...и да ти изгорят хубаво зимните гуми като стане 20 градуса пак...Тая година преди да падне сериозен сняг не сменям. Ако съм толкова на зор - ще изкарам ден два с градския транспорт.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дали да не сложа зимните гуми...
Collapse
X
-
принципно разликите м/у лятна, зимна и всесезонна гума е1. състава и - ако има повече каучук и по-малко пластмаса гумата ще има много добро сцепление но за жалост ще се износва прекалено бързо (има такива пистови моторетки дет на състезание хвърлят задната гума)2. формата на каналите и грайферите - за асфалт (слик), за кал (таралежки), за вода (такива с много ясно изразени канали), за лед (шипове)най-добрата гума си остава зимната - тя има най-добро сцепление ДОРИ и на мокро, защото зимата също се топи снега и има и киша и тн. добрата зимна гума също има добри водоизтласкващи каналине на последно място - възрастта на гумата - каучука старее - за това помага топлинатано да се каже че е рано за зимни щото ще се опекат, не бих казал. Познавам колеги, които именно заради търсена макс. безопасност карат само и единствено със зимни нови гуми. (така всяко начало на зимния период започват с нови гуми, а новата гума дори и ласа е по-добра от 6-7 годишен мишлен)така че не бих казал че е рано за зимните - според бюджета ако си решил да пестиш от зимните не ги слагай.при мен лично след сваляне на зимни мишлени на 2 год и поставяне на чисто нови континентали еко контакт (най-добрата лятна гума за 2014. за този размер) - та след смяната разликата беше много стряскащо голяма - с летните не можах да спра на една бабуна както си спирам с зимните...а за дръвцетата всесезонки не ми се коментира както и видинките .. сегашните гуми са светлинни години напредлично тия дни первам зимните (то остана 2-3 седмици топло и то за малко на обяд ..) карам много по 3к на месец така че не искам инцидентиFiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
stooes написа:най-добрата гума си остава зимната - тя има най-добро сцепление ДОРИ и на мокро,VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Слагам зимните около 15 октомври и,а летни 15 април.До сега не съм бил изненадан от времето,да се надявам,че и тази година ще е така.EX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.
Коментар
-
Humppa
От много писаници за гумите верни-неверни...ЗАПОМНЕТЕ!!! 1. По-хубаво от комплект ЧЕТИРИ НОВИ ЕДНАКВИ гуми за сезона НЯМА!!! Освен може би Ева Мендес да ви чака гола в леглото...2. Гума на 5 и по-вече сезона (особено зимна) вече е за детска люлка!
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:stooes написа:най-добрата гума си остава зимната - тя има най-добро сцепление ДОРИ и на мокро,The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
stooes написа:принципно разликите м/у лятна, зимна и всесезонна гума е1. състава и - ако има повече каучук и по-малко пластмаса гумата ще има много добро сцепление но за жалост ще се износва прекалено бързо (има такива пистови моторетки дет на състезание хвърлят задната гума)2. формата на каналите и грайферите - за асфалт (слик), за кал (таралежки), за вода (такива с много ясно изразени канали), за лед (шипове)най-добрата гума си остава зимната - тя има най-добро сцепление ДОРИ и на мокро, защото зимата също се топи снега и има и киша и тн. добрата зимна гума също има добри водоизтласкващи каналине на последно място - възрастта на гумата - каучука старее - за това помага топлинатано да се каже че е рано за зимни щото ще се опекат, не бих казал. Познавам колеги, които именно заради търсена макс. безопасност карат само и единствено със зимни нови гуми. (така всяко начало на зимния период започват с нови гуми, а новата гума дори и ласа е по-добра от 6-7 годишен мишлен)така че не бих казал че е рано за зимните - според бюджета ако си решил да пестиш от зимните не ги слагай.при мен лично след сваляне на зимни мишлени на 2 год и поставяне на чисто нови континентали еко контакт (най-добрата лятна гума за 2014. за този размер) - та след смяната разликата беше много стряскащо голяма - с летните не можах да спра на една бабуна както си спирам с зимните...а за дръвцетата всесезонки не ми се коментира както и видинките .. сегашните гуми са светлинни години напредлично тия дни первам зимните (то остана 2-3 седмици топло и то за малко на обяд ..) карам много по 3к на месец така че не искам инцидентиAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Наскоро водих тоя спор и се пообразовах. Та затова пиша. Пропуснал съм да напиша минусите на карането със зимни гуми лятото - повишен разход на гориво и по дълъг спирачне път при екстремно спиране (вероятно)Но минуса повишен разгод е поради ПО ДОБРОТО СЦЕПЛЕНИЕА факта че е вероятно да имате по-дълъг спирачен път при екстремо спиране е поради това, че е вероятно гумата да стане прекалено "лигава" при нагряването от триенето при спиране (при положение че колелото е блокирало), но ако автомобила има ABS няма да се получи така, защото няма да има екстремно прегряване на едно място.Но повишаването на разхода не е чак толкова голям - вероятно няма да е литър на 100 .. та за 2 кинта на 100 да имаш по-добро сцепление си струваhttp://www.beka-auto.com/gumi/avtomobilni-gumiстатията с е доста добра и общо взето в думите ми няма никъде глупости по скоро Глупости и то доста прочетох в предишните 7 страници...Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
donnna написа:Всеки има глава на раменете си - да си решава! Тази сутрин у наше село беше 9 градуса като тръгвах на работа... Утре сигурно ще е 6-7... Аз за себе си съм преценил!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар