Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забраняват китайските ксенони

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    автоматичното регулиране няма нищо общо с насрещните автомобилитова са адаптивни светлини и се появиха скороавтоматичното регулиране е направено с цел да не оставя на водача възможноста да вдига или сваля фароветепо простата причина че ксенонът свети силно и ако натовари нещо в багажника и не ги свали ще заслепявакоето важи и за нормалните светлини, но това е друг въпрос
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #32
      Не знам защо някои колеги тук се правят, че не разбират. Може би защото са си монтирали ксенон за 50 лв. и сега смятат, че иде края на света, ако трябва да го демонтират или узаконят чрез Технотест. Истината е, че по-голяма част от ксеноните заслепяват през нощта и са предпоставка за ПТП.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #33
        dudulia написа:
        Нека да попитам тези които карат с нефабричен ксенон, колко от тях имат автоматично регулиране на фаровете,когато идва насрещен автомобил?
        Никой няма да има такава регулировка по простата причина, че такава не съществува!

        Коментар


          #34
          kaci написа:
          dudulia написа:
          Нека да попитам тези които карат с нефабричен ксенон, колко от тях имат автоматично регулиране на фаровете,когато идва насрещен автомобил?
          Никой няма да има такава регулировка по простата причина, че такава не съществува!
          Не съществува в нашите коли,но добре направените фабрични ксенони са с такова регулиране. Факт е,че не заслепяват!
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #35
            Sev написа:
            ... Чл. 10. (1) Моторно превозно средство или тегленото от него ремарке е техническинеизправно, ако има някоя от следните повреди или неизправности:....а) изменени са броят, типът, цветът и разположението на предписаните светлини, сизключение на светлините за мъгла; ...
            Какво означава "ТИПЪТ" ???? И стига с тая халогенна крушка!!!! Тип на крушка се определя от цокъла и и предназначението! Дали са за основни светлини или за такива, като фарове за мъгла /fog light ... нещо си и тн/ и разни други допълнителни ... не ги зная. Това е!!!Някой казва ще мерят интензивност, хубу НО заводския ксенон да не би да е по-слаб от НЕ заводския , напротив нЪли е дори по-качествен Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 ! Кретеноиди са тея!!!
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #36
              dudulia написа:
              Подкрепям забраната на нефабричен ксенон,така както въпросният е абсолютно забранен в Германия.
              Ние ако бяхме германци, или поне малко немци тази тема нямаше да съществува. Народът го е казал - сиромах човек - жив дявол.

              Коментар


                #37
                Sev написа:
                ele написа:
                На базата на кой член от закона, в който пише, че в тъмната част на денонощите е забранено движението с нефабричен ксенон, ще го направят това?
                Чл. 10. (1) Моторно превозно средство или тегленото от него ремарке е техническинеизправно, ако има някоя от следните повреди или неизправности:....а) изменени са броят, типът, цветът и разположението на предписаните светлини, сизключение на светлините за мъгла;...само не знам как се тълкуваи четирите ли трябва да са изпълнени, или само едно от условията
                Да, само че не могат да те пипнат през деня, защото така казва следващата точка. Според мен законът трябва да се преправи. Ако монтирам фарове с ксенон, които отговарят на всички изисквания, сигурно трябва да ме спрат от движение, защото не е по спецификациите на автомобила, но в същото време моите фарове няма да светят по различен начин от фабричните.Иначе съм ЗА забраната му и проветсвам усилията, но ще е доста по-добре, ако нещата се правят както трябва, а не като ме спра, да ми ръсят глупости.
                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                Коментар


                  #38
                  Защото това е нова технология, защото както много други институции , така и вездесъщите КАТ са си седнали на ръцете и са си навряли главата в задника!С тая лампа, по-долу кво правим????
                  Прикачени файлове
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #39
                    snake написа:
                    Не знам защо някои колеги тук се правят, че не разбират. Може би защото са си монтирали ксенон за 50 лв. и сега смятат, че иде края на света, ако трябва да го демонтират или узаконят чрез Технотест. Истината е, че по-голяма част от ксеноните заслепяват през нощта и са предпоставка за ПТП.
                    Не мога да разбера защо скачате срещу ксенона, като такъв ?Истината е че по-голяма част от НЕРЕГУЛИРАНИТЕ фарове заслепяват през нощта и са предпоставка за ПТП.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      тип според мен е халоген/ксенон
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #41
                        По тая логика на фара на бравото ,МОГА да си монтирам по две авто лампи Н4!!! Така ще имам огромна площ и на къси и на дълги, само дърпам лоста. Окабеляването е елементарно и адски лесно!
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #42
                          dudulia написа:
                          kaci написа:
                          dudulia написа:
                          Нека да попитам тези които карат с нефабричен ксенон, колко от тях имат автоматично регулиране на фаровете,когато идва насрещен автомобил?
                          Никой няма да има такава регулировка по простата причина, че такава не съществува!
                          Не съществува в нашите коли,но добре направените фабрични ксенони са с такова регулиране. Факт е,че не заслепяват!
                          Не говорех за нашите коли. И не съм съгласен с това че автоматичната регулировка (в зависимост от клиренса) е най доброто измислено нещо. Карам прекалено скъпи и автоматизирани коли за да мога да го твърдя със сигурност! Понякога ми е жал за насрещно движещите се, но в случая - производителя не е предвидил възможност аз да регулирам височината на светлинния поток!

                          Коментар


                            #43
                            Аз все още не разбирам кои са предписаните светлини? Заводските? Ама на кой завод - на фиат, на рено? Конкретните за моя модел? А фабричните ксенони? Те не са халогенни крушки.Това значи, че кат трябва да знаят заводските предписания на всеки модел автомобил? А моделите където ксенона е опция? Задавам въпроси защото, ония с палките ще почнат със заяжданията...И да си просят парите...Пари не съм давал, няма и дам...Но искам да съм информиран и да знам, за кое съм прав и за кое - не.Ако според закона излезе, че не е законно да имам ксенон - свалям го.П.с - имам си лупи, и наистина ме дразнят рефлекторни фарове с ксенон.Имам ксенон, но съм дал още 200 лева за да не преча на другите в движението.А и другото, което се опитвам да разбера - кое по дялволите се води конструктивна промяна? Има ли някъде списък, който да казва кое е конструктивна промяна?
                            Браво 1.6 16v 1996
                            Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

                            Коментар


                              #44
                              Тая лампа с диодите мисля че е правена за дневни светлини. И пак си е леко незаконна.Виждал съм лада ( жигула с кръгли фарове ) с ксенон. Е няма такъв кошмар да си срещу него.Дано направят нещо по въпроса че си е кошмар нощем по между селски да ти излезе насреща такъв и да се налага да намаляш с 20 понеже не се виждат дупките от него.И каквото и да си говорим 80 % от афтърмаркет ксеноните заслепяват яко.Има оригинални ксенони и на фарове без лупи, но те нямат оребряване на стъклото което точно кара ксенона да свети в всички посоки
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар


                                #45
                                В България още не можем да се отървем от манталитета, че автомобилът е поле за развихряне на умения от типа "направи си сам". Не знам как е по Европа-та, аз не съм ходил никъде. Но ми се струва немислимо в цивилизована държава органите на реда да си затварят очите пред животозастрашаващи или неузаконени изменения по автомобила.
                                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                                Коментар

                                Working...
                                X