Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кола с мека возия?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    притеснява ме задното на това бмв, щото не веднъж съм дърпал с фиата такива БеЕмВенца, че съм и бутал... бая си понатежава

    Коментар


      #17
      Нещо за Алфа 156 2.4ЖТД да кажете като возия, дали е като на либрата?

      Коментар


        #18
        tyson написа:
        Тези Мондеота как возят сравнено с Либрата? Да добия представа само ... ?
        В общи линии същото. Мондео МК3 е коренно различен хафтомобил от МК2. И в добрия и лошия смисъл, поддръжката му е доста по-сериозна, а дизела звучи добре ако е 130 коньовия, ама пък имат едни части, едни дюзи /сериен дефект/... Бензинките пък не понасят газта, което обезсмисля лично за мен бензинов автомобил. БМВ или мергел ама само 4х4 или ако пътуваш зимата само в града. Сигурно феновете на задното ще наскачат как вече имало системи, различни от чувала цимент в багажника, как гумите ала-бала ама накрая стигаме пак до едно- мини 1 път на сняг/лед Бургас -Сф със задно, мини го и с предно и ще като слезеш от задното ще си смачкан от умора, дори да си издрапал.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          От 2000 година, дори от 1996 година колите взеха да ги правят с все по-твърдо окачване. Преди години имах Форд Скорпио. Просто няма такава возия. Собственик на Пежо 405, който съм возил, се хвана за главата след като видя как вози. Думите му бяха - "И аз до сега си мислех, че Пежо има най-добрата возия." Във Видин имаше една улица в ужасно състояние. Дупки като след бомбандировка, но колата си минаваше с 90-100 като по терлички. След като гледах един филм за производството на Ролс Ройс и установих, че окачването е същото, разбрах защо возията е толкова добра. Продобно е окачването на някой модели VW. Мондео МК1 и МК2 имат по-добра возия от по-новите модели. Най-новия модел Мондео не вози лошо, но се усеща една стегнатост. Няма го това усещане, че си в лодка, но за сметка на това е много стабилно в завоите. Дизеловите двигатели обаче са на Пежо!Задното предаване не е проблем, особено ако го овладееш както се полага. Да не забравяме, че повечето са с блокаж на диференциала - върти и двете гуми при повече газ. Съветът ми е да минеш по сервизите и да огледаш предното и задното окачване на марките към които си се насочил. Колкото е по-просто, толкова е по-надеждно.
          Няма начин да няма начин!

          Коментар


            #20
            За мека возия до парите които си решил да похарчиш има един много хубав змей - Volvo V70. Татко има такова 97-а година направо е удоволствие да се кара кораба. Няма павета, легнали полицай, дупки и прочие. Комфорта вътре е на високо ниво, удобен салон, екстри да искаш и прочие. Тропане на пласмаси и скърцания няма да чуеш никога от колата. Ако си улегнал шофьор и няма да се състезаваш с него - мотора 2.0 (124коня) е за теб. Ако ти трябва динамика има и турбо версии. П.п. Освен купето имам и френска кола, майка ми и брат ми също имат френски коли. За возията им няма да изпадам в подробности но мисля, че Пежо-Ситроен трудно може да ги бие някой по мека возия.
            Fiat Coupe 1.8

            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

            Коментар


              #21
              за Мондео МК3 не бих казал че вози комфортноособено за размерите си
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #22
                Към колегата пуснал темата :Колега спомена, че бюджетът ти е 3-4000 лв. и евтина подръжка.Аз карам алфа 156 2.4 jtd и колкото и да ме кефи колата от към всичко-возия,динамика и агресия подръжката си е скъпичка.Пък закупуването на читъв 2.4 почва от 3500 лв. нагоре.Бих ти препоръчал Опел Омега.За мен това е колата мечта от към цена, пълен комфорт за водач и пътници, разход и подръжка.Погледни бензиновите агрегати до 2.0 кубика Останалите над 2.0 горят масло гори повече...много повече.......и не ти е нужно чак толкова енергия според мен в омегата никога няма да ти липсва място, никога няма да ти е тясно когато караш, евтина подръжка и задно предаване........както ти си прецениш.Татко имаше Омега 92. г. пак със заедно и никога не е закъсвал зимата.караше се колата предимно извънградско около 3-4 г.Поздрави и успех с търсенето.
                предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
                Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

                Коментар


                  #23
                  Омега-та наистина е интересно предложение. Братовчед ми дълго време караше такава служебна. Двигател 2.4 бензин, София - Пазарджик по магистралата, при средна скорост около 120-130 - разход около 7.5/100 по бордовия компютър, ако щете вярвайте. Сега вече струват смешни пари, ама колко читави са останали?
                  Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                  ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                  Коментар


                    #24
                    Опел астра Г седан или комби: в зависимост от екстрите и състоянието цените са в диапазона 4000-6000 лв. Някои от изпълненията са наистина луксозни: с плюшена тапицерия, хромирани дръжки, качествена музика и т.н. Вози изключително меко! В началото като взех моята, мислех че нещо не е наред. Дори ходих да тествам амортисьорите, защото не бях свикнал на такава мека и плавна возия. А кола с толкова голямо вътрешно пространство от този клас, аз поне не съм виждал. Здрава, дуракоустойчива, части бол - включително и по моргите, цени народни. С компактните си размери и приличен багажник е подходяща както за града, така и за дълъг път.Цък!Който не вярва на написаното, да дойде да се повози .
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #25
                      snake написа:
                      Опел астра Г седан или комби: в зависимост от екстрите и състоянието цените са в диапазона 4000-6000 лв. Някои от изпълненията са наистина луксозни: с плюшена тапицерия, хромирани дръжки, качествена музика и т.н. Вози изключително меко! В началото като взех моята, мислех че нещо не е наред. Дори ходих да тествам амортисьорите, защото не бях свикнал на такава мека и плавна возия. А кола с толкова голямо вътрешно пространство от този клас, аз поне не съм виждал. Здрава, дуракоустойчива, части бол - включително и по моргите, цени народни. С компактните си размери и приличен багажник е подходяща както за града, така и за дълъг път.Цък!Който не вярва на написаното, да дойде да се повози .
                      колега твоята астра наистина е Г обаче не е ли след 2003 г......до колкото гледам лифта и интериора според мен си е баш 2002 ако не и след 2003 г.Щом смяташм, че може да се намери читава такава за 4000-6000 лв. аз идвам и купувам твоята за 6000 съгласен ли си ? Не за друго ами щото астри като твоята нов внос почват от 7000 лв.нагоре и цената която й даваш 4-6 000 ми се струва трудно да се намери като твоята.Инъче наистина подкрепям, че Астрата си е лукс и вози меко, не скърцат пластмасите и носи много на бой.Поздрави.
                      предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
                      Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

                      Коментар


                        #26
                        Моята е юли 2004 г. Честно казано не съм се заглеждал дали визуално се различава от малко по-старите. Но наистина като цени най-често се предлагат около и малко над 5000 лв., като могат да се намерят и по-евтини. Моята съм я оценил на 6500 лв. . Тези, които започват от цени 7000 лв. за нов внос, мисля че са следващата модификация - Astra H.И още един плюс на Астра Г: поне 10 от предлаганите двигатели са около и под 74 KW, т.е. ниския данък.Към автора на темата - виж тази обява: http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=88810Мисля, че си струва парите, а и продавачът е готов на всякакви пазарлъци - например без комплекта 16-ки гуми и джанти.
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #27
                          Dimo_J написа:
                          Другия ми брат има мондео 99’ и за 1 година му изгнига веждите.Иначе 1.8 115к.с. е добре Харесва ми как вози, ама ако тръгне така да ми гние...За това за МК3 си мисля ако ще е мондео.А пасатите нещо много масови станаха.Либричката ми е по насърце с 2.4 ЖТД
                          +1 .Купих на приятел Мондео 97г 1.8 ТД от пазара в Димитровград 2009г.Докато чупя джамбазина 500лв ми се е.а мамата да залягам и да търся дефекти отвсякъде,за да го изцедя максимално.В крайна сметка понеже ми се отдава говоренето,пазарлъците и техническата част го чупихме 600 лв надолу.Мондеото беше току-що прясно докарано от гр Линц-Австрия.Предните дискове бяха толкова ръждясали,че като ги чукна с пръст през джантата падаше парчета от тях .Задните барабани бяха същата работа,а цилиндърчетата и механизма за ръчната бяха блокирали.Ауспусите бяха на места изгнили,но си личи,че бяха сменяни скоро.Двете задни вежди бяха набъбнали тогава,а и сега са горе-долу така след две години.Общо взето де е пръскала гадната Австрийска луга всичко е леш и няма прошка.Сега май вече по-малко се карат коли от Австрия и Германия,за сметка на колите от Ботуша,които не гният,но по двигателите и ходовата част не всичко е както трябва и ако не знаеш къде да гледаш при покупката,ще се бръкнеш в джоба по-нататък.Аз продадох моя Фиат и засега карам едно Ситроенче ЗХ подарено ми от братовчеда,но цялото изгнило и на точно 20 години.Въпреки,че отзад е на торсион,който малко преди това му е сменял лагери Ситроенчето чука и блъска отзад все едно чукаш с 5-килограмов чук по задния мост .От блъскането ли,не мога да определя дали то вози по-добре или Мареа-та,но все пак Мареа-та е по-голям клас автомобил и междуосието и е доста по-голямо от на Ситроенчето.Иначе Рено Лагуна 1.8 бензин (на газ де) е засега лимузината дето ме кефи на този етап,най-малкото заради данъка :D
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #28
                            Ситроен ХМ или както казва Emzo - C5.

                            Коментар


                              #29
                              и при мен возията на фиата изобщо неми харесва дупки легнали полицаи ако мина по барзо имам чувството, че ще остана без джанти по окачването нищо несам правил от както съм я купил 1,5 г и на сервиз съм ходил нямах нищо за смяна и си возеше по стегнато, но сега след толкова малко време и пазене от моя страна вече започна да хлопа повече гумите са ми на 195/50 може и от тях също да допринася за тази возия
                              Fiat Bravo TD100

                              Коментар


                                #30
                                Mystikal написа:
                                и при мен возията на фиата изобщо неми харесва дупки легнали полицаи ако мина по барзо имам чувството, че ще остана без джанти по окачването нищо несам правил от както съм я купил 1,5 г и на сервиз съм ходил нямах нищо за смяна и си возеше по стегнато, но сега след толкова малко време и пазене от моя страна вече започна да хлопа повече гумите са ми на 195/50 може и от тях също да допринася за тази возия
                                Печелиш награда за най-дълго изречение във форума.
                                FIAT FORUM BULGARIA
                                Ракията е над политиката

                                Видео от Италфест 2011

                                Коментар

                                Working...
                                X