... Jimy - там, откъдето си взел снимката на двете лампи, мисля, че бяхме коментирали в същата тема, че източникът на светлина е на едно ниво по височината на лампата, но жичката има строго фиксирана позиция (по-точно стои във фокуса), докато в ксеноновата лампа се счита, че източникът на светлина е самото балонче, което е доста по-голямо и на практика се размива фокусът. Това води до малко по-неясни очертания на снопа.
До тук добре, НО щом центъра им е еднакъв ,следва че проблем няма!!! Поне аз си представям така нещата: светлината в единия случай идва от една точка, а в другия е като концентрична сфера с център същата точка? Може и да бъркам?!
janyboy написа:
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ПЪТНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВАЧл. 9. Разрешава се движението на пътно превозно средство по пътищата, ако то отговаря на определените от производителя изисквания за експлоатация, на този правилник и на наредбите по чл. 8, ал. 3 и чл. 36, ал. 3 от Закона за движението по пътищата.Чл. 10. (1) Моторно превозно средство или тегленото от него ремарке е технически неизправно, ако има някоя от следните повреди или неизправности:1...12. по осветителната уредба:а) изменени са броят, типът, цветът и разположението на предписаните светлини, с изключение на светлините за мъгла;б) светлините не са регулирани;в) не светят дългите, късите, габаритните светлини или стоп-светлините; ...
И пак да питам: как определяте типа на осветлението за автомобила си? Какво означава тип или "на нищо отговарящ китайски стандарт" ... " Н1 " ?
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
@Jimy: Нямат НИКАКЪВ уред с който законово да ме спрат от движение. Примерно. Нямат и уред/стенд/кво да е с което да докажат дали ксеноновият ми комплект е оргиналдъ от капалъ чаршъ или такъв оригинален от Италия. Имам си и пръскалки и фенери и лупи.Някой по-горе писа, че лупите за ксенон и за "халоген" били различни? Кво речи? Я пак? Оги и той се насили да разсъждава за призми и синьо-зелени светлини - повярвайте ми, ако не е лазерна кохерентна светлина - пука и за "дължината на вълната" на призмата... Физика, ама някои са слушали, други гледали, а трети сме си бъркали в носа...Вярно, може много да се изкара с малко химия + физика, ама хайде да не си надценяваме чак толкова фаровете, става ли?
...еми да ме извиняват много ама след стенда на светлините линията на наклона на снопа светлина си е същата-говорим си за ксенон в рефлектор.За фаровете за мъгла се повтаря пак същото,след реглажа снопа светлина си е пак на същата линия като при обикновената крушка,та много ми е чудно какъв е проблема и на кой преча.
Ама ти сериозно ли го каза това? Проблемът, колега, е в това, че в тъмната част имаш отблясъци, които не трябва да са там. Ти на стената го виждаш като тъмно, ама то е тъмно защото под него имаш много повече светло. Виждаш очертанието и си мислиш, че всичко е наред. Но ако измериш интензитета на "тъмното", ще видиш колко много светлина има там. Виждането на очертанието не е никакъв критерии. То и аз като си пусна Рамщайн в 02:00 часа, "волумето" на 3, с един скромен усилвател ямаха за домашно ползване, 5х130, съм сигурен че не преча на никакви комшии, както и не преча на целия блок и не се чувам на горния светофар чак, защото на стария касетофон пак си пусках Рамщайн, ама на касетка, и пак волумето го усилвах на 3. Сигурен съм че всички спят спокойно, а аз си слушам Рамщайн на 3. Никак не ми се правят скици за нещо, което го пише в учебника по физика за 7 клас. На твоето Типо след фейслифта гладко ли му е стъклото? Ако не - няма какво да коментираме. Това разграфяване, което има точно определена форма и точно определени ъгли на разграфеното, е предвидено да насочва точно определен вид светлина, с определени дължини на вълните на компонентите. Като пуснеш през него други компоненти, с други дължини, се получава "мани-бегай". Направи си експеримент - намери една призма и пусни през нея два успоредни снопа светлина - жълтеникава и синкава. После виж дали след призмата все още са успоредни и кой цвят къде свети. Това ти е само един от факторите, които влияят на разпръскването на светлината и създаването на отблясъци. Jimy - там, откъдето си взел снимката на двете лампи, мисля, че бяхме коментирали в същата тема, че източникът на светлина е на едно ниво по височината на лампата, но жичката има строго фиксирана позиция (по-точно стои във фокуса), докато в ксеноновата лампа се счита, че източникът на светлина е самото балонче, което е доста по-голямо и на практика се размива фокусът. Това води до малко по-неясни очертания на снопа.
Ако имаш път към Пазарджик звънни един телефон да направим експеримента дето го написах заедно и ако си прав ща черпа.....................С радиото не ми се спори ама грам.И тва за учебника за 7-ми клас дето го пишеш как да си го обяснявам-че съм неграмотен,тъп или какво?Не знам с какво си вадиш хляба ама се занимавам с авто жичкаджийство и ти е бедна фантазията колко ксенонови крушки са ми минали през ръцете + всичките патрулки на Пз-к са с ксенон правен от фирмата на мой приятел и лично съм помагал.На Астрите на полицията нали са им гладки стъклата и какво от това-с биташкия ксенон свети едно,с марката поставяна от моя приятел е съвсем друга бира.Разлика има и в балоните на крушките-при мърляка са едни,при тези други.Така че,не е нужно да ме учиш на пропуснатото в 7-ми клас,а да се позовем на тестовете,жалко е че нямам снимкови доказателства.И още един тест-на моето Типо качвах за проба марка Каиксен(тайвански ксенон),който оригинално се вгражда в Деу и още една камара марки от тея страни и тва дето ми го вреш в очите за разсейките можеш да го забравиш като цяло,цената на комплекта е към 350-400 кинта.Та тва е от моя скромен опит,пък ти си говори за физики и ала бала.И сега се сещам сигурно и какво ще последва,може би бан за некое време щото разбираш ли не съм взел ммнението на модератора за меродавно.Поздрави от Пазарджик.
запален фиатаджия
1.6 DOHC with carb Weber DMTR 92/250,???HP-project is finished,LPG tuning
Въпреки че ми изгоря ксенона, който беше 6000к в събота си поръчах нов на 4300к. Най- вече защото ме дразнеше толко синеещо.Днес ще си го взема... обаче напук на цялата простотия ( в събота отварях фаровете да ги мия отвътре) накрая стария ксенон е оказа, че работи въпреки че нещо бръмчат баластите.Сега м мисля новия ксенон да го сложа на късите, а тоя 6000к-то се чудя какво да го правя? Ако го сложа на дългите дали ще има проблем ако ме спрат на проверка? Иначе като карам попринцип избягвам да карам вечерно време, а да не говорим, че по маршрута ми Своге<-> София през Костинфрод реално при нормално каране не ми се налага да пускам дългите. Или да го сложа на халогените. Някой по- горе беше цитирал разни извадки от закона и там пишеше че тия работи за светлините важат за къси-дълги за халогените стига да не светят в небето може да са какъвто цвят си искаш ?!
Колега със или без ксенон пак могат да те спрат за проверка.Въпроса е дали са ти регълирани форовете добре и да не заслепяват насрешно движищети се.И аз съм с ксенон на са ми регулирани добре и съм ги дал да светят максимално на долу.И по този начин не заслепявам останалите.
първият ми автомобил беше ЖИГУЛИ
Lancia Kappa 2.020v 155 H.P
Велико Търново/ Горна Оряховица там ми е корена
Попринцип фаровете на положение 0 са ми регулирани нормално без да заслепявам, а попринцип дори и без да возя нищо в багажника карам на положение -1 та съвсем да не преча на останалите.Въпроса ми беше, че в цитатите по горе умните хора от КАТ писали, че щел ида следят за сини фарове, защото те заслепявали (WTF)....
Най-добре не слагайте над 6000к.Щото синее и го смятат за газария.Започва заяждане и излишен спор.Аз съм с 6000 добре регулирани са ми фаровете и съм минавал вече многократно покрай тях,но не са ме спирали дори и за проверка да чукна на дърво.
FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Трябва да забранят КСЕНОНИТЕ, КОИТО СА В РЕФЛЕКТОРЕН ФАР (ТИП ФУНИЯ), БЕЗ ЛУПА. Защото ксеноните с лупа даже и по-малко блестят когато си близо и леко в страни от него сравнено с халогенен фар например с по-силна от предписаните ватове крушка.
Каквото и К да сложите никога няма да докарате фабричен ксенон.
Някой по-горе писа, че лупите за ксенон и за "халоген" били различни? Кво речи? Я пак?
Колега ако случайно знаеш за нещо универсално..... го патентовай, ще оставиш доста очни...... специалисти без работа, но е важен крайният ефект
И как точно предлагаш господин милицюнера да разбере аджаба лупата ми за ксенон или халоген е ? браво без лупи 6кднес ще се опитам да направя снимка и с лупа
Попринцип фаровете на положение 0 са ми регулирани нормално без да заслепявам, а попринцип дори и без да возя нищо в багажника карам на положение -1 та съвсем да не преча на останалите.Въпроса ми беше, че в цитатите по горе умните хора от КАТ писали, че щел ида следят за сини фарове, защото те заслепявали (WTF)....
+1.И аз така и баластите са скрити.Хем не заслепявам, хем не се вижда под капака къв е ксенона. Естествено с браво фабричен ксенон няма как да имам, но със Стило..Да не забравяме кой ще оценява фабрични ли са или не са фаровете.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар