Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забраняват китайските ксенони

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    То и тримата (заедно с jenshen73), защитаваме една позиция, ама нали трябва да се спори, и обяснява на дълго и широко .
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      Абе, джуро да става Ето нещо интересно. Няма да пускам линк, за да не е реклама,но за пръв път виждам някой от продаващите разни китаистики да пишат:- Точен цвят отгорарящ на европейските стандарти и намаляващ до минимум заслепяването на другите водачи.- Всички системи разполагат със сертификати за качество Е-4 и СЕ.- Фабриката производеител е сертифицирана по ISO9001, TS16949, ISO14000.Май това в комбинация с прожектори неутрализира спирането от движение И още една щуротия за Н4 Някой има ли опит с тези? Така изместен май не е много подходящ за дълги този "халоген" За тези двойните на друго място също пише: Единична ксенон + халоген система с дигитални баласти и модел на крушката H4.Сертифицирана по CE и E24. И определено са за обикновен рефлектор. Какво правим тогава!? Ше пишеме ли!? Ше се черпиме ли!?
      Прикачени файлове
      Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

      Коментар


        Ето заради такива крушки ще ни глобяват.Това е наи голямото менте на света.Ще заслепява не ами и Папата да ви настроят фаровете пак ще заслепява.Тая крушка няма елементарна да не кажа никаква насоченост.Тежко му на някои ако кара срещу теб ако имаш такава ксенонова система :D H4+HALOGEN трябва да е точно ето такава крушката.Поне да има няква насоченост.Не съм против ксенона.Аз лично продавам и монтирам.Против съм за това че се слагат абсолютни ментета като тая крушка по горе и си мислим че не заслепяваме. :D
        Прикачени файлове
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          Одеве видях една патрулка и скочих на спирачките.Спрях си като пич и ги питах.Отоговора беше:Ако са регулирани - няма проблем.Като им подчертах, че говоря за ксенон на рефлектор.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Това означава, че протича една обикновена акция "Светлина" или че ченгетата не знаят за кво става въпрос или че КАТ пуска партенки, защото не знаят как да се справят със собствената си безмозъчност, но и за малко придаване на важност?
            Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

            Коментар


              DEYAN IYI написа:
              Това означава, че протича една обикновена акция "Светлина" или че ченгетата не знаят за кво става въпрос или че КАТ пуска партенки, защото не знаят как да се справят със собствената си безмозъчност, но и за малко придаване на важност?
              Всъщност партенките ги пускат журналистите, а ние понеже сме балъци - правим съдържание във форума. Всяка година е осветление + гуми, а тази година е ксеноново осветление + зимни гуми...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                jenshen73 написа:
                DEYAN IYI написа:
                Това означава, че протича една обикновена акция "Светлина" или че ченгетата не знаят за кво става въпрос или че КАТ пуска партенки, защото не знаят как да се справят със собствената си безмозъчност, но и за малко придаване на важност?
                Всъщност партенките ги пускат журналистите, а ние понеже сме балъци - правим съдържание във форума. Всяка година е осветление + гуми, а тази година е ксеноново осветление + зимни гуми...
                Съгласен, но да видим догодина... дебели дрехи и топли обувки.

                Коментар


                  Типото ми е фейслифта,модел `93 година,имам монтиран би ксенон Н4 на късите и Н3 на фаровете за мъгла,еми да ме извиняват много ама след стенда на светлините линията на наклона на снопа светлина си е същата-говорим си за ксенон в рефлектор.За фаровете за мъгла се повтаря пак същото,след реглажа снопа светлина си е пак на същата линия като при обикновената крушка,та много ми е чудно какъв е проблема и на кой преча.И понеже всички говорят за мега новите и електронизирани возила и как се саморегулират фаровете,та да вметна и аз малко инфо-на Типото има монтирана хидравлична система пълна с антифриз която регулира фаровете според товара,на заден лъв носач има бутало което е на шарнирно съединение откъм купето и откъм носача,при товар буталото натиска антифриза и сваля фаровете надолу.Тая система е тествана и тя и си бачка безотказно.Та при всички тея неща дето споменах мисля,че не е проблем в крушката каква ще бъде,а изправността на цялата осветителна система на автомобила и съпровождащите я механизми и агрегати,нима при презареждане на акумулатора и зле регулирани фарове с обикновени крушки няма да стават слепци насрещно движещите се автомобили?Тоя ефект съм го виждал на Алфа 145 с обикновена крушка и лупа и смея да твърдя че беше ужас да стоиш срещу колата камо ли да се мъчиш да караш срещу нея.Не ми се занимава да си ръчкам по колата иначе ще направя един експеримент,правя снимка на снопа светлина срещу стената с ксенона и после свалям ксенона,монтирам обикновена крушка и пак срещу стената,сигурен съм че няма да мръдне снопа нагоре или надолу.И друго баластите ми няма как да се видят,щото са монтирани зад фара на маската на колата,кьорав кабел не се вижда отникъде,как господата ще преценяват кое какво е във фара или ше ме карат да свалям на асфалта всичко дето е около и във фара?
                  запален фиатаджия
                  1.6 DOHC with carb Weber DMTR 92/250,???HP-project is finished,LPG tuning

                  Коментар


                    emzo написа:
                    Одеве видях една патрулка и скочих на спирачките.Спрях си като пич и ги питах.Отоговора беше:Ако са регулирани - няма проблем.Като им подчертах, че говоря за ксенон на рефлектор.
                    Няма как с ксенон на рефлектор да минеш преглед, е освен ако някой не си затвори очите или ако фара не си е пригоден за ксенон.На този етап тези с лупите няма да имат проблем, но ако се направи закон........ няма как да карат с ксенон дори и на лупа. Самата лупа е различна за халоген и ксенон, другите неща няма да ги изброявам.

                    Коментар


                      ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ПЪТНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВАЧл. 9. Разрешава се движението на пътно превозно средство по пътищата, ако то отговаря на определените от производителя изисквания за експлоатация, на този правилник и на наредбите по чл. 8, ал. 3 и чл. 36, ал. 3 от Закона за движението по пътищата.Чл. 10. (1) Моторно превозно средство или тегленото от него ремарке е технически неизправно, ако има някоя от следните повреди или неизправности:1...12. по осветителната уредба:а) изменени са броят, типът, цветът и разположението на предписаните светлини, с изключение на светлините за мъгла;б) светлините не са регулирани;в) не светят дългите, късите, габаритните светлини или стоп-светлините;Ето за какво могат да те глобят.Слагайки ксенон дали ще е на лупа или рефлектор на кола произведена с фарове за халогенна крушка вие променяте : типът на крушката и цветът на крушката(ако сложите нещо над 4300К).Така че тези който са с лупи или са си вградили допълнително лупи и сложат ксенон също са в нарушение.Това че на ГТП ни пускат с монтиран допълнително/нефабричен ксенон си е техен проблем.Не би трябвало това да се случва.От друга страна ако сте минали ГТП с ксенона това би означавало че всичко по колата включително и осветителната уредба е в норма и колата ви е технически изправна.Това е според мен.

                      Коментар


                        janyboy написа:
                        ...От друга страна ако сте минали ГТП с ксенона това би означавало че всичко по колата включително и осветителната уредба е в норма и колата ви е технически изправна.Това е според мен.
                        Означава и друго, че си минал преглед без да си с промени по осветлението и на другия ден си монтирал ксенони. На прегледа не те спират, но не мисля, че биха се ангажирали с друга позиция, то е все едно за услугата, че те пускат, да ги накиснеш, че не са си свършили работата...
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                        Коментар


                          Airfan написа:
                          jenshen73 написа:
                          DEYAN IYI написа:
                          Това означава, че протича една обикновена акция "Светлина" или че ченгетата не знаят за кво става въпрос или че КАТ пуска партенки, защото не знаят как да се справят със собствената си безмозъчност, но и за малко придаване на важност?
                          Всъщност партенките ги пускат журналистите, а ние понеже сме балъци - правим съдържание във форума. Всяка година е осветление + гуми, а тази година е ксеноново осветление + зимни гуми...
                          Съгласен, но да видим догодина... дебели дрехи и топли обувки.
                          Плюс чувалче пясък, кирка, лопата и снегорин на буксир ако закъсаш нейде из чукарите в пряспа. Ма моля ти се, преди години 3 редакционни екипа на 3 различни варненски медии хукнаха към гробищата да снимкат паднал двуместен самолет от чието падане полицията вече изкарала 300 пострадали от които - нито един жив...@janyboy: Без разкостване на фаровете - няма как да докаже, че цветът ми е различен, ако не е син, зелен, червен или лилав. Докато светя с 3400 - 4500 Келвина - няма как да ми измерят цветната температура дали е 3200Келвина, при това на пътя докато са ме спрели за регулярна проверка. Но пък точно от това най-малко се притеснявам. Чувам, че в КАТ и МВР имало много служители - или са се изнесли от Варна или не смеят да излязат на студеното да не настинат - поне от месец не съм виждал кьорав полицай/патрулка/пост на КАТ...
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            jenshen73 написа:
                            или са се изнесли от Варна или не смеят да излязат на студеното да не настинат - поне от месец не съм виждал кьорав полицай/патрулка/пост на КАТ...
                            Явно урожай си е било лятото и ся са по лежерни.....
                            Alfa 156 2.0 TS
                            Alfa 156 20VTurbo
                            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                            Locost TF1 3.0V6

                            Коментар


                              pablo_pz написа:
                              ...еми да ме извиняват много ама след стенда на светлините линията на наклона на снопа светлина си е същата-говорим си за ксенон в рефлектор.За фаровете за мъгла се повтаря пак същото,след реглажа снопа светлина си е пак на същата линия като при обикновената крушка,та много ми е чудно какъв е проблема и на кой преча.
                              Ама ти сериозно ли го каза това? Проблемът, колега, е в това, че в тъмната част имаш отблясъци, които не трябва да са там. Ти на стената го виждаш като тъмно, ама то е тъмно защото под него имаш много повече светло. Виждаш очертанието и си мислиш, че всичко е наред. Но ако измериш интензитета на "тъмното", ще видиш колко много светлина има там. Виждането на очертанието не е никакъв критерии. То и аз като си пусна Рамщайн в 02:00 часа, "волумето" на 3, с един скромен усилвател ямаха за домашно ползване, 5х130, съм сигурен че не преча на никакви комшии, както и не преча на целия блок и не се чувам на горния светофар чак, защото на стария касетофон пак си пусках Рамщайн, ама на касетка, и пак волумето го усилвах на 3. Сигурен съм че всички спят спокойно, а аз си слушам Рамщайн на 3. Никак не ми се правят скици за нещо, което го пише в учебника по физика за 7 клас. На твоето Типо след фейслифта гладко ли му е стъклото? Ако не - няма какво да коментираме. Това разграфяване, което има точно определена форма и точно определени ъгли на разграфеното, е предвидено да насочва точно определен вид светлина, с определени дължини на вълните на компонентите. Като пуснеш през него други компоненти, с други дължини, се получава "мани-бегай". Направи си експеримент - намери една призма и пусни през нея два успоредни снопа светлина - жълтеникава и синкава. После виж дали след призмата все още са успоредни и кой цвят къде свети. Това ти е само един от факторите, които влияят на разпръскването на светлината и създаването на отблясъци. Jimy - там, откъдето си взел снимката на двете лампи, мисля, че бяхме коментирали в същата тема, че източникът на светлина е на едно ниво по височината на лампата, но жичката има строго фиксирана позиция (по-точно стои във фокуса), докато в ксеноновата лампа се счита, че източникът на светлина е самото балонче, което е доста по-голямо и на практика се размива фокусът. Това води до малко по-неясни очертания на снопа.

                              Коментар


                                Журналягите по принцип шляпат като мокри з***ици, но "заплахата" идва от КАТ:Столичният КАТ ще спира автомобилите, които имат ксенонови фарове. Това съобщи пред ,,Хоризонт
                                Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X