Здравейте колеги,какво е мнението ви относно подмяната на хартиения въздушен филтър на колата с К&N панелен такъв. Все пак колата ми е 1.2, 65 к.с. - не очаквам дори конска сила отгоре , на мен и тези ми стигат . Просто очаквам да не купувам за в бъдеще повече възд. филтри за двигателя . Та така, филтъра съм го купил вече, ама сега един казва слагай, друг - абе ти луд ли си, за какво ти е ...?!Поздрави :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЗА или ПРОТИВ подмяната на хартиения филтър с К&N панеле
Collapse
X
-
Филтъра е панелен и си пасва на мястото на стандартния, без никакви преправяния. А на самата опаковка и в упътването пише, че се мие и омаслява на всеки 50000 мили, и забележете - когато филтъра е мръсен, не означава, че не работи!!! Напротив, дори и мръсен пропускливостта му е еднаква добра като и на току що измит! Поради тази причина е нужно миенето на интервали от 50000 мили.SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
Sev написа:че ако го мие на 10 000 км къде ще му излез сметката?целта е освен по-доброто чистене, да има и икономическа изгодаSev написа:...още нещо - колкото е по-мръсен филтърът - толкова по-добре чистиAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Sev написа:колегата не мисля че го взима за тунинг на 65 магарета взима го за да го сложи и да не сменя скоропо втория въпрос:откъде ще мине мръсотията?колкото повече се запушат "отворите", толкова по-малки частици успяват да преминатFiat Bravo 1.4 16v T-jet 120 Dynamic
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар