syscop написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Катаджиите лъгали радара със свирка
Collapse
X
-
-
ilkor написа:syscop написа:Много е интересно да се види камертон на 10GHz ...Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93
Коментар
-
Май става въпрос за ултразвукови радари. И за MP3 файл на който няма записани никакви GHz. Предполагам че чисто и просто блокират радара като заглушават приемания сигнал със ултразвуков сигнал от високоговорителя на телефона. Радарът излъчва ултразвук и чака да приеме отразения ултразвук. Обаче не го приема и продължава да чака, чака, чака ... За радарите с радиовълни няма такава MP3-ка която да го заглуши.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Riki888 написа:Май става въпрос за ултразвукови радари. И за MP3 файл на който няма записани никакви GHz. Предполагам че чисто и просто блокират радара като заглушават приемания сигнал със ултразвуков сигнал от високоговорителя на телефона. Радарът излъчва ултразвук и чака да приеме отразения ултразвук. Обаче не го приема и продължава да чака, чака, чака ... За радарите с радиовълни няма такава MP3-ка която да го заглуши.
Коментар
-
kosta написа:Сега по БТВ репортер направи демонстрация, на различните звуци за скорост - наистина живеем в абсурдна държава. Вече почвам да се съмнявам дали и моите актове са "истински"Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Мисля че се сещам как се манипулира радара със звук. Ако говорителят е с метализирана мембрава, носеща честота се отразява в нея и на практика дали ще сложиш камертон или ще пуснеш сигнал от телефона няма разлика. За да бъде това възможно трябва да се преработи малко радара, защото на TR-4 към обработващата схема се пуска слаб сигнал. Веднъж със същата фаза и веднъж изместена с 180 градуса, т.е. противофазен сигнал. По този начин радара има база за сравнение. При събирането на вътрешният и отразеният сигнал се получават т.нар. честота на биене, която съответства на скоростта на автомобила. Наличието на тези два сигнала позволяват на TR-4 да измерва скорости и в двете посоки едновременно, както отпред, така и отзад. Естествено може да се избере една от двете посоки като се елеминира един от тези базисни сигнали.Женшен, като стана въпрос за манипулация на устройство за измерване се сетих за времето когато имаше мобифони. Имал съм случай, когато докато ремонтирах електронна везна и ми звънна мобифона, дисплея полудя. Така разбрах, че високочестотният сигнал на предавателя на мобифона влияе на процесора и то от разстояние 30-40 см. Сега се сещам, че преди 10 години, когато 14 инчовите монитори бяха широко разпространени имаше някой модели като Proview, които се повреждаха от поставен до него мобифон при приемане на обаждане - звънене. Това се получава поради т.нар. "увличане". По-високата честота на по-мощният източник увлича генератора с по-ниска честота и по-ниска мощност. Може би поради тази причина горяха мониторите, защото честотата на развивката се вдигаше доста над допустимите стойности и ТХО-то не издържаше и изгаряше.Между впрочем преди 15-20 години така манипулираха покеравтоматите, използвайки мощни генератори на висока честота.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Няма нужда да се манипулира радара. Достатъчно е нещо пред него да трепти с точната честота.И няма нужда да е вътре в кутията му - достатъчно е да се постави пред антената му лента от метално фолио която затрептява с честотата на звука от телефона.Изборът на знакът на доплеровото отклонение се избира от менюто - дали се мери срещу автомобила или по неговата посока на движение.Според мен на журналистите е пусната версията че радарите са пипани вътре за да не се компрометират всички устройства с които разполагат. Че ще започнат безкрайни дела за коректността им ...
Коментар
-
nikolovvd написа:Мисля че се сещам как се манипулира радара със звук. Ако говорителят е с метализирана мембрава, носеща честота се отразява в нея и на практика дали ще сложиш камертон или ще пуснеш сигнал от телефона няма разлика. За да бъде това възможно трябва да се преработи малко радара, защото на TR-4 към обработващата схема се пуска слаб сигнал. Веднъж със същата фаза и веднъж изместена с 180 градуса, т.е. противофазен сигнал. По този начин радара има база за сравнение. При събирането на вътрешният и отразеният сигнал се получават т.нар. честота на биене, която съответства на скоростта на автомобила. Наличието на тези два сигнала позволяват на TR-4 да измерва скорости и в двете посоки едновременно, както отпред, така и отзад. Естествено може да се избере една от двете посоки като се елеминира един от тези базисни сигнали.Женшен, като стана въпрос за манипулация на устройство за измерване се сетих за времето когато имаше мобифони. Имал съм случай, когато докато ремонтирах електронна везна и ми звънна мобифона, дисплея полудя. Така разбрах, че високочестотният сигнал на предавателя на мобифона влияе на процесора и то от разстояние 30-40 см. Сега се сещам, че преди 10 години, когато 14 инчовите монитори бяха широко разпространени имаше някой модели като Proview, които се повреждаха от поставен до него мобифон при приемане на обаждане - звънене. Това се получава поради т.нар. "увличане". По-високата честота на по-мощният източник увлича генератора с по-ниска честота и по-ниска мощност. Може би поради тази причина горяха мониторите, защото честотата на развивката се вдигаше доста над допустимите стойности и ТХО-то не издържаше и изгаряше.Между впрочем преди 15-20 години така манипулираха покеравтоматите, използвайки мощни генератори на висока честота.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Присъствал съм на калибриране на "радар", но не автомобилен, а такъв който засича височината на самолети от 80 метра да 8000 метра, с максимално допустимо отклонение 10%. Нямаше камертони, никой не подсвиркваше. Ама сигурно щот не е било КАТ радар, нищо, че 99% от принципа е еднакъв.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
nikolovvd написа:jenshen73 написа:Присъствал съм на калибриране на "радар", но не автомобилен, а такъв който засича височината на самолети от 80 метра да 8000 метра, с максимално допустимо отклонение 10%. Нямаше камертони, никой не подсвиркваше. Ама сигурно щот не е било КАТ радар, нищо, че 99% от принципа е еднакъв.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Още един неразбрал - не се ползва никаква хармонична и не се уцелва нищо.Всичко е просто математика:Доплеровото отместване за четотата на радарите TR-4 при измерване на скорост 100км/ч е 1950Hz. Ако модулираш носещата която излъчва радара с тази честота като продукт ще имаш сборът и разликата на двете. Модулирането се извършва от метален обект който трепти със звуковата честота.Аз твърдя че в момента радарите TR-4 се калибрират именно с камертон - виждал съм го!Радарите за самолети правят освен доплерово измерване и още едно - на времето за връщане обратно на отразения сигнал. По първото измерване се отчита отново скоростта на самолета а по второто се измерва неговата височина. Тъй че 99% еднакъв е доста завишен процент хе, не бях видял последните коментарите преди мен ... но е ясно кой пост репликирам
Коментар
-
С очите си съм виждал как се калибрира с камертон радар тип "Фара" - стар руски, лампов радар, доколкото се сещам. Приятел имаше спор с катаджия за точността на радара и полицаят извади камертон, на който пишеше 60 km/h. Удари го и го постави пред радара, който отчете 59 km/h. Така че за камертоните, гарантирам, че могат да заблудят радара. За целта е достатъчно само да се използва съответният камертон.
Коментар
-
steven написа:Сега някой да каже, как да направя предницата да отразява основно към небетоНяма начин да няма начин!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар