Честито на всички именници, носещи това прекрастно име, нека са живи и здрави, и да почерпят, нека да не забравяме и строителите, които празнуват също днес!!!п.п Мило, честит имен ден, пожелавам ти преди всичко здраве, щастие и късмет, много верни приятели и много щастливи мигове. А подаръка-малко по-късно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЧЕСТИТ ДИМИТРОВДЕН!!!
Collapse
X
-
Честит празник на всички именници! Живи и здрави да са !Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
Честито на именяците !!! Здраве и много късмет да им носи това хубаво имеMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Приемам поздравите с огромна доза задоволство! БЛАГОДАРЯ ВИ! Искам да честитя на всички колеги, именници и да им пожелая много здраве и късмет. Хубав празник и ако някой не е подредил трапезата за приятелите и семейството си ви препоръчвам следното:... Първо палиш огън, голям, минимум 1м2 площ със дърва дъбови по възможност, Може и бук но той е доста по калоричен и ще трябва да си донастроиш системата после! след това пристъпваш към агнето! на кола агнето се поставя така: първо вкарваш кола през отвора за трахеята в долната част на врата и опъваш предните крака напред и ги връзваш с канап или тел кола, ако не можеш да обхванеш и врата не е страшно само завържи краката! със задните крака, по същия начин! опъваш ги хубаво назад и ги връзваш за кола. 2 чатала се забиват в земята на около 4-5 м от огъня, и на около 60-70 см над земята, моя съвет е да ги сложиш на метър и ако се наложи да ги донабиеш после. Слагаш кола с агнето на чаталите и му зашиваш корема! Естественно можеш да го зашиеш и преди това. Когато се получи жар във огъня, вземаш една лопата и започваш да пренасяш жар от огъня до под агнето! сипваш няколко лопати по цялата повърхнина на агнето и започваш да настройваш системата. Температурата се настройва със набиване на чаталите, така че да можеш да издържиш със длан обърната надолу със опряна горна част в агнето поне 5-8 секунди! И после почваш да въртиш бавно....на 1-2 мин оборот! като непрекъснато мажеш със кърпата на агнето навита на пръчка, или с пакетче масло в ръка и така след 5-7 часа е готово. Най добре е да сте поне двама единия да слага дърва в огъня и да носи жар а другия да върти и да маже, температурата се следи стриктно като след 3-тия час може да се увеличи. Тя се увеличава между другото така че може да се наложи и махане на жар изпод агнето! На края моя съвет е ако си решил да рискуваш добре, но помни че риска не е малък....Познавам майстори турци в Родопите дето за 3-4 часа ти го извъртат и после като удариш кола в земята месото изпада, а на кола остават само костите ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Честито на именяците !!! Здраве и много късмет да им носи това хубаво имеMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар