Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЗА или ПРОТИВ подмяната на хартиения филтър с К&N панеле

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЗА или ПРОТИВ подмяната на хартиения филтър с К&N панеле

    Здравейте колеги,какво е мнението ви относно подмяната на хартиения въздушен филтър на колата с К&N панелен такъв. Все пак колата ми е 1.2, 65 к.с. - не очаквам дори конска сила отгоре , на мен и тези ми стигат . Просто очаквам да не купувам за в бъдеще повече възд. филтри за двигателя . Та така, филтъра съм го купил вече, ама сега един казва слагай, друг - абе ти луд ли си, за какво ти е ...?!Поздрави :D
    SKODA 105L '78
    PUNTO 1.2 MPI ELX '94
    FIAT 126p '89
    TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
    GRANDE PUNTO 1.2 '06

    #2
    Категорично За, и въпреки че има и други качествени марки освен К+Н, трябва да се знае че такъв филтър иска подръжка, и то не само да го оклепаш с нещо мазно, и да го забиеш някъде из коша.....
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      #3
      За мен е безсмислено. Точно на този двигател много добре се усеща кога ти е мръсен филтъра... А с този...

      Коментар


        #4
        Филтъра е панелен и си пасва на мястото на стандартния, без никакви преправяния. А на самата опаковка и в упътването пише, че се мие и омаслява на всеки 50000 мили, и забележете - когато филтъра е мръсен, не означава, че не работи!!! Напротив, дори и мръсен пропускливостта му е еднаква добра като и на току що измит! Поради тази причина е нужно миенето на интервали от 50000 мили.
        SKODA 105L '78
        PUNTO 1.2 MPI ELX '94
        FIAT 126p '89
        TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
        GRANDE PUNTO 1.2 '06

        Коментар


          #5
          Ти ся не чети кво са писали, ами ако си го сложиш го мии на 9 - 10к км......
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            #6
            Слагай K&N без да слушаш разбирачи!Филтъра се мие по често отколкото си мислиш или си прочел.

            Коментар


              #7
              Ако караш само в Елин Пелин може и да изкара 50к мили, но ако караш в София, няма да изкара и 5к км.

              Коментар


                #8
                Моя е K&N само,че е конусен слагай смело и аз съм ЗА,но моя го мия доста често понеже съм го извел на място,на което лесно се пълни с боклуци.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  че ако го мие на 10 000 км къде ще му излез сметката?целта е освен по-доброто чистене, да има и икономическа изгодаа консумативите не са евтини...още нещо - колкото е по-мръсен филтърът - толкова по-добре чисти
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    Sev написа:
                    че ако го мие на 10 000 км къде ще му излез сметката?целта е освен по-доброто чистене, да има и икономическа изгода
                    Тва влиза в графа "Тунинг" а човек нахлуе ли в тая графа, забравя за икономическата изгода.....
                    Sev написа:
                    ...още нещо - колкото е по-мръсен филтърът - толкова по-добре чисти
                    Защо?
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      #11
                      колегата не мисля че го взима за тунинг на 65 магарета взима го за да го сложи и да не сменя скоропо втория въпрос:откъде ще мине мръсотията?колкото повече се запушат "отворите", толкова по-малки частици успяват да преминат
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        Sev написа:
                        колегата не мисля че го взима за тунинг на 65 магарета взима го за да го сложи и да не сменя скоропо втория въпрос:откъде ще мине мръсотията?колкото повече се запушат "отворите", толкова по-малки частици успяват да преминат
                        Това не важи ли за всеки замърсен филтър?
                        Fiat Bravo 1.4 16v T-jet 120 Dynamic

                        Коментар


                          #13
                          Sev написа:
                          по втория въпрос:откъде ще мине мръсотията?колкото повече се запушат "отворите", толкова по-малки частици успяват да преминат
                          Стига бе....... :D :D :D :D :D :D
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            #14
                            ФЕРАРИСТ написа:
                            Стига бе....... :D :D :D :D :D :D
                            Не започвай спор с човек незапознат с принципа на работа на определено нещо

                            Коментар


                              #15
                              за всеки важиможе да изглежда комично, но е истина :D говоря за качество на пречистване и за нищо другоима и отрицателни последствия в следствие на пада на наляганено чистенето е по-добро
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X