Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забраняват китайските ксенони

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Dikata_BG написа:
    Колега ако искаш да махаме и халогенните крушки и да се върнем назад във времето когато започват да се монтират те тогава се твърди същото заслепяват не трябва да ги има ??? Аз съм на лупи с правилно регулирани фарове и 8000келвина ксенон (синя светлина) когато се разминаваш с кола с ксенон защо те заслепява и прави ли го моят отговор е ДА и сега ще ти кажа защо ярката светлина ти превлича погледа и ти започваш да гледаш във фаровете на отсреща идващия автомобил също ще те заслепява и халогенната крушка ако започнеш да се зазяпваш и в техните фарове! можем да пробваме и като в Египет ако искаш там е неуважение към другия да караш на фарове вечерно време (действително повечето водачи карат с спрени светлини)
    По този въпрос можеш да пишеш на Hella и да им обясниш, че не са прави за това, че не предлагат ксенон комплекти за всяка кола.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #77
      [quote="snake"]
      Dikata_BG написа:
      По този въпрос можеш да пишеш на Hella и да им обясниш, че не са прави за това, че не предлагат ксенон комплекти за всяка кола.
      Прави са! Защо да ти продават само крушки като могат да ти продадат цели фарове които странно защо са произведени в Китай и скоро ще бъдат забранени тук

      Коментар


        #78
        Автомобилите с ксенонови светлини правят по-малко катастрофи в сравнение с тези, чиито фарове са стандартни.До този извод стига немската организация TÜV Rheinland, която се занимава с техническите характеристики и безопасността на автомобилите. Най-силно се чувства предимството на ксеноновите фарове на обикновените пътища в тъмните часове на денонощието, но има предимства и на магистралите. По осветените улици на населените места това предимство отпада, заключават немските експерти. Според авторите на изследването на TÜV Rheinland, ако всички автомобили в Германия са с ксенонови светлини, нощните катастрофи биха намалили с 50% по първокласните пътища и с 30% по магистралите на страната. Като резултат смъртните случаи от катастрофи през нощта биха намалели с 18%. Днес в Германия около 10% от автомобилите са с ксенонови фарове.http://www.automedia.bg/news/article_2764.html
        Subaru B9 tribeca 3.0
        Peugeot 307 04
        Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
        Fiat Brava 1.6 16V 103

        Коментар


          #79
          Ама аз наистина не смятам да си махам ксенона.Ще обжалвам, ще съдя ако трябва, но никой на този свят неможе да ме убеди, че ксенона ми заслепява, след като съм карал срещу колата си(как прозвуча само).А дали един кадет от 86-та дето през последните 15 години му е минаван фиктивен преглед фровете му са изрядни а?Ако не са ми регулирани фаровете.. ок нека да ми спрат колата от движение, защото заслепявам и съм предпоставка за ПТП, ама да ми ги замерят на пътя и да ми каже... "ами фаровете ти са регулирани и светят добре, ама крушките ти са ксенонови и са китайски и ще ти спра колата от движение ... " Ми ще го нАплюя и ще си замина честно.

          Коментар


            #80
            Dikata_BG написа:
            Автомобилите с ксенонови светлини правят по-малко катастрофи в сравнение с тези, чиито фарове са стандартни.До този извод стига немската организация TÜV Rheinland, която се занимава с техническите характеристики и безопасността на автомобилите. Най-силно се чувства предимството на ксеноновите фарове на обикновените пътища в тъмните часове на денонощието, но има предимства и на магистралите. По осветените улици на населените места това предимство отпада, заключават немските експерти. Според авторите на изследването на TÜV Rheinland, ако всички автомобили в Германия са с ксенонови светлини, нощните катастрофи биха намалили с 50% по първокласните пътища и с 30% по магистралите на страната. Като резултат смъртните случаи от катастрофи през нощта биха намалели с 18%. Днес в Германия около 10% от автомобилите са с ксенонови фарове.http://www.automedia.bg/news/article_2764.html
            Първо става дума за коли с фабричен ксенон, а не с китайски за 60лв монтиран от бай Ганьо на всяка таратайка.А колко пъти се увеличава вероятноста да удариш пешеходец или нещо друго понеже не си го видял заради това че китайския електрожен насреща ти те е заслепил.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #81
              snake написа:
              В България още не можем да се отървем от манталитета, че автомобилът е поле за развихряне на умения от типа "направи си сам". Не знам как е по Европа-та, аз не съм ходил никъде. Но ми се струва немислимо в цивилизована държава органите на реда да си затварят очите пред животозастрашаващи или неузаконени изменения по автомобила.
              Че как няма да си затварят очите ,не си ли обърнал внимание ,че в Пазарджик всички патрулки са с ксенон...И заслепяват - да!!!
              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

              Коментар


                #82
                infineon написа:
                Dikata_BG написа:
                Автомобилите с ксенонови светлини правят по-малко катастрофи в сравнение с тези, чиито фарове са стандартни.До този извод стига немската организация TÜV Rheinland, която се занимава с техническите характеристики и безопасността на автомобилите. Най-силно се чувства предимството на ксеноновите фарове на обикновените пътища в тъмните часове на денонощието, но има предимства и на магистралите. По осветените улици на населените места това предимство отпада, заключават немските експерти. Според авторите на изследването на TÜV Rheinland, ако всички автомобили в Германия са с ксенонови светлини, нощните катастрофи биха намалили с 50% по първокласните пътища и с 30% по магистралите на страната. Като резултат смъртните случаи от катастрофи през нощта биха намалели с 18%. Днес в Германия около 10% от автомобилите са с ксенонови фарове.http://www.automedia.bg/news/article_2764.html
                Първо става дума за коли с фабричен ксенон, а не с китайски за 60лв монтиран от бай Ганьо на всяка таратайка.А колко пъти се увеличава вероятноста да удариш пешеходец или нещо друго понеже не си го видял заради това че китайския електрожен насреща ти те е заслепил.
                С николко - китайският ксенон не се различава от марковия, тъй като са произведени на едно и също място, но с различни щампи. Осъзнайте се най-после.

