donnna, споко, ни съ притеснявай за нас. Като клиенти имаме право на мнение, нали?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ето как ни заблуждават в големите вериги
Collapse
X
-
ДОбре де, някой от недоволните за нещо сети ли се да иска книгата за оплаквания и похвали да си "очерни-на-бяло" "впечатленията"? Аз съм писал, веднъж. Което разбира се не е някакво геройство, но когато тази книга се понапълни с отрицателни отзиви, това неминуемо ще рефлектира в/у управителя, той пък от своя страна ще натисне подчинените и нещата ще започнат да се пооправят.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
O да. В метро. Писах и нищо. Писах по имейла - нищо. Писах до централата им. След два дни ми се обажда управителя на Метро, който 30 минути ми приказва той какъв велик управител е, как съм му създала трудности, а той имал такава хубава репутация пред чуждестранните си приятели и обеща да разследва къде се е изгубил моя имейл с оплакването до него и ще ми отговори лично - вече 4 години го разследва, още не съм получила отговора. междувременно той си кара по същата схема. Оплакването ми беше за товарене и разтоварване на стоки, като уж секторите се затварят, а реалано не се затварят. Както и за служителите им, които буквално се надбягват в магазина, а един такъв така ме изпраска в рамото 2 дена преди да пусна във великата им кутия, която според управителя се проверява лично от него и всичко се чете и взема предвид.... Каквито управителите, такъв персонала, такъв и магазина - калпави.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele написа:O да. В метро. Писах и нищо. Писах по имейла - нищо. Писах до централата им. След два дни ми се обажда управителя на Метро, който 30 минути ми приказва той какъв велик управител е, как съм му създала трудности, а той имал такава хубава репутация пред чуждестранните си приятели и обеща да разследва къде се е изгубил моя имейл с оплакването до него и ще ми отговори лично - вече 4 години го разследва, още не съм получила отговора. междувременно той си кара по същата схема. Оплакването ми беше за товарене и разтоварване на стоки, като уж секторите се затварят, а реалано не се затварят. Както и за служителите им, които буквално се надбягват в магазина, а един такъв така ме изпраска в рамото 2 дена преди да пусна във великата им кутия, която според управителя се проверява лично от него и всичко се чете и взема предвид.... Каквито управителите, такъв персонала, такъв и магазина - калпави.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Orcinus
jenshen73 написа:ele написа:O да. В метро. Писах и нищо. Писах по имейла - нищо. Писах до централата им. След два дни ми се обажда управителя на Метро, който 30 минути ми приказва той какъв велик управител е, как съм му създала трудности, а той имал такава хубава репутация пред чуждестранните си приятели и обеща да разследва къде се е изгубил моя имейл с оплакването до него и ще ми отговори лично - вече 4 години го разследва, още не съм получила отговора. междувременно той си кара по същата схема. Оплакването ми беше за товарене и разтоварване на стоки, като уж секторите се затварят, а реалано не се затварят. Както и за служителите им, които буквално се надбягват в магазина, а един такъв така ме изпраска в рамото 2 дена преди да пусна във великата им кутия, която според управителя се проверява лично от него и всичко се чете и взема предвид.... Каквито управителите, такъв персонала, такъв и магазина - калпави.
Коментар
-
@Orcinus: Елена се оплаква от всичко. Нормално е, след един период самотните жени ги избива или на писане по форумите или на махленско жалене от всичко.Мен не са ме пускали с детето, при положение, че беше в "раница". От тогава (4 години) не ходя в Метро. Дали съм загубил нещо от това си упражнение? Надали. Ще взема да се пробвам да вляза с някой таблет и да се разходя. Ако ме пуснат - ще се снимам...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
ele написа:...Колкот до Лидъл, и аз ще кажа, не таете много надежди. 3 пъти съм ходила и 3 пъти се опулих на сметката. Последният път си купих ядки, които бяха дали фира, нищо че бяха в срок на годност. От тогава не съм стъпвала. Иначе не е лош магазин.jenshen73 написа:... Елена се оплаква от всичко. Нормално е, след един период самотните жени ги избива или на писане по форумите или на махленско жалене от всичко.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Хора ,сега магазини има колкото искаш.Все някъде ще е по-добре,въпреки че всичките са един дол дренки. На мен също ми харесва Метро и Пикадили , пазарувам основно там. Ходя и в Кауфланд ,когато съм на работа. Пътувам доста и в различни градове,там спирам основно заради това че мога да паркирам /безплатно/,ползвам тоалетна и нещо да хапна. Но най-мизерен е Кауфланд в Хасково, особено в тоалетната е малък ужас.
Коментар
-
jenshen73: Няма да коментирам изказването ти - редно е да не правиш генерални заключения за човек, когото не познаваш. От всичко, което си предположил, не си уцелил нито едно. От друга страна, в тази тема не се ли оплакваме от веригите или трябва само да ги хвалим? Смятам че е нормално един клиент да има забележки или да е недоволен и не виждам нищо нередно в това.И за да затвърдя на колегата мнението, че съм все недоволна - най-недоволна съм от Карфур във Варна. Персоналът не само че не е обучен, ами им липсва и елементарно възпитание. просто няма аналог. на въпросите ми почти винаги са отговаряли с "Ъхъ" и "Тц". Да не говорим, че ако се наложи някой друг от персонала да стигне до касата, вместо да използва свободната съседна каса или да обиколи, винаги бута и ръга клиентите, за да си проправи път.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:никой няма да ви чуе само си губите времето и нервите, не си търсете правата въпреки че трябва ама като знаете кво е калпаво всичко в Бг прост народ, слаба нация тва еВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
То вс е много хубаво, персонала се блъскал , якъл и т.н и т.н, вериги били виновни и не знам си какво още . Само едно леко уточнение, че веригите са за пазаруване - не ооо днес е неделя ще ида да се РАЗХОДЯ на метро или на карфур, ще задавам тъпи въпроси на персонала,но няма да си купя нищо.Магазините не са парк за разходка, защото 90% от мърморещите са там на разходка.Така че като минат 5 човека като вас там нормално е персонала да се зъби и да мине през вас. Темата е как ни заблуждават не какво не Ви харесваFiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
niko09 написа:То вс е много хубаво, персонала се блъскал , якъл и т.н и т.н, вериги били виновни и не знам си какво още . Само едно леко уточнение, че веригите са за пазаруване - не ооо днес е неделя ще ида да се РАЗХОДЯ на метро или на карфур, ще задавам тъпи въпроси на персонала,но няма да си купя нищо.Магазините не са парк за разходка, защото 90% от мърморещите са там на разходка.Така че като минат 5 човека като вас там нормално е персонала да се зъби и да мине през вас. Темата е как ни заблуждават не какво не Ви харесваВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар