stooes написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дали да не сложа зимните гуми...
Collapse
X
-
Lane Staley написа:stooes написа:Наскоро водих тоя спор и се пообразовах. Та затова пиша. Пропуснал съм да напиша минусите на карането със зимни гуми лятото - повишен разход на гориво и по дълъг спирачне път при екстремно спиране (вероятно)Но минуса повишен разгод е поради ПО ДОБРОТО СЦЕПЛЕНИЕА факта че е вероятно да имате по-дълъг спирачен път при екстремо спиране е поради това, че е вероятно гумата да стане прекалено "лигава" при нагряването от триенето при спиране (при положение че колелото е блокирало), но ако автомобила има ABS няма да се получи така, защото няма да има екстремно прегряване на едно място.Но повишаването на разхода не е чак толкова голям - вероятно няма да е литър на 100 .. та за 2 кинта на 100 да имаш по-добро сцепление си струваhttp://www.beka-auto.com/gumi/avtomobilni-gumiстатията с е доста добра и общо взето в думите ми няма никъде глупости по скоро Глупости и то доста прочетох в предишните 7 страници...Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Предпочитам да питам производителя на гуми, вместо бай Иван, гумаджията от 30 години:Примерно:http://www.continental-tires.com/www...summer_en.htmlA20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
style34 написа:Абе производителят има полза хората да купуват и летни и зимни гуми, така че не е показателен. Не казвам, кое как е, само да не се вярва на някой, който има за цел да ти продаде нещо.И за теорията със 7-те градуса:
Има още хиляди независими тестове и доказателства.И всички тези тестове са направени на студен асфалт - около 20 градуса.А какво става лятото, когато асфалта е 60 градуса никой не повдига този въпрос...И пак предпочитам да вярвам на всички други доказателства, вместо на бай Иван.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
stooes написа:Както и да е. Питай който си решиш гумаджия да ти каже. Зимната или Лятната ти държат по-добре колата лятото .. Ама не келеш дето бачка от 6 месеца ами стар гумаджияlike a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
style34 написа:Не бе съгласен съм. За мен лятото, при 40 градуса на слънце да караш със зимни гуми е направо мазохизъм.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Vredestein Official - http://youtu.be/y8m3pzxnD8cAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Lane Staley написа:stooes написа:Наскоро водих тоя спор и се пообразовах. Та затова пиша. Пропуснал съм да напиша минусите на карането със зимни гуми лятото - повишен разход на гориво и по дълъг спирачне път при екстремно спиране (вероятно)Но минуса повишен разгод е поради ПО ДОБРОТО СЦЕПЛЕНИЕА факта че е вероятно да имате по-дълъг спирачен път при екстремо спиране е поради това, че е вероятно гумата да стане прекалено "лигава" при нагряването от триенето при спиране (при положение че колелото е блокирало), но ако автомобила има ABS няма да се получи така, защото няма да има екстремно прегряване на едно място.Но повишаването на разхода не е чак толкова голям - вероятно няма да е литър на 100 .. та за 2 кинта на 100 да имаш по-добро сцепление си струваhttp://www.beka-auto.com/gumi/avtomobilni-gumiстатията с е доста добра и общо взето в думите ми няма никъде глупости по скоро Глупости и то доста прочетох в предишните 7 страници...
Коментар
-
chaveto написа:.... гледал съм тест при който стара гума спира по добре от нова на вода. Ама фатката се крие там, че при стара гума се отварят повече канали.......A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
chaveto написа:Става защото увеличения разход не е от по доброто сцепление а от съпротивлението при търкаляне. Двете неща са малко различни.Относно тестовете..... гледал съм тест при който стара гума спира по добре от нова на вода. Ама фатката се крие там, че при стара гума се отварят повече канали.......Работих в Англия 2 год. и гарантирам, че там карат само с летни гуми (поне регона където бях) и се сетих, че производителите ако успеят да "отворят" пазара там за зимни - те ти на печалба по 2. Съответно регионите, където се ползват главно зимни - пак важи. Това означава, че една огромна индустрия има много голям интерес. Същото е и със цигарите (подобно)Уважавани списания като АутоБилд или други "независими" съвсем спокойно могат да бъдат "поръчани" за тест - "такава" гума срещу "такава" .. идеята е да накарат потребителя да ползва 8 вместо 4 гуми.. Та. каучука е основата, същността на гумата. И ако се износва повече една гума - как това означава че е с по-малко сцепление, нали затова се износва? Частици от гумата толкова добре зацепват че се откъсват? Съответно още повече сцепление - силата необходима за откъсване на частицата ... лятнтата "къса" по-малко частици, защото силата необходима за откъсване е същата, но състава на гумата е по-твърд и от там по-малко износване и по не добро сцепление.Тук пишат колеги, чието мнение изключително уважавам. Не бих си позволил определения като "мазхоизъм" - "идиотизъм" "простотия" и тн.Поздрави!С. Стоев
Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар