Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кофти случка........ Търся и малко помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Funakoshi написа:
    И наистина интересно какъв зор е видял за да се сцепи така без да се е ударил в нещо.
    Как да не се е ударил бе колега Нали по горе съм го написал - то си беше удар че даже се учудвам каксамо толкова малко неща са поломени.Шарнира не се е измъкнал от шенкела - там си беше че даже и с зор го извадих.Може би заради ъгъла на удара носача не се е изкривил а се е счупил.И малко нова информация по темата.Причината за спуканата гума и съответно за удара е умишлен срез на гумата.Набарам ли го тоя п...раст (...........пуууп..........пуууп......) здрав кокал няма да му оставя.
    Това не си го казал горе, и останах с впечатление че удара и гумата са следствие от счупения носач.Гумата точно в завоя ли се спука? Външна или вътрешна на завоя? Разкажи малко по подробно да знаем как да реагираме в такива ситуации.Ако е резната не трябва ли да е била спаднала?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #17
      Колега,ти си написал,че си рециклирал шарнира.Възможно е,да си карал с разбит шарнир известно време.От вибрацийте,да се е пукнал носача(невидимо за просто око и покрито с мръсотия,а може би и вътрешно),а след рециклирането,остава същият носач.А пък и малко ли дупки има,който значително помагат.За съжаление,се случва неизбежното,за голяма радост дори без контузий.Късметлия си човеко .Ако имаше такъв късмет и в ТОТО-то ... златен щеше да си.
      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

      Коментар


        #18
        Може и аз да не съм го написал разбираемо.Причина за ПТП-то е спукана в завой гума и от там урад в бурдюра.Причина за спуканата гума е умишлен срез но не на цяло а повърхностно (странично)При десен завой вече се натоварва предна лява гума и избива през среза от там колата тръгваточно в насрещното и бам.Сега ще се пробвам да нарисувам примерна картинка и да я пусна
        http://karate-bg.com
        Пътна помощ в София

        Коментар


          #19
          Да ясно ми е,за какво става въпрос.Не съм прочел предния ти пост.Ако го набараш,един хубав бой,после в полицията,ако ненаправят нищо,после още един,ама още по-хубав бой,та да се научи копелдака му скапан.
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #20
            Ето нещо като скица за да придобиете представа.
            http://karate-bg.com
            Пътна помощ в София

            Коментар


              #21
              Ако го набараш,един хубав бой,после в полицията,ако ненаправят нищо,после още един,ама още по-хубав бой,та да се научи копелдака му скапан.
              Да го бия, да го бия че колко да го бия ?Няма човешко същество което да издържи на бой толкова колкото мога да го бия
              http://karate-bg.com
              Пътна помощ в София

              Коментар


                #22
                За мен не е вероятно да е нарязана гумата преди това и след километри да се спука.Ако някой е искал да я реже щеше да намериш колата преди това с нарязана гума на място.А от самото блъскане е нормално да се спука и счупи носача.Въпросът е защо ти е носила колата преди това в дадена посока както описваш в първите си постове?
                FIAT BRAVO 1.6
                FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                Коментар


                  #23
                  Funakoshi написа:
                  Ако го набараш,един хубав бой,после в полицията,ако ненаправят нищо,после още един,ама още по-хубав бой,та да се научи копелдака му скапан.
                  Да го бия, да го бия че колко да го бия ?Няма човешко същество което да издържи на бой толкова колкото мога да го бия
                  Колкото издържи ,пада му се.И пак ще му е малко.
                  Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                  Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                  ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                  Коментар


                    #24
                    Възможно е да е спаднала до някаква степен и за това да е носила.Днес при 3ма гумаджий бях и тримата бяха на мнение че гумата е повътхностно срязанас цел да не спадне веднага.А от мястото където тръгнах до мястото където се ударих няма и километър.
                    http://karate-bg.com
                    Пътна помощ в София

                    Коментар


                      #25
                      Но все пак колега замисли се че тоя който го е правил, трябва да е бил голям майстор за да прецени колко точно да я резне че да се спука в завой, а не веднага. Струва ми се твърде невероятно. Ако някой ще ти я пука ще я резне цялата, няма да седи там с риск да го хванеш за да прави такива шашми. Ако пък е искал да се утрепеш щеше да ти резне спирачния маркуч примерно.А иначе в завоя с каква скорост стана това? Неможа ли да я удържиш на пътя с газ примерно? Пътя на картинката изглежда доста широк, а не вярвам да си взел такъв завой с 60
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #26
                        Това с повърхностното рязане ми се е случвало и друг път но с слъжебната кола (и в друг квартал)А завоя изгежда остър но е доста широк и може де се всеме и с 80 без проблем.Аз карах с около 50 и пробвах да я удържа с повечко газ но тя си продължи към бурдюра. (на 2 метра преди него вече наковах спирачките)Улицата е павирана и нито подаването на газ нито спирачките помогнаха.
                        http://karate-bg.com
                        Пътна помощ в София

                        Коментар


                          #27
                          PREDATORst написа:
                          pakumba написа:
                          шарнир, макферсон? Те нямат никаква допирна точка, камоли да се измъкват. Личи си ясно, че се е счупил направо носача- това е риска на летите елементи. Ако беше ламаринен носач като на лада едновреме, щеше да се къса като хартия. Имал съм такъв случай. В общи линии просто е до нямане на късмет и до умора на мат’р’яла
                          Ко разправаш?Цялото предно окачване барабар с аморт.,пруж.,къси накрайници,носачи,шарнири,щанги и биалети се нарича окачване ТИП макферсон
                          и да така се нарича окачването, но това не занчи че шарнира влизал в макфесрона шарнира влиза в шенклена

                          Коментар


                            #28
                            А да те питам,има ли вероятност,гумата да е била наранена от предхождащ удар в дупка или бордюр.Защото и такива случай има.
                            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                            Коментар


                              #29
                              Няма вероятност да съм я наранил.Ново развитие по случея - колата вече е в движение но след стенд на предния мостсе оказа че съм и с крив шенкел и полуоска.Шенкела оправен за сега.Почвам да търся полуоска.
                              http://karate-bg.com
                              Пътна помощ в София

                              Коментар


                                #30
                                nedialk00 написа:
                                PREDATORst написа:
                                pakumba написа:
                                шарнир, макферсон? Те нямат никаква допирна точка, камоли да се измъкват. Личи си ясно, че се е счупил направо носача- това е риска на летите елементи. Ако беше ламаринен носач като на лада едновреме, щеше да се къса като хартия. Имал съм такъв случай. В общи линии просто е до нямане на късмет и до умора на мат’р’яла
                                Ко разправаш?Цялото предно окачване барабар с аморт.,пруж.,къси накрайници,носачи,шарнири,щанги и биалети се нарича окачване ТИП макферсон
                                и да така се нарича окачването, но това не занчи че шарнира влизал в макфесрона шарнира влиза в шенклена
                                Е па такова,шенклен не бех чувал да има ама знае ли човек
                                Bravo 1.2 16v
                                Lancia Dedra 1.8 16v
                                Suzuki GSXR250R

                                Коментар

                                Working...
                                X