11лв. ти е филтъра, Champion.Eдин К§Н е колко 100 ? 120 ?.....Вече ако искаш да бръмчиш повече .....Не го отричам, но за тоз мотор....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЗА или ПРОТИВ подмяната на хартиения филтър с К&N панеле
Collapse
X
-
Ако започнете да се занимавате с въздушни филтри за 100++ лева забравете за икономия,аз като сложих конусния разхода ми се качи с близо 1,5 литра на 100 километра,но аз гоня вървеж,не по-рядка смяна на филтър,а на 65 коня просто забравете,че със спортния филтър ще имате подобрение освен,че няма да сменяте често,а относно замърсяването извинявай колега,но това е малко глупост(поне според мен) пробвай да си сложиш ръката на устата и дишай,е същото се получава и с двигателя когато е замърсен филтъра,точно за да засмуква по-добре въздух моя го мия на около 1000 километра и съм го изнесъл въздушната струя да го удря директно и да ако пита някой разлика има,ноо не очаквайте чудеса.Малко излязох от темата,за което се извинявам.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Е, цената е 100++ ама само в БГ. Аз си го закупих за $37 с безплатна доставка А иначе като прочетох това, че работи по-добре като е мръсен много-много не повярвах и реших да звънна на телефона им за обслужване на клиенти. Та от там ми потвъдиха това и казаха, че е нужно почистване на 50000 или почесто ако се шофира в много агресивна среда ?!SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
Sev написа:ако беше прочел по-внимателно какво съм написал може би щеше и да го разберешкато си сложиш маска на устата дишаш по-трудно, но и по-чист въздух нали?ако маската е по-ситна дишаш още по-трудно, но още по-чист въздухне съм казвал нищо за трудно и лесноAlfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Аз си купих за Сценик-а такъв панелен филтър, цената беше на цената на 2 нормални филтъра. Чета ви мненията, ама аз си имам мое мнение...За мен слагането на такъв филтър(говоря само и само за моя случай) е оправдано отвсякъде...Първо се ползва стотици хиляди километри...Второ се чисти на 50000 мили при нормална употреба, и на 25000 мили при запрашена средаТрето е най-добрия бренд за производство на филтри и това не съм го измислил аз...Четвърто, двигателя ми в момента диша осезаемо по-добре...Оттам и ускорява по-добре и е факт, че успях да си смъкна средния разход при няколко замервания с пълен резервоар, с около 0.5 литра на 100 км.. Само това ми стига за да го сложа и да карам с него...Ако някой не вярва как Сценик 1.6 16V, 107 к.с., гори по 5.7/100 натоварен като магаре с 4 човека и багаж до покрива, можем да се хванем на бас по 5 резервоара бензин...Вярно, че сложих и нови бобини и иридиеви свещи, но най-осезаема разлика се получи, когато сложих филтър K&N...Пето - вижте и ТОВА видео, и всеки да си прави сам изводите...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
ivailo rachev написа:Sev написа:ако беше прочел по-внимателно какво съм написал може би щеше и да го разберешкато си сложиш маска на устата дишаш по-трудно, но и по-чист въздух нали?ако маската е по-ситна дишаш още по-трудно, но още по-чист въздухне съм казвал нищо за трудно и лесноFIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
кола
Ако взимаш нов е доста пари а и трябва подръжка за коя от колите е Гранде или Пунто мк1 http://bgcarshop.com/product_info.ph...ducts_id=48945
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Ако взимаш нов е доста пари а и трябва подръжка за коя от колите е Гранде или Пунто мк1 http://bgcarshop.com/product_info.ph...ducts_id=48945FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Аз пък си почиствам моя конусен K&N при всяко обслужване на автомобила, т.е. на около 10’000-12’000км.Като знам на какво заприличва за 10’000км., не виждам как бих могъл да го оставя 50’000км. без почистване И съм твърдо ЗА подобна инвестиция - след третото почистване на филтъра, вече ще съм на чисто с инвестираните.... 130лв. май бяха А панелния филтър K&N с цена 60-70лв. е още по-добра инвестиция
Коментар
-
Аз съм за! Ползвам го повече от две години: ~ 30000км и за този период съм го чистил 3 пъти. Поне в Пловдив улиците са много мръсни и филтъра иска сериозно четкане с МЕКА четка, за да паднат прашоляците, мушичките и тн щуротии. Въпреки мизерията обаче колата не губи от динамиката си!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Моя филтър струва 8.90лв. Сменям го на 8000км. с чисто нов. До момента съм сменил 6 филтъра или цифром 53.40лв. След още 6 филтъра - ще съм стигнал пазарната цена на тоя K&N... Не хващам каква е точно идеята, но ... икономията ми се губи. Поне на мен. А и да четкам нещо, което изначално мога да изхвърла - съвсем не го разбирам.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Моя филтър струва 8.90лв. Сменям го на 8000км. с чисто нов. До момента съм сменил 6 филтъра или цифром 53.40лв. След още 6 филтъра - ще съм стигнал пазарната цена на тоя K&N... Не хващам каква е точно идеята, но ... икономията ми се губи. Поне на мен. А и да четкам нещо, което изначално мога да изхвърла - съвсем не го разбирам.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар