и фенери и лупи.Някой по-горе писа, че лупите за ксенон и за "халоген" били различни? Кво речи? Я пак? Оги и той се насили да разсъждава за призми и синьо-зелени светлини - повярвайте ми, ако не е лазерна кохерентна светлина - пука и за "дължината на вълната" на призмата... Физика, ама някои са слушали, други гледали, а трети сме си бъркали в носа...Вярно, може много да се изкара с малко химия + физика, ама хайде да не си надценяваме чак толкова фаровете, става ли?
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        ogi28b написа:
        pablo_pz написа:
        ...еми да ме извиняват много ама след стенда на светлините линията на наклона на снопа светлина си е същата-говорим си за ксенон в рефлектор.За фаровете за мъгла се повтаря пак същото,след реглажа снопа светлина си е пак на същата линия като при обикновената крушка,та много ми е чудно какъв е проблема и на кой преча.
        Ама ти сериозно ли го каза това? Проблемът, колега, е в това, че в тъмната част имаш отблясъци, които не трябва да са там. Ти на стената го виждаш като тъмно, ама то е тъмно защото под него имаш много повече светло. Виждаш очертанието и си мислиш, че всичко е наред. Но ако измериш интензитета на "тъмното", ще видиш колко много светлина има там. Виждането на очертанието не е никакъв критерии. То и аз като си пусна Рамщайн в 02:00 часа, "волумето" на 3, с един скромен усилвател ямаха за домашно ползване, 5х130, съм сигурен че не преча на никакви комшии, както и не преча на целия блок и не се чувам на горния светофар чак, защото на стария касетофон пак си пусках Рамщайн, ама на касетка, и пак волумето го усилвах на 3. Сигурен съм че всички спят спокойно, а аз си слушам Рамщайн на 3. Никак не ми се правят скици за нещо, което го пише в учебника по физика за 7 клас. На твоето Типо след фейслифта гладко ли му е стъклото? Ако не - няма какво да коментираме. Това разграфяване, което има точно определена форма и точно определени ъгли на разграфеното, е предвидено да насочва точно определен вид светлина, с определени дължини на вълните на компонентите. Като пуснеш през него други компоненти, с други дължини, се получава "мани-бегай". Направи си експеримент - намери една призма и пусни през нея два успоредни снопа светлина - жълтеникава и синкава. После виж дали след призмата все още са успоредни и кой цвят къде свети. Това ти е само един от факторите, които влияят на разпръскването на светлината и създаването на отблясъци. Jimy - там, откъдето си взел снимката на двете лампи, мисля, че бяхме коментирали в същата тема, че източникът на светлина е на едно ниво по височината на лампата, но жичката има строго фиксирана позиция (по-точно стои във фокуса), докато в ксеноновата лампа се счита, че източникът на светлина е самото балонче, което е доста по-голямо и на практика се размива фокусът. Това води до малко по-неясни очертания на снопа.
        Ако имаш път към Пазарджик звънни един телефон да направим експеримента дето го написах заедно и ако си прав ща черпа.....................С радиото не ми се спори ама грам.И тва за учебника за 7-ми клас дето го пишеш как да си го обяснявам-че съм неграмотен,тъп или какво?Не знам с какво си вадиш хляба ама се занимавам с авто жичкаджийство и ти е бедна фантазията колко ксенонови крушки са ми минали през ръцете + всичките патрулки на Пз-к са с ксенон правен от фирмата на мой приятел и лично съм помагал.На Астрите на полицията нали са им гладки стъклата и какво от това-с биташкия ксенон свети едно,с марката поставяна от моя приятел е съвсем друга бира.Разлика има и в балоните на крушките-при мърляка са едни,при тези други.Така че,не е нужно да ме учиш на пропуснатото в 7-ми клас,а да се позовем на тестовете,жалко е че нямам снимкови доказателства.И още един тест-на моето Типо качвах за проба марка Каиксен(тайвански ксенон),който оригинално се вгражда в Деу и още една камара марки от тея страни и тва дето ми го вреш в очите за разсейките можеш да го забравиш като цяло,цената на комплекта е към 350-400 кинта.Та тва е от моя скромен опит,пък ти си говори за физики и ала бала.И сега се сещам сигурно и какво ще последва,може би бан за некое време щото разбираш ли не съм взел ммнението на модератора за меродавно.Поздрави от Пазарджик.
        запален фиатаджия
        1.6 DOHC with carb Weber DMTR 92/250,???HP-project is finished,LPG tuning

        Коментар


          Въпреки че ми изгоря ксенона, който беше 6000к в събота си поръчах нов на 4300к. Най- вече защото ме дразнеше толко синеещо.Днес ще си го взема... обаче напук на цялата простотия ( в събота отварях фаровете да ги мия отвътре) накрая стария ксенон е оказа, че работи въпреки че нещо бръмчат баластите.Сега м мисля новия ксенон да го сложа на късите, а тоя 6000к-то се чудя какво да го правя? Ако го сложа на дългите дали ще има проблем ако ме спрат на проверка? Иначе като карам попринцип избягвам да карам вечерно време, а да не говорим, че по маршрута ми Своге<-> София през Костинфрод реално при нормално каране не ми се налага да пускам дългите. Или да го сложа на халогените. Някой по- горе беше цитирал разни извадки от закона и там пишеше че тия работи за светлините важат за къси-дълги за халогените стига да не светят в небето може да са какъвто цвят си искаш ?!

          Коментар


            Колега със или без ксенон пак могат да те спрат за проверка.Въпроса е дали са ти регълирани форовете добре и да не заслепяват насрешно движищети се.И аз съм с ксенон на са ми регулирани добре и съм ги дал да светят максимално на долу.И по този начин не заслепявам останалите.
            първият ми автомобил беше ЖИГУЛИ
            Lancia Kappa 2.020v 155 H.P
            Велико Търново/ Горна Оряховица там ми е корена

            Коментар


              Попринцип фаровете на положение 0 са ми регулирани нормално без да заслепявам, а попринцип дори и без да возя нищо в багажника карам на положение -1 та съвсем да не преча на останалите.Въпроса ми беше, че в цитатите по горе умните хора от КАТ писали, че щел ида следят за сини фарове, защото те заслепявали (WTF)....

              Коментар


                Най-добре не слагайте над 6000к.Щото синее и го смятат за газария.Започва заяждане и излишен спор.Аз съм с 6000 добре регулирани са ми фаровете и съм минавал вече многократно покрай тях,но не са ме спирали дори и за проверка да чукна на дърво.
                FIAT BRAVO 1.6
                FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                Коментар


                  5000k светят като 6000к.Значи 4000 може да го докара г/д.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    emzo написа:
                    5000k светят като 6000к.Значи 4000 може да го докара г/д.
                    4300 мисля беше стандартния.
                    FIAT BRAVO 1.6
                    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                    Коментар


                      В събота ще снимам и ще покажа на купе, на еднакви фарове каква е разликата от 6000 с 4300.

                      Коментар


                        Каквото и К да сложите никога няма да докарате фабричен ксенон.
                        Някой по-горе писа, че лупите за ксенон и за "халоген" били различни? Кво речи? Я пак?
                        Колега ако случайно знаеш за нещо универсално..... го патентовай, ще оставиш доста очни...... специалисти без работа, но е важен крайният ефект

                        Коментар


                          Трябва да забранят КСЕНОНИТЕ, КОИТО СА В РЕФЛЕКТОРЕН ФАР (ТИП ФУНИЯ), БЕЗ ЛУПА. Защото ксеноните с лупа даже и по-малко блестят когато си близо и леко в страни от него сравнено с халогенен фар например с по-силна от предписаните ватове крушка.
                          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                          Коментар


                            chaveto написа:
                            Каквото и К да сложите никога няма да докарате фабричен ксенон.
                            Някой по-горе писа, че лупите за ксенон и за "халоген" били различни? Кво речи? Я пак?
                            Колега ако случайно знаеш за нещо универсално..... го патентовай, ще оставиш доста очни...... специалисти без работа, но е важен крайният ефект
                            И как точно предлагаш господин милицюнера да разбере аджаба лупата ми за ксенон или халоген е ? браво без лупи 6кднес ще се опитам да направя снимка и с лупа

                            Коментар


                              Тази тема заприличва на онази за зимните гуми
                              Alfa 159 SW 2.4 Ti
                              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                              Коментар


                                Insane написа:
                                Попринцип фаровете на положение 0 са ми регулирани нормално без да заслепявам, а попринцип дори и без да возя нищо в багажника карам на положение -1 та съвсем да не преча на останалите.Въпроса ми беше, че в цитатите по горе умните хора от КАТ писали, че щел ида следят за сини фарове, защото те заслепявали (WTF)....
                                +1.И аз така и баластите са скрити.Хем не заслепявам, хем не се вижда под капака къв е ксенона. Естествено с браво фабричен ксенон няма как да имам, но със Стило..Да не забравяме кой ще оценява фабрични ли са или не са фаровете.
                                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X