Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ето как ни заблуждават в големите вериги

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    ele написа:
    niko09 написа:
    То вс е много хубаво, персонала се блъскал , якъл и т.н и т.н, вериги били виновни и не знам си какво още . Само едно леко уточнение, че веригите са за пазаруване - не ооо днес е неделя ще ида да се РАЗХОДЯ на метро или на карфур, ще задавам тъпи въпроси на персонала,но няма да си купя нищо.Магазините не са парк за разходка, защото 90% от мърморещите са там на разходка.Така че като минат 5 човека като вас там нормално е персонала да се зъби и да мине през вас. Темата е как ни заблуждават не какво не Ви харесва
    Персоналът никога не трябва да забравя, че с моите пари, похарчени там, се плащат заплатите им. Жалко е, че има толкова хора, които си мислят, че клиентът е досадник и заслужава подобно отношение. Дали ни заблужадават, да, заблуждават ни. За тази цел има една лоша за някои хора дума, наречена Оплакване, която всеки трябва да използва, за да ни заблуждават по-малко. Парите, които харча, са мои и на мен ми пука за какво ги харча. Ако на вас не ви пука, ваш проблем. За съжаление подобно нехайство рефлектира върху всички.
    По - жалко е, че има хора, които си мислят,че като са дали 10 лева може да се изплюят на някой в лицето.Важното е човек да знае къде е тръгнал, какво му трябва и от къде да си го набави.Прост пример е - хората, които зареждат от метро магазинчета,лафки и т.н. дали имат въпроси към някой от персона или просто те знаят какво, от кое и колко точно им трябва и си пълнят количките и са щастливи?
    Fiat Brava 1.8 16V GT

    Коментар


      #92
      Bravo 1.9 JTD написа:
      то се гледа внимателно като се пазарува цената се проверява на уредите предназначение за това чрез бар кода, гледа се срока на годност за 7 лева нема да тръгна да се занимавам с глупости
      Ти като за 7 лева не се занимаваш с глупости, аз Билла за 3лв и Метро за 1.50лв ги накарах да ми се кланят и извиняват! Макар и да бях изгорил повече бензин, но въпроса е принципен. еle е права и ше ме разбере какво имам предвид!

      Коментар


        #93
        Мда, явно има хора, които не мога да разбера, колкото и да се опитвам да им вникна в логиката.В моята фирма, се опитвам освен перфектно свършена работа, да оставя добро впечатление, да осигуря максимално удобство и добро отношение. По този начин, клиентът ще се върне пак, а в тази криза това не е малко. Искам като пазарувам, да не ме гледат като говедо, защото съм поредния, който пита еди коя си стока къде е, а получавам отношение, все едно те ще ми плащат, а не аз. Не искам непрекъснато да търся къде да си проверя, кое колко струва. Не искам непрекъснато да се взирам във всеки продукт, на който, за да прочета датата на годност, ми трябва лупа!Очаквам цените да се реални, това което пише като цена върху стоката и датата на годност, а не да се оглеждам непрекъснато като мишок, който всеки иска прецака и след такова пазаруване, да се чувствам все едно съм бил на разузнавателна мисия в Афганистан. И мисля, че това са съвсем нормални и елементарни неща, за да са доволни всички. Еле е права, пука ми как и за какво си харча парите. И когато остана доволен, че съм си дал парите, пак ще отида. Ако не. да ме цунат по....конкуренция - бол!
        Ползвайте мигачи!
        Sometimes I feel like screaming

        Коментар


          #94
          Защо ли ми се струва ,че има много заблудени хора.Много ме кефи израза " КЛИЕНТА ВИНАГИ ИМА ПРАВО" , е да ,ама не.Клиента има и задължения.Бил съм в доста държави ,но не съм срещал клиенти на магазини ,като в България.Старците си белят зелето,красивите девойки не виждат,че има тестери ,ами разопаковат рулончета,парфюмчета и тн.Трябва да се изкорени това българско мислене,че винаги сме прави ,а друг ни е виновен.Темата беше доколкото си спомням дали ни лъжат в големите вериги.Ами лъжат ни и в големите магазини и в по малките и на бензиностанциите и в парламента,обаче ни е скапана държавицата и няма на кой да се оплачеш.

          Коментар


            #95
            Малко грубо ми звучи "Клиента има задължения". По-скоро хората трябва да имат култура на пазаруване, за което две мнения няма. Лошото че, много хора са си такива и в живота. Това обаче не е оправдание, веригите да пробутват шмекерииските си номера!
            Ползвайте мигачи!
            Sometimes I feel like screaming

            Коментар


              #96
              EasternAlien написа:
              Малко грубо ми звучи "Клиента има задължения". По-скоро хората трябва да имат култура на пазаруване, за което две мнения няма. Лошото че, много хора са си такива и в живота. Това обаче не е оправдание, веригите да пробутват шмекерииските си номера!
              По-скоро не веригите, а тия които бачкат там трудно ще се отърсят от чалгарската си същност и ганьовско мислене. Целия им вид говори колко малко им дреме, че ще прогонят клиентите с мързела и арогантността си, което е разбираемо - на заплата са, а тя я стига, я не, тях ако питаш, винаги е малка- демек "за тия пари-толкова". Но българина е такова нещо, вземал съм човек от улицата , хубаво отслабнал и го закъсал яко, на втория месец започва да ми напомня колко му е заплатата, а колко е на останалите, ногу ясно, че на втория месец и първия ден е там, откъдето го взех...
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

              Коментар


                #97
                bobizdr, айде да не подхващаме пак темата. Не във всички магазини се бели зелето и не във всички магазини се отварят парфюмите, вместо да се използват тестерите. Това е ясен признак, че проблемът не е в клиента, а в магазина. Нормално е тези, които работят в такива магазини, да се нацупят и да хвърлят вината върху клиента, защото така е по-лесно. Правилният подход обаче не е този. Съгласна съм с Plastex. Имам един познат, който още преди да започне работа, а беше безработен повече от година, ми каза: Няма да се задържа много, защото магазинът е малък и няма как да се скатавам.
                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                Коментар


                  #98
                  EasternAlien написа:
                  Искам като пазарувам, да не ме гледат като говедо, защото .....
                  Последно, откъде си пазарувал, че не ми се чете цялата тема?Аз лично пазарувам от Фантастико в Драгалевци и Кауфланд в Овча Купел - никога не е имало какъвто и да е проблем.Дори във Фантастико ако не знам нещо къде е, направо ме водят.Единствено в Била, откъдето пазарувам само в краен случай, съм имал проблем.Купувах си маслини и гледам офцата на щанда, че хем мери, хем се подпряла с една ръка на кантара.Таман да надам вой и отнякъде изкочи едно момче което водеше управителя. Явно и него го бяха излъгали.Уволниха я на секундата.п.с. там за "препоръчителната цена" хич няма да го коментирам, ясно е, че между нея и реалната може да няма нищо общо. Друг е въпроса, ако е нямало етикет.
                  Ex Fiat 126P
                  Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                  Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS
                  Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                  Коментар


                    #99
                    trace написа:
                    ...Дори във Фантастико ако не знам нещо къде е, направо ме водят.....
                    Явно имаш късмет с Фантастико, защото пък аз в нашето (Ф-ко, Надежда 3) стъпвам, само ако близките магазини са затворени. И това е защото в магазина са назначили 2-3 КОПОИ, които само с присъствието си обиждат клиентите. Ходят по теб и те гледат в ръцете с презумцията, че си почти 100%-ов крадец. Унизително е! Като толкова са се загрижили за сигурността, да отделят едни 1000-2000 лв и да си изградят една елементарна система за наблюдение. Селтикът си е селтик, няма оправия...
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      sok1 написа:
                      trace написа:
                      ...Дори във Фантастико ако не знам нещо къде е, направо ме водят.....
                      Явно имаш късмет с Фантастико, защото пък аз в нашето (Ф-ко, Надежда 3) стъпвам, само ако близките магазини са затворени. И това е защото в магазина са назначили 2-3 КОПОИ, които само с присъствието си обиждат клиентите. Ходят по теб и те гледат в ръцете с презумцията, че си почти 100%-ов крадец. Унизително е! Като толкова са се загрижили за сигурността, да отделят едни 1000-2000 лв и да си изградят една елементарна система за наблюдение. Селтикът си е селтик, няма оправия...
                      Тия копои знаеш ли колко бързо ги оправям?Направо изхвърчат като фойерверки от мене!И аз много се дразня от такива работи.Същото е и в Лидл като поискат да преместиш количката до касата че да видят да не би да си забравил нещо.В Германия е същата работа в Лидл,но след едно две викания на управителя явно ме запомниха и вече не ме карат.
                      Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
                      Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

                      Коментар

                      Working...
                      X