                Коментар


                  #83
                  аз не мога да разбера защо се дърлите, вместо усилията да се насочат в посока как да не се гаврят от кат с нас, защото те могат по същата система да наплюнчат пръст и да бръкнат в аупсуха и да кажат "много твърди частици" и да ти спрат колата от движение. Минал съм ГТП, там има графа светлини, там ОТОРИЗИРАН И КОМПЕТЕНТЕН човек е казал, че отговарят на изискванията на закона, това е. Махача с палка да пише акт, на бас, че ще падне в съда
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #84
                    по Нова малко разясниха нещатаако не са регулирани фаровете те пращат в сертифициран пункт за проверкаи чак тогава следват санкциитеобаче старшия инспектор пусна уникален бисер:"късите светлини трябва да светят на 30 метра" - абсолютно невярно...и различно за всеки автомобил"дългите на 60 метра" - още по-голяма глупост
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #85
                      Airfan написа:
                      С николко - китайският ксенон не се различава от марковия, тъй като са произведени на едно и също място, но с различни щампи. Осъзнайте се най-после.
                      Това не е вярно. Само се загледай в един китайски и един истински ксенон на еднакви К и ще видиш, че двете светлини нямат нищо общо.При фабричният ксенон светлината е много по мека, палят веднага, няма трептене на светлината.............А на колегата където ще плюе..... ще му кажа, че автомобил да има ксенон има няколко изисквания, пръскалки на фара, автоматично регулиране............ Затова преди да плюеш и да се биеш в гърдите, че всичко ти е ОК помисли малко защо ония глупавите вкарват повече електроника в един фар от колкото има по цялата ти кола.

                      Коментар


                        #86
                        infineon написа:
                        Първо става дума за коли с фабричен ксенон, а не с китайски за 60лв монтиран от бай Ганьо на всяка таратайка.А колко пъти се увеличава вероятноста да удариш пешеходец или нещо друго понеже не си го видял заради това че китайския електрожен насреща ти те е заслепил.
                        След цялата тая история се появиха обяви "продава ксенон за 35 лв".
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                        Коментар


                          #87
                          chaveto написа:
                          Airfan написа:
                          С николко - китайският ксенон не се различава от марковия, тъй като са произведени на едно и също място, но с различни щампи. Осъзнайте се най-после.
                          Това не е вярно. Само се загледай в един китайски и един истински ксенон на еднакви К и ще видиш, че двете светлини нямат нищо общо.При фабричният ксенон светлината е много по мека, палят веднага, няма трептене на светлината..............
                          Е добре де - едните са китайски, другите са малко по китайски........едните ги правят китайчета в 8ми клас по трудово, другите ги правят тия в 11ти клас по техническа практика......Четох наскоро че само две марки коли слагат ксенон от Южна Корея, но бяха некви скъпарски, тва ми направи впечатление......
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            #88
                            Аз съм на мнение,че наистина при фаровете с рефлектори,ксенона се разпръсква по неприятен начин и заслепява,но при фаровете с лупи този проблем отпада.А при повечето с лупи има ел настройка дори да е в 2 степени.По отношение на китайския ксенон 99% на пазара е такъв.
                            FIAT BRAVO 1.6
                            FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                            LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                            Коментар


                              #89
                              popara801 написа:
                              Аз съм на мнение,че наистина при фаровете с рефлектори,ксенона се разпръсква по неприятен начин и заслепява,но при фаровете с лупи този проблем отпада.А при повечето с лупи има ел настройка дори да е в 2 степени.По отношение на китайския ксенон 99% на пазара е такъв.
                              при повечето коли има ел настройка на фаровете, дори и да е с рефлектор.

                              Коментар


                                #90
                                Airfan написа:
                                infineon написа:
                                Dikata_BG написа:
                                Автомобилите с ксенонови светлини правят по-малко катастрофи в сравнение с тези, чиито фарове са стандартни.До този извод стига немската организация TÜV Rheinland, която се занимава с техническите характеристики и безопасността на автомобилите. Най-силно се чувства предимството на ксеноновите фарове на обикновените пътища в тъмните часове на денонощието, но има предимства и на магистралите. По осветените улици на населените места това предимство отпада, заключават немските експерти. Според авторите на изследването на TÜV Rheinland, ако всички автомобили в Германия са с ксенонови светлини, нощните катастрофи биха намалили с 50% по първокласните пътища и с 30% по магистралите на страната. Като резултат смъртните случаи от катастрофи през нощта биха намалели с 18%. Днес в Германия около 10% от автомобилите са с ксенонови фарове.http://www.automedia.bg/news/article_2764.html
                                Първо става дума за коли с фабричен ксенон, а не с китайски за 60лв монтиран от бай Ганьо на всяка таратайка.А колко пъти се увеличава вероятноста да удариш пешеходец или нещо друго понеже не си го видял заради това че китайския електрожен насреща ти те е заслепил.
                                С николко - китайският ксенон не се различава от марковия, тъй като са произведени на едно и също място, но с различни щампи. Осъзнайте се най-после.
                                Няма смисъл да обясняваш- все едно да спориш с радио... Като кажат, че бялото е черно- няма оправия.
                                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                                Коментар

                                Working...
                                X