Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кола с мека возия?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    ele написа:
    Kuku написа:
    chaveto написа:
    Жена и кола се взимат на късмет.....
    .... ако са втора употреба!
    Че и първата употреба е на късмет.
    Карани ли са в България, не ми ги хвали. Най-добре нов внос. Аз засега само с колата успях :D
    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

    Коментар


      #62
      Сумата му и коли смених...и стари и нови. Та от опит да споделя - Ланча Капа...няма такъв автомобил от към возия. Това беше най-комфортната кола, която някога съм карал в живота си. Поздрави и успех в решението и покупката...

      Коментар


        #63
        големи глупости ма писани по темата,не виждам кой може да каже, че А4 има мека возия ?!?!?!Ако го сравниш с Пунто или с Браво - може да се качже че вози по-меко,но сравниш ли го с Ксантия или Омега - А4 си е каруца във возията.за капата - не мога да кажа защото нямам преки впечатления, но с Ксантия с активно окачване или с Омега с нейното независимо окачване и отзад и маслени тампони отпред, може да се сравнява само E или дори S класата- но парите при Мерц-а са други.

        Коментар


          #64
          Никой не спомена Октавия. Карал съм няколко пъти комби от първото поколение 1,9 TDI - 119 коня. Според мен вози много по-меко от Мареа. Стегнато, но не твърдо. А и много по-безшумно.Нещо такова - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...179&f1=details
          FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
          LPG System BRC Just

          Коментар


            #65
            HLX написа:
            Никой не спомена Октавия. Карал съм няколко пъти комби от първото поколение 1,9 TDI - 119 коня. Според мен вози много по-меко от Мареа. Стегнато, но не твърдо. А и много по-безшумно.Нещо такова - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...179&f1=details
            Имам чувството, че повечето тука даже не сте се качвали, на кола, която наистина вози меко.Октавията на шефа, чисто нова, на 1 година вече де, вози точно като Голф. Даже малко по-твърдо. И определено много по-твърдо от Дедрата

            Коментар


              #66
              Дидо, най-меко ме возеше старият ми, вече издъхнал Опел кадет, при това - преди да му сменя амортисьорите. Общо взето - изправните коли, които "возят меко" са или легенда или им е толкова усложнено окачването, че портфейла като чуе сумата за ремонта се разплаква.Митове и блъфове са това за бюджетни коли, които "возят" меко. Най-меко и "неусетно" ме возеше един Mercedes GL550, но определено не струва 3000лв., а сигурно само 1 амортисьор му е на тая цена.Кола, която е с изправно окачване - амортисьори, носачи, пружини - няма как да вози меко. Не и в нашият клас кола. Комбитата по традиция возят по-плавно. Но общо взето - от евтините дрънгели - най-плавно возят Френските такива. И авера като иде в сервиза да прави предница - плаче, всеки път. Купил си е 2 коли с ремонтите.Ама както някой каза преди много време - кеф се гасял с пари...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #67
                Immortal написа:
                HLX написа:
                Никой не спомена Октавия. Карал съм няколко пъти комби от първото поколение 1,9 TDI - 119 коня. Според мен вози много по-меко от Мареа. Стегнато, но не твърдо. А и много по-безшумно.Нещо такова - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...179&f1=details
                Имам чувството, че повечето тука даже не сте се качвали, на кола, която наистина вози меко.Октавията на шефа, чисто нова, на 1 година вече де, вози точно като Голф. Даже малко по-твърдо. И определено много по-твърдо от Дедрата
                Oктавията е с ГОЛФ окачване.Може би единствената кола след 2003г. с евтино и опростено окачване - отделен шарнирен болт и т.н.Сега най-новите не ги знам как са , не съм се интересувал.Superb-а не вози зле, но не и като Ситроена, който съм описал в пост 2 на темата
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #68
                  карах 6 месецза октавия 1.9 131 коня дизел комби в гаранция без никакви проблеми по окачването, и на няколко пъти съм суркал кората под мотора

                  Коментар


                    #69
                    Като човек ,който е карал Пежо мога смело да кажа ,че това е автомобил с несравнимо "меко возене"! Колите бяха 309, т.е. от класа на Браво и Брава. Ситроен Ксара / това е вече от класа на Марея/ е с аналогично окачване ,като на Пежо а именно с торсьони. Даже когато карах моята кола се чудех как може да се втвърди този торсьон?!Тогава в средите на Пежо се говореше,че ако човек не може да си купи Мерцедес си купува Пежо, точно заради окачването !
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар


                      #70
                      Immortal написа:
                      Тъй като на моя пост не обърнахте внимание, пак да подхвърля:ЗА бюджета който има колегата, единствения вариант за хубава возия е ЛАНЧА КАПА.
                      +1!Определено цена/возия - ненадминато съотношение. Само дето си е дърт модела вече и е демоде, ама въпрос на вкус, аз бих избрал точно това.

                      Коментар


                        #71
                        какво разбирате под меко?да се люшка плавно?или окачването да обира неравностите максимално?
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #72
                          Sev написа:
                          какво разбирате под меко?да се люшка плавно?или окачването да обира неравностите максимално?
                          А какво значи да обира неравностите максимално добре и каква е разликата с плавното минаване през неравности? Под меко возене аз разбирам две неща: - Като мина през дупка, това да става по начин, различен от каруца - да не е придружено с трясък и усещания, подобни на нокдаун.- Да вози плавно, както возеха например едно време волгите.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #73
                            Само да спомена, че Октавиите не се вместват в бюджета на колегата....
                            Fiat Punto 1.1-Синята птица
                            Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                            Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                            Коментар


                              #74
                              snake написа:
                              А какво значи да обира неравностите максимално добре и каква е разликата с плавното минаване през неравности? Под меко возене аз разбирам две неща: - Като мина през дупка, това да става по начин, различен от каруца - да не е придружено с трясък и усещания, подобни на нокдаун.- Да вози плавно, както возеха например едно време волгите.
                              написах "да се люшка плавно" разликата е че при единия случай колата преодолява неравностите с люлеене с големи амплитуди - обикновено неизправен автомобил, чийто водач си мисли че вози перфектнопри втория колата просто "прелита" над неравностите
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #75
                                Аз те разбрах, но е трудно да се направи разлика. Това си е чисто субективно усещане. Няма как колата да мине меко през неравност без никакво вертикално люшкане. На мен в комфортните, големи коли ми става лошо, защото возят меко и се клатят като лодки. И не става дума за някакви изгърбени от каране трошки, а за съвременни, съвсем изправни лимузини. Почитател съм на малко по-твърдата возия. Но не и на тази, от която могат да ти изпадат пломбите.
                                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                                Коментар

                                Working...
                                X