Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кола с мека возия?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    да, трудно се прави разликане говоря за абсолютно обиране на неравностите - това го прави Ролс Ройс :D но има коли които се движат много добре по лоши пътища без да се люлеят като лодки
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #77
      Освен това, има и малка разлика дали се возиш като шофьор, или като пасажер. Ние, шофьорите, държим окачването в ръцете си, едва ли не, докато пътниците си се возят за удоволствие. Аз, например, когато се возя на различно от шофьорското място, усещам една и съща кола, че вози по-меко.
      Fiat Marea Weekend 1,6 16V

      Коментар


        #78
        точно това съм забелязал и азкато пусна волана за малко нещата стоят по друг начин
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #79
          Надявам се, че колегата, пуснал темата, е наясно, че меката возия ще е за сметка на пътното поведение, т.е. да забрави за бързи завои и за скорости над 120.В такъв случай за тия пари решенията са: Рено Лагуна и Ситроен Ксантия.
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
          Volvo S60 Sport 2.4D

          Коментар


            #80
            koolio написа:
            Надявам се, че колегата, пуснал темата, е наясно, че меката возия ще е за сметка на пътното поведение, т.е. да забрави за бързи завои и за скорости над 120.В такъв случай за тия пари решенията са: Рено Лагуна и Ситроен Ксантия.
            ??? колега возил ли си се на Ксантия с активно окачване??!?!?!? та ги пишеш тези ????за модела с осем сфери /Хидроактив 2/ спортния режим е нещо, което дава зверска стабилност при завои с висока скорост.а возията е несравнима като комфорт.

            Коментар


              #81
              u_bo написа:
              ??? колега возил ли си се на Ксантия с активно окачване??!?!?!? та ги пишеш тези ????за модела с осем сфери /Хидроактив 2/ спортния режим е нещо, което дава зверска стабилност при завои с висока скорост.а возията е несравнима като комфорт.
              Напълно подкрепям.Преди време имах удоволствието да покарам Ксантия-Актива...уникална кола.Иначе си мисля че друго имаше предвид колегата.
              Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
              Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

              Коментар


                #82
                koolio написа:
                Надявам се, че колегата, пуснал темата, е наясно, че меката возия ще е за сметка на пътното поведение, т.е. да забрави за бързи завои и за скорости над 120.В такъв случай за тия пари решенията са: Рено Лагуна и Ситроен Ксантия.
                Едно опровержение - http://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw Ето така се справя активното окачване...
                Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                Коментар


                  #83
                  На тоя с Порше-то дали му падна някоя пломба? Иначе сега остава само да намерите на колегата един Лексус, който влиза в бюджета му и е готов :D
                  Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                  ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                  Коментар


                    #84
                    Predatorsi написа:
                    koolio написа:
                    Надявам се, че колегата, пуснал темата, е наясно, че меката возия ще е за сметка на пътното поведение, т.е. да забрави за бързи завои и за скорости над 120.В такъв случай за тия пари решенията са: Рено Лагуна и Ситроен Ксантия.
                    Едно опровержение - http://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw Ето така се справя активното окачване...
                    Това на клипа е пневматично активно окачване, а при Ситроените е хидравлично. Като изключим последното прескачане на препятствие, всичко останало си е същото като поведение. Най-голям кеф ми беше, докато карах Ситроена, като набия спирачки как предницата изобщо не се накланя.Трудно се свиква от Ситроен с хидравлично окачване на обикновена кола после

                    Коментар


                      #85
                      Predatorsi написа:
                      koolio написа:
                      Надявам се, че колегата, пуснал темата, е наясно, че меката возия ще е за сметка на пътното поведение, т.е. да забрави за бързи завои и за скорости над 120.В такъв случай за тия пари решенията са: Рено Лагуна и Ситроен Ксантия.
                      Едно опровержение - http://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw Ето така се справя активното окачване...
                      и все пак колегата говори за кола от бюджетаа не такава с окачване за 10 000
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #86
                        Citroen Xantia е с активно окачване и се вмества идеално в бюджета.Аз лично бих си взел. Дори се бях зарекъл, след ВХ-а, следващата ми кола пак да е Ситроен и именно Ксантия... Ама комшията ми пробута Темпрата си и така се почна Eто този например: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...559&f1=details

                        Коментар


                          #87
                          Sev написа:
                          Predatorsi написа:
                          koolio написа:
                          Надявам се, че колегата, пуснал темата, е наясно, че меката возия ще е за сметка на пътното поведение, т.е. да забрави за бързи завои и за скорости над 120.В такъв случай за тия пари решенията са: Рено Лагуна и Ситроен Ксантия.
                          Едно опровержение - http://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw Ето така се справя активното окачване...
                          и все пак колегата говори за кола от бюджетаа не такава с окачване за 10 000
                          Кой е казал да взима тази кола?Просто сложих клип ,за да се види нагледно ,от хората...Можех да сложа клип на някой Phantom...
                          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                          Коментар


                            #88
                            ами какво е общото между тази кола, коментара на koolio и въпроса на колегата пуснал темата?
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              #89
                              Даа, за Ксантията си взимам думите обратно, ако е с изправно активно окачване стойката е отлична. Имах предвид френските като цяло, но не дадох подходящ пример.
                              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
                              Volvo S60 Sport 2.4D

                              Коментар


                                #90
                                Колеги ,вземете си джип къса база и покарайте.След него на каквото и да се качите ще е като Майбах. :D
                                Не всичко което има две бузи ......... е лице.

                                Коментар

                                Working...
                                